skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 110R r.v. 1977
na přelomu roku 1999/2000 byla zakoupena v úpravě rally RS s dělítky
v roce 2ooo se začala objevovat na akcích Šíma sprint
a v roce 2003/2004 prošla přestavbou odlehčení karoserie a výměnou blatníků za okruhovou verzi cca 680kg a dodání výkonnějšího motoru z národní formule škoda (ex p. Baron), a přibyl i rovný zub a odlehčeným obalem.
V roce 2004 mistr České Republiky na akci Šíma sprint
Výsledky:
4.místo v amatérských závodech do vrchu Vítkov podhradí
Technický popis:
Motor Škoda Favorit s vačkou 280/280
AC pumpa nahrazena el. čerpadlem
krmeno karburátory Yamaha R1
přímý zub 5q suché poloosy
Plány do budoucna:
Motor škoda Favorit 77 T-písty vačka 285/280
Lepší sání na karburátory (zlepšení proudění směsi)
Rám do auta a vyztužení karosérie
úprava podvozkové části
kotoučová brzda v zadu
na přelomu roku 1999/2000 byla zakoupena v úpravě rally RS s dělítky
v roce 2ooo se začala objevovat na akcích Šíma sprint
a v roce 2003/2004 prošla přestavbou odlehčení karoserie a výměnou blatníků za okruhovou verzi cca 680kg a dodání výkonnějšího motoru z národní formule škoda (ex p. Baron), a přibyl i rovný zub a odlehčeným obalem.
V roce 2004 mistr České Republiky na akci Šíma sprint
Výsledky:
4.místo v amatérských závodech do vrchu Vítkov podhradí
Technický popis:
Motor Škoda Favorit s vačkou 280/280
AC pumpa nahrazena el. čerpadlem
krmeno karburátory Yamaha R1
přímý zub 5q suché poloosy
Plány do budoucna:
Motor škoda Favorit 77 T-písty vačka 285/280
Lepší sání na karburátory (zlepšení proudění směsi)
Rám do auta a vyztužení karosérie
úprava podvozkové části
kotoučová brzda v zadu
Matty/13O RS - komentáře:
Zdravím ja mám tieto iste karbiky v škode a dáko sa to nedarí naladit nedala by sa poslat lepšia foto karbikov na aute kuknut či mám všetko pozapájane dakujem.
-> MajoLR: hlavně si dej pozor na membrány nesmí být dlouho bez benzínu pak jdou membrány do háje a dělá to bordel při seřizování
Díky za rady...
Kamoš má rozbitú Ninju 1000ku či niečo takého tak pojdem omrknúť karburátory či sú OK.


-> Matty: jinak náklady byly 15oo,- sání
225o,- karburátory Yamaha R1
15o,- 1m hadice na spojení karbecu a sání a sponky na hadice
a to jsou veškeré náklady
225o,- karburátory Yamaha R1
15o,- 1m hadice na spojení karbecu a sání a sponky na hadice
a to jsou veškeré náklady

-> MajoLR: tak mám zkušenost jen malou měl jsem to ve fáčku a oproti seriovému přetryskovanému karbcu to mělo na kopci zrychlení o 3,5s a to nejsou sladěny. Ale co u nás jezdí závody kluci tak je mají velmi pěkně sladěné jsou rychlejší jak s webrama o dokonce jezdí lepší časy jak 1.8 a 2.o.
Ide do obľúbených!!!
Ako to funguje s tými moto karbesmy??? Ide to pekne?
Ja sa už rok rozhodujem či Webre alebo takéto niečo. Toto je asi jednoduhšie riešenie, myslím na montáž, cenu atď. Či???



super super, teším sa na ďalšiu kapitolu v "knihe škoda.virt". Prosím skús pridať aj popis vozidla, samozrejme aj foto :)
Super :-)