130 LR prototyp 130 LR prototyp

komentáře | popis | fotky | jourin | 14.06.15 21:11 | 478x v oblíbených
První vyrobená Škoda 130 LR již v roce 1983,která nikdy nezávodila a sloužila jako vývojový prototyp pro další kusy. Po ukončení vývoje stála v oddělění motorsportu kde pro ni neměli žádné využití, protože s ní jako s vývojovým autem nešlo závodit. V té době byl ředitel AZNP soudruh Banýr, který motorsport nijak nepodporoval a neměl zájem o jeho rozvoj. Toto auto důkladně vyladili a dali k osobnímu užívání, aby viděl jak Škodovka umí jezdit a jak se motorsport podílí na vývoji. Banýr jej nějakou dobu jej využíval a pak se vrátilo zpět do motorsportu kde opět nemělo praktické využití.



Proto jej v roce 1986 přestavěli do nové karoserie a dostala jej k dispozici jako tréninkové auto posádka Sibera - Gross. Auto jezdilo v červené barvě (tak jak jsme jej nalezli), nemělo hliníkové dveře, nemělo makrolon atd... prostě kombinace závodního a civilního auta.



Díky tomu, že auto nejezdilo ostré závody, zůstala karoserie nedomlácena a neroztrhaná což je dost unikátní stav.

130 LR prototyp - komentáře:

21:59:52
10.06.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 10.06.13 21:46:32: Tak výpočtově by ty svody obzvlášť 4/2/1 jako měla LR byli optimálně ještě delší než co je běžně vidět. To co dělá Bohoušek nad příčku je kompromis, já to vím, ví to on a vím to i výpočtem od Čepka, ale mě se to pod nelíbí a chtěl jsem mít vejfuk úplně schovaný což se povedlo 4
21:51:32
10.06.2013
Čokin
-> jourin: Vidím, že odvzdušněním motoru máte raději 4 díry oproti jedné dle L/A 1 Ještě dotaz, utočí to ten sériový startér? Mě se 1500ccm skoro zastavuje v horní úvrati, budu muset dát 1kW s reduktorem.
upraveno 1x, naposled 10.06.2013 21:54:17
21:46:32
10.06.2013
vhml
-> Tuner#2: proč se vůbec nedělaly všechny nad příčku? Kvůli ochraně nebo dýlka? Já o první svody od Hlušičky přišel jen proto že byly pod příčkou. Od Bohouše ted mám nad a mám pokoj.
21:41:00
10.06.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
Hezky pěkně dlouhý svody, to vypadá na slušnej krouťák. Hlušička holt umí.



Jen tak na okraj, bylo nějaký LRo co vy mělo svod nad příčkou jako to vypadá u tebe a nebo to měli všechny pod a hurá nahoru do čela? Já nad ještě neviděl.
21:29:17
10.06.2013
favo110lrs
že by Hlušička svody?
18:22:16
10.06.2013
castrol
-> jourin: tak ten co to ohybal autogenom vie co robil
17:37:50
10.06.2013
MajoLR
32 171 156
17:25:19
10.06.2013
m8rinek
-> jourin: Kdo to má v ruce tak udělá i metodou za Krále Klacka boží výrobek, zatímco kdo nemá, tak ho ani NASA technologie nespasí a vždy vyprodukuje jen paskvil...
17:23:25
10.06.2013
jourin
-> m8rinek: No jo tak uz podle vyfuku to bude trhac asfaltu :-D Jen skoda ze to neni 3D nanotechnologi, ale obycejnym autogenem :-))
17:19:39
10.06.2013
m8rinek
-> jourin: Slušná namotávka :))). Kdo umí umí :).
17:16:06
10.06.2013
jourin
No a mame motor s ukrutne douhym vyfukem :)
20:32:13
09.06.2013
MajoLR
156
19:28:56
09.06.2013
jourin
Tak prevodovka je nachystana, zitra konecne jedeme pro motor.. nechci to zakriknout, ale vypada to, ze se to blizi :-))
21:43:50
20.05.2013
jourin
-> Qwak: Tak to bych taky rad vedel, nejdriv jsme chteli stihnout Rallye Praha Revival, pak Jarni Sosneni a pak Běšiny... ale čekali jsme na výfuk.. takže nestihneme nic z toho :-( Výfuk jsme dneska přivezli, takže motor jde ve stredu na brzdu, pak se musi vyrobit zadni kapsa do zadniho cela a nalakovat a pak uz jen namontovat do auta a ozivit :-)
12:19:03
21.04.2013
Qwak
klobouk dolů 6 když sem to auto tady viděl prvně .. tak sem nevěřil tomu že to někdo dá dohromady... paráda ! .. ted kde to uvidíme na živo? 40
20:30:45
16.04.2013
castrol
-> jourin: naprava jak vino
16:12:12
16.04.2013
Athlonek
-> Tuner#2: Kladivo, kleště, drát, pilíř s........
16:08:19
16.04.2013
Athlonek
-> MATTESS: Brzdový zeleně opletený mi tečou jako Dunaj, to budu muset taky pořešit.
12:55:24
16.04.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> jourin: To podvázání nápravy takhle fungovat nebude 1 Krásně se na to kouká, jako vždy pěkná práce.
Extreme Tyres