skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Báseň Pavla Tichého:
Filip má letoru svéhlavou,
ted pozbyl střechy nad hlavou,
Prý je z něj černá ovce obce,
Losiny mají nového bezdomovce....
RAPID
Však Filip co štěká nekouše,
jen pořídil sobě kabrouše
a svatozáří ze své slávy,
plete holkám nejen hlavy.
RAPID
Nasedni já tě odvezu,
můj táta je kápo u ČEZu,
číhni jak mi vlaje šála,
tohle sis přece vždycky přála.
RAPID
Filípku nech mě nastoupit,
mám dneska večer prázdnej byt,
povoz mě ve své káře,
já kašlu už na motorkáře.
RAPID
Jsi prostě celebrita veliká,
dnes česko hledá Filipa,
svou hvězdu středního doletu,
v úžasným kabrioletu.
RAPID
A ted nějaký popis:
Původně se jedná o Škodu Rapid 130, vyrobenou někdy v letech 1985-86, která byla přestavěna firmou LDD na kabriolet verze Standard jako jedna z 343 kusové serie.
Někdy koncem července 2009 jsem se dozvěděl, že Pawlos prodává svojeho Standarda, tak jsem se mu ozval, ale jelikož měl problémy s doklady, tak mi dal kontakt na majitele tady toho červenýho Standarda a do týdne jsem ho měl doma. Údajný důvod prodeje je rozvod a že nemá auta kam dát. K autu jsem dostal ještě 4ks kol Apollo v předrenovačním stavu. Jelikož poptávka převyšuje nabídku, tak jsem bral. V době koupě malo auto najeto 84 000mil na nefunkčním počítadle.
Veškerá výše uvedená tvrzení mám buď z doslechu, nebo jsem si takový udělal názor a to i přesto, že tato tvrzení nemusí být pravda.
V jakém stavu auto je:
Motor klepe na klice, karburátor je EDSR z Garde a není seřízený a pravděpodobně někde saje vzduch, karoserie je po vyvaření a laku, spodek je nastříkaný tlumexem, ale vyvařovali se jen místa který jsou vidět, takže například kastlík na baterku je v jednom místě děravej, výztuhy nad podélnýma ramenama nejsou ani nastříkaný tlumexem, stejně tak zadní držáky přední nápravy by potřebovali odřít od rzi a natřít. Ale jinak když jsem strčil hlavu za zadní tapecíry tak byl cítit rezistit, takže dutiny byli někdy dělané. Po laku je na několika místech na autě špatná kostra, takže pravý blinkr bliká až při vyšších otáčkách, přídávné dálkové zůstanou svítit i při potkávacích, relé neodpadne, otáčkoměr lítá jak splašený. Elektrická kabeláž v místě palubní desky byla přestavěna stylem prodloužení všech kabelů o metr, takže pod volantem je asi 3cm silný svazek žlutých drátů. Přemýšlím jestli sehnat celou novou kabeláž nebo z jiného auta vystřihnout jen střední část a napájet to. Tachometr je originál v mílích, ale nefunguje počítadlo. V autě byl původně béžový interiér včetně sedaček. Původnímu majiteli se, ale zdáli světlé sesle hnusné, (možná byli potrhané) tak sehnal černé s černofialovým potahem. Takže sháním béžové sedadla. Brzdy jsou taky trochu divoké, pedál zabírá dost dole a HBV je z úžovky s ventilkem zbytkového tlaku, takže po zastavení a rozjezdu je auto mírně přibržděné. Trubky jsou asi měněné, ale zadní kostka se rozpadá.
Co mám s autem dál v plánu:
Rozhodně něchci žádnej tuning, auto by mělo vypadat dobově.
Motor se musí seřídit, a výhledově, to chce generálkovanej pajšl.
Převodovka se zdá OK, neteče, nehučí.
Karoserie bude chtít hodit na kolíbku, oškrabat trochu tlumexu a zkontrolovat jestli je to past, nebo stačí opravit pár míst.
Přední nápravu výhledově zgenerálkuju, řízení to potřebuje, má vůli.
Zadní nápravu určitě vyztužím, i když to Áčka nemá, ale pro jistotu.
Střecha je nic moc, chtělo by to vyměnit zadní okno přes který není nic vidět, Taky by to chtělo vyměnit pár cvočků protože jich hodně nedrží.
Parkovací rovná střecha, by potřebovala vyšít kapličku na volant na levé straně, aby šla zapnout na svoje místo.
Kola jsem dostal Apolla, které potřebují otryskat, nastříkat mokrou barvou a obnažit přední část kola. Pak bych je nazul na gumy 185/60 R13.
Dál mě už nic nenapadá, hlavně bych chtěl poděkovat P@wlosovy za tip na auto i přesto, že jsem měl zájem o jeho.
Jo a auto se jmenuje Ludmila, protože jsem ho koupil 16.9. a to má Ludmila svátek.
Filip má letoru svéhlavou,
ted pozbyl střechy nad hlavou,
Prý je z něj černá ovce obce,
Losiny mají nového bezdomovce....
RAPID
Však Filip co štěká nekouše,
jen pořídil sobě kabrouše
a svatozáří ze své slávy,
plete holkám nejen hlavy.
RAPID
Nasedni já tě odvezu,
můj táta je kápo u ČEZu,
číhni jak mi vlaje šála,
tohle sis přece vždycky přála.
RAPID
Filípku nech mě nastoupit,
mám dneska večer prázdnej byt,
povoz mě ve své káře,
já kašlu už na motorkáře.
RAPID
Jsi prostě celebrita veliká,
dnes česko hledá Filipa,
svou hvězdu středního doletu,
v úžasným kabrioletu.
RAPID
A ted nějaký popis:
Původně se jedná o Škodu Rapid 130, vyrobenou někdy v letech 1985-86, která byla přestavěna firmou LDD na kabriolet verze Standard jako jedna z 343 kusové serie.
Někdy koncem července 2009 jsem se dozvěděl, že Pawlos prodává svojeho Standarda, tak jsem se mu ozval, ale jelikož měl problémy s doklady, tak mi dal kontakt na majitele tady toho červenýho Standarda a do týdne jsem ho měl doma. Údajný důvod prodeje je rozvod a že nemá auta kam dát. K autu jsem dostal ještě 4ks kol Apollo v předrenovačním stavu. Jelikož poptávka převyšuje nabídku, tak jsem bral. V době koupě malo auto najeto 84 000mil na nefunkčním počítadle.
Veškerá výše uvedená tvrzení mám buď z doslechu, nebo jsem si takový udělal názor a to i přesto, že tato tvrzení nemusí být pravda.
V jakém stavu auto je:
Motor klepe na klice, karburátor je EDSR z Garde a není seřízený a pravděpodobně někde saje vzduch, karoserie je po vyvaření a laku, spodek je nastříkaný tlumexem, ale vyvařovali se jen místa který jsou vidět, takže například kastlík na baterku je v jednom místě děravej, výztuhy nad podélnýma ramenama nejsou ani nastříkaný tlumexem, stejně tak zadní držáky přední nápravy by potřebovali odřít od rzi a natřít. Ale jinak když jsem strčil hlavu za zadní tapecíry tak byl cítit rezistit, takže dutiny byli někdy dělané. Po laku je na několika místech na autě špatná kostra, takže pravý blinkr bliká až při vyšších otáčkách, přídávné dálkové zůstanou svítit i při potkávacích, relé neodpadne, otáčkoměr lítá jak splašený. Elektrická kabeláž v místě palubní desky byla přestavěna stylem prodloužení všech kabelů o metr, takže pod volantem je asi 3cm silný svazek žlutých drátů. Přemýšlím jestli sehnat celou novou kabeláž nebo z jiného auta vystřihnout jen střední část a napájet to. Tachometr je originál v mílích, ale nefunguje počítadlo. V autě byl původně béžový interiér včetně sedaček. Původnímu majiteli se, ale zdáli světlé sesle hnusné, (možná byli potrhané) tak sehnal černé s černofialovým potahem. Takže sháním béžové sedadla. Brzdy jsou taky trochu divoké, pedál zabírá dost dole a HBV je z úžovky s ventilkem zbytkového tlaku, takže po zastavení a rozjezdu je auto mírně přibržděné. Trubky jsou asi měněné, ale zadní kostka se rozpadá.
Co mám s autem dál v plánu:
Rozhodně něchci žádnej tuning, auto by mělo vypadat dobově.
Motor se musí seřídit, a výhledově, to chce generálkovanej pajšl.
Převodovka se zdá OK, neteče, nehučí.
Karoserie bude chtít hodit na kolíbku, oškrabat trochu tlumexu a zkontrolovat jestli je to past, nebo stačí opravit pár míst.
Přední nápravu výhledově zgenerálkuju, řízení to potřebuje, má vůli.
Zadní nápravu určitě vyztužím, i když to Áčka nemá, ale pro jistotu.
Střecha je nic moc, chtělo by to vyměnit zadní okno přes který není nic vidět, Taky by to chtělo vyměnit pár cvočků protože jich hodně nedrží.
Parkovací rovná střecha, by potřebovala vyšít kapličku na volant na levé straně, aby šla zapnout na svoje místo.
Kola jsem dostal Apolla, které potřebují otryskat, nastříkat mokrou barvou a obnažit přední část kola. Pak bych je nazul na gumy 185/60 R13.
Dál mě už nic nenapadá, hlavně bych chtěl poděkovat P@wlosovy za tip na auto i přesto, že jsem měl zájem o jeho.
Jo a auto se jmenuje Ludmila, protože jsem ho koupil 16.9. a to má Ludmila svátek.
Gryzly / Š Rapid Standard - komentáře:
21:46:07
26.09.2009
26.09.2009
Rooney - zrušená registrace
Luxus
20:18:01
26.09.2009
26.09.2009
J3STER
Koukám je přehozený tachometr s otáčkoměrem.
20:15:07
26.09.2009
26.09.2009
J3STER
Pěkný rapid. A dokonce proběhla přestavba na levostranné řízení včetně stěračů. Krása
19:58:09
26.09.2009
26.09.2009
P@wlos
mno konecne je tady