130 LR prototyp 130 LR prototyp

komentáře | popis | fotky | jourin | 14.06.15 21:11 | 478x v oblíbených
První vyrobená Škoda 130 LR již v roce 1983,která nikdy nezávodila a sloužila jako vývojový prototyp pro další kusy. Po ukončení vývoje stála v oddělění motorsportu kde pro ni neměli žádné využití, protože s ní jako s vývojovým autem nešlo závodit. V té době byl ředitel AZNP soudruh Banýr, který motorsport nijak nepodporoval a neměl zájem o jeho rozvoj. Toto auto důkladně vyladili a dali k osobnímu užívání, aby viděl jak Škodovka umí jezdit a jak se motorsport podílí na vývoji. Banýr jej nějakou dobu jej využíval a pak se vrátilo zpět do motorsportu kde opět nemělo praktické využití.



Proto jej v roce 1986 přestavěli do nové karoserie a dostala jej k dispozici jako tréninkové auto posádka Sibera - Gross. Auto jezdilo v červené barvě (tak jak jsme jej nalezli), nemělo hliníkové dveře, nemělo makrolon atd... prostě kombinace závodního a civilního auta.



Díky tomu, že auto nejezdilo ostré závody, zůstala karoserie nedomlácena a neroztrhaná což je dost unikátní stav.

130 LR prototyp - komentáře:

18:07:35
08.02.2013
Matysek007
Chodíte taky spát ? Vypadá to , jako kdyby jste jeli non-stop :)
18:01:01
08.02.2013
J3STER
-> jourin: Pěkná práce!4 Barva je červeň šípková?



Jinak podle fotek dorazu přední nápravy vidím že se budu ubírat správným směrem když prohlubeň z původní misky dorazu navařím na plocháč. Přesně takhle jsem to před časem namyslel.4
11:29:04
07.02.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> pistaa 07.02.13 11:15:50: S tebou se nebavím, radu už jsem dostal, ale tu si ale můžeš strčit tam kam slunce nesvítí 4
11:26:21
07.02.2013
sv!na hog@r
pitrs-84@ 07.02.13 11:19:13 napsal:

→ pistaa: proc by se jako nemohl zeptat? co ti na

tom vadi?


kašly na nej je to nákej divnej madar3
11:21:09
07.02.2013
pitrs-84@
-> Arnold: kdyz jim das dvacku mesicne jiste pro tebe nejakou praci najdou,,,smetak je beztak nekde porad v rohu..... zbytecne
11:19:13
07.02.2013
pitrs-84@
-> pistaa: proc by se jako nemohl zeptat? co ti na tom vadi?
11:18:43
07.02.2013
djmaso
-> pistaa: :D3
11:15:50
07.02.2013
pistaa
-> Tuner#2: co furt vyzvedas co si googl?
10:53:31
07.02.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> jourin 07.02.13 10:25:13: JJ jasný to chápu. 4 BTW lepší odpověď na můj předešlý dotaz než měla ta Vaše levná pracovní síla ze zahraničí nemáš? Díky.
10:34:54
07.02.2013
minno
Ja odpadnem, to je rýchlovka9 Ale krása.
10:25:13
07.02.2013
jourin
-> Arnold: Tak posli kolik mesicne nabizis a promyslime to :-)



-> Tuner#2: To se ti nezda, nechal jsem to nastrikat at to vydrzi, neni to ostrej zavodak a na Praze i Berounce se jezdi misty ve srackach, treba v kamenolomu.. takze jsem se priklonil k poradnymu osetreni podvozku :-)
21:08:12
06.02.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> jourin: To dáváte na podběhy něco jako body a nebo klame fotka? Je sice pravda, že tohle nebude ryzí závoďák, ale překvapilo mě to.
20:17:10
06.02.2013
Pavel P..
Takže s tim hodláte jet Praha Revival? Určitě se chci jít podívat do depa v Radotíně, loni i předloni to byla pěkná podívaná.. Kde vůbec bude ofiko start? zase na václaváku?
20:12:27
06.02.2013
Arnold
-> jourin: krása 156 156 156 co já bych dal za to dělat v téhle garáži 4 1
19:48:48
06.02.2013
milano
nevieš, prečo sú vnútorné držiaky ramien také vyrezané zozadu? aby sa dal nastavovať odklon bez demontáže ramena? ja tam mám oveľa menšie medzery a pri nastavovaní som musel dávať rameno von, lebo sa tam nezmestil orech.
19:41:45
06.02.2013
castrol
-> jourin: ale prosim ta
19:39:30
06.02.2013
jourin
-> m8rinek: Rallye Praha Revival se rychle blizi :-))))
19:39:03
06.02.2013
jourin
-> castrol: Kdyby to byla moje prace, tak to bude vypadat delako hur a bude to trvat delako dyl :-)



Je to prace Petra Molcana a jeho teamu :-)
19:33:38
06.02.2013
castrol
-> jourin: chodis do prace alebo toto je tvoja praca ?
19:30:47
06.02.2013
m8rinek
-> jourin: Neskutečná dynamika opravy...
Extreme Tyres