130 LR prototyp 130 LR prototyp

komentáře | popis | fotky | jourin | 14.06.15 21:11 | 478x v oblíbených
První vyrobená Škoda 130 LR již v roce 1983,která nikdy nezávodila a sloužila jako vývojový prototyp pro další kusy. Po ukončení vývoje stála v oddělění motorsportu kde pro ni neměli žádné využití, protože s ní jako s vývojovým autem nešlo závodit. V té době byl ředitel AZNP soudruh Banýr, který motorsport nijak nepodporoval a neměl zájem o jeho rozvoj. Toto auto důkladně vyladili a dali k osobnímu užívání, aby viděl jak Škodovka umí jezdit a jak se motorsport podílí na vývoji. Banýr jej nějakou dobu jej využíval a pak se vrátilo zpět do motorsportu kde opět nemělo praktické využití.



Proto jej v roce 1986 přestavěli do nové karoserie a dostala jej k dispozici jako tréninkové auto posádka Sibera - Gross. Auto jezdilo v červené barvě (tak jak jsme jej nalezli), nemělo hliníkové dveře, nemělo makrolon atd... prostě kombinace závodního a civilního auta.



Díky tomu, že auto nejezdilo ostré závody, zůstala karoserie nedomlácena a neroztrhaná což je dost unikátní stav.

130 LR prototyp - komentáře:

11:55:57
16.06.2015
Burák
-> Luky: Taknějak 3
10:50:05
16.06.2015
Luky
-> Burák: jako že zapomněl mozek na hotelu? 1
23:00:57
15.06.2015
Burák
Ja myslim, ze jak nasadi kombinezu, rukavice a helmu, je mu jedno, kdo to plati - vidi rude. Tak on to uvaril, pac to furt turoval
22:14:18
15.06.2015
MVM
-> Michal N 283: Když se to dobře sejde - je to hned 4 ( A může být těsnění z čeho chceš)
22:10:52
15.06.2015
Michal N 283 - zrušená registrace
-> jourin: odpáliť celomedené tesnenie,to už je extrém9
22:02:01
15.06.2015
MajoLR
22:00:15
15.06.2015
Fabi
John už zapomněl, že to neplatí fabrika 3
20:17:15
15.06.2015
jourin
Nevime co s tim je, radeji jsme to odstavili aby to nedokurvil uplne, on by s tim jel v klidu dal :) tipujeme fouknute tesneni pod hlavou :)
19:07:55
15.06.2015
dakar.cz
-> jourin: A co s tím bylo,když to uvařil? Jinak ti fakt děkuju za to,že jsi tam všechny ty auta vystavil. Byla to opravdu pěkná výstavka a pro mě to byl zážitek,ty auta vidět naživo.
11:49:02
15.06.2015
vhml
-> Burák 15.06.15 11:29:00: Tomu naprosto rozumím 3
11:29:00
15.06.2015
Burák
-> kraska98: Problém je, že on se utíná skoro pořád.



Docela jsem ho tam dlouho pozoroval a on prostě neumí ubrat, nikde a nikdy 3
21:22:50
14.06.2015
miguelias
Pane řidiči ty dveře by se měly vyměnit. Blbnete ty dveře ma nabořil John Haugland. To jsou správně nabořené dveře 1
21:15:42
14.06.2015
jourin
Zadni kolo je asi OK, auto jede na dilnu. John se mi asi 10x omluvil a byl z toho docela rozhozenej. Rekl ze vsechnu skodu zaplati a at mu poslu jen cislo uctu a kolik to stalo penez.



Jinak k incidentu doslo tak, ze na stary machroval pred Luckou ze se do toho retardeu vejde pri dalsim pruzejzdu rovne a nevesel.. Kdyby jel sam nebo vedle nej nesedela blondyna tak se to asi nestalo.



Uz vcera jsme mu navrhli, at na to auto napise ze neumi ridit a nic platit nebudeme chtit. Na to nam odpovedel ze to radeji zaplati cokoliv, ale rano kdyz videl ze si z toho uz jen delame srandu tak na to pristoupil :-)
17:51:29
14.06.2015
m8rinek
-> Eidy: Kolu nic není, auto má jen pomuchlaný oboje dveře... a už je i podepsaný :D
16:25:00
14.06.2015
kraska98
Ono jak se říká:i mistr tesař se někdy utne 6 Káždopádně,rád bych viděl záběr z té nepovedené jízdy.
16:16:02
14.06.2015
MajoLR
15:41:55
14.06.2015
castrol
-> jourin: zavodak ma mat nejeden skrabanec :)
13:45:42
14.06.2015
Pavell
-> MVM: 3
13:07:32
14.06.2015
MVM
3
Vesničko má středisková - Není nad štastný konec
Extreme Tyres