Toušík / Barunka 120S Toušík / Barunka 120S

komentáře | popis | fotky | Toušík | 24.08.17 22:03 | 150x v oblíbených
Motor:



Pro sezonu 2016 připravený nový 5ti kanálový motor. Po rozhodování co a jak s novým motorem kde jsem počítal s tím že si motor postavím ve spolupráci s nějakým zkušeným motorářem to tak nedopadlo :D Po úplatcích s krabičkou masa se mě povedlo nacpat celí motor do rukou zkušeného motoráře :) Tak jsem zvědav na výsledek jeho práce.









Stavba p. Zenkl

Vačka p. Krejbych

Karburátor Weber 40 dcoe

Bohuslav Krejčí 3-1 tlumič škoda 120S na zadním čele.

Rozdělovač Petr Urban







Litinový 8k.



Hlava předána na kontrolu a shánění dílů na stavbu.







Převodovka:

Homologovaný 4q převodovka, stálý převod 4,22.

Keramická lamela Renovak

Pokrácené dráhy řízení + pevná řadící páka i táhlo řazení.





Karoserie:



Origínál škoda 100, po starším páru stav.... Fabrika

Vyrámováno Grabiec

Provaření důležitých bodů.

Rozšířené lemy + upravené zadní torpédo kvůli dostatečnému rozšíření.





Podvozek:



Dle homologace:

Úzká náprava + podložky 31mm

Tlumiče Protlum komplet sada.

Přední stabilizátor : 18mm

Tvrdé uložení : Permit

Pneu : Hankook Z 209 160/530 střední směs

Disky: Loukotě 5,5"/13- 8ks Nové 7" /13-6ks Minilite



Brzdy:

Tažené v mědi.

Kapalina: Castrol SRF

Přední: Kotoučové 2p Destičky DS3000

Zadní: Buben obložení Renovak



Chlazení:



Repasovaný chladič škoda 120S- Měděné voštiny

Al trubky vedené tunelem







Interier:

Palubní deska škoda 110LS

2 palivové pumy Facet

Sedadla - Sabelt GT-160

Sparco ušák

Pásy Sparco

Elektrický odpojovač

Intercom Peltor +komunikace

Elektrický ventilátor na ofuk oken

Přestavba elektrického vedení.





Exteriér:

Okna Makrolon 5mm

Polepení vozu p. Holý Klatovy

Držáky kapot : Massag a gumové na zadní







Tak to jezdilo:





Jo našel jsem nějaké video tak pro zasmátí :-)



Škdoateam Běšiny Jaro 2009




Škdoateam Běšiny Jaro 2009




Tan něco z Běšin Jaro 2010



Škodateam Běšiny Jaro 2010




Škodateam Běšiny Jaro 2010 st. č. 30




Tak něco z Běšin Podzim 2010



Onboard:

Škoda podzim 2010 posadka č.90




Ostatní:



Škodateam Běšiny Podzim 2010, st.č.90




Škodateam Běšiny podzim 2010, st.č.90






Tak jsem se dokopal k tomu abych se naučil dávat videa na ty jůtuby a tady je moje první.. Základní problém byl že kamera jela na špatnej režim a vše bylo strašně světlé tak jsem to trochu poladil, aby přední sklo nevypadalo jak vstup do nového světa :)



1. Rally Vltava legend



Onboard Škoda 120S 1. Rally Vltava Legend 2015 RZ6




Onboard Škoda 120S 1. Rally Vltava Legend 2015 RZ7




Onboard Škoda 120S 1. Rally Vltava Legend 2015 RZ12






Sraz škoda Běšiny 2015



Onboard Škoda 120S Běšiny Podzim 2015 RZ1




Plány na rok 2016:



MČRHA:

Rally Vltava Klatovy

Rally Pačejov

Rally Příbram

Rally Kramolín/ Podbrdská

Popřípadě musím na sraz do Běšin kde jsem začal a je to taková srdeční záležitost :D







Uskutečněn první plán účast na Rally Vltava a zde je video od JNK studia



Historic Vltava Rallye 2016 | 78 | Radek Touš - Lukáš Hronek




Rally group B Saafelden 2016



RZ 1 první video. Omlouvám se za kvalitu musím ještě tu kameru vychytat když už jsem ji dostal :) Ona teda ta šotolina dávala dost zabrat i mě :)



Onboard Škoda 120S group B Saalfelden 2016 RZ1






Záběry od JNK studia z Pačíva :) Bylo to parádní, motor se o kus rozjel díky Urbimu, ale určitě jsme nejeli tak nějak dobře jak by se mělo. Bylo dost chyb, ale i přes to se nám moooc líbilo!!!! Pačejov je opravdu jak pro závodníky tak pro diváky krásný!!



EPLcond Rally Agropa Pačejov 2016 | 151 | Radek Touš - Lukáš Hronek






Nějaké další videa ze závodů:



Příbram 2016 : nedokončeno havárie následně oprava karoserie, nápravy a vylepšení vozu na rok 2017.



37. SVK Rally Příbram 2016 | 113 | Radek Touš - Lukáš Hronek




Vltava 2017



26. Historic Vltava Rallye 2017 | 74 | Radek Touš - Lukáš Hronek




Pačív 2017



Rally Pačejov 2017 | 131 | Radek Touš - Lukáš Hronek






A zas jsem se nechal ukecat a Lukáš poslal přihlášku na Arboe rally Admont k sousedům do Rakouska. Uvažovali jsme nad Barum rally která by se asi i autu líbila pouze esteticky :) Ale přeci jen podívat se zas někam jinam bude super zážitek, zkušenost a ty auta ve startovce jsou opět skvosty :) Malá ochutnávka:



Trailer: AUSTRIAN RALLYE LEGENDS 2016








Toušík / Barunka 120S - komentáře:

19:56:05
12.05.2021
Toušík
-> MVM: Ano bylo to přesně jak píšeš zapoměl jsem uchvatalo se to a nedopadlo to dobře . Ten návod jsem dostal ale myslel jsem že je to všeobecně ne na tento tip. Jinak kotouče právě drží naprosto parádně! Nikdy jsem s nima neměl žádný problém ani kopance nic a to jsme je měli červené na nočních RZ krásně
19:40:37
12.05.2021
MVM
-> Toušík: Návod na to pochopitelně existuje. Dokonce nebohý zdejší bývalý T#2 tu poměrně hezky popisoval jak si na letišti zajíždí 2500ky. Tys udelal tu chybu v tom že jsi to zapomněl a tem proces jsi neudělal pořádně. A ty desky jsou na 2p relativně malý tak každá treci plocha se počítá a pokud se droli - to je na prd. Tomu se neda důvěřovat. Když napíšeš do Renovak.cz Krejsovi tak ti dá instrukce. Potažmo, bývá to přibalený v krabičce s deskama.

Na závodním autě ( u me teda z pohledu okruhů) ty kotouče nesjedu na rozměrový limit, ale vždy odejdou na trhliny.. Jedno na jak drahym aute. Prostě ty tepelný cykly to nepřežije. Takze vzdycky po závodech cast kotouče lehce osmirkovat a podivat se jestli se nezacinaji objevovat trhliny... Což pak dopadne přesně tak,jak uz jsi zjistil... Nemáš problem se zvlněnim kopanim kotoučů pri agresivnejsin dobrzdovani?
19:28:11
12.05.2021
Toušík
-> ZdrubT: Diky pane!!
19:27:51
12.05.2021
Toušík
-> MVM: Kolik měli najeto netuším prostě se tam dají a jedou se ale ještě byli těsně přes mm na výměnu podle knížky tak jsem myslel že Vltavu ještě daji. Ale bylo to z ničeho nic žádná voda tak nevím. Jinak jedu DS 3000 a je to super jen jsme vyměnili desky před druhým dnem, zapoměl jsem na to tak jsem je zajel těsně před rychlostkou nechal cca 15 minut jen vychladnout a jsou na vyhození 8 drolí se, mažou se, lepí se na kotouč a hlavně to nebrzdí 8 . Ale tak to jsou závody je na to nejde pořádný návod? Nebo koupit nějaké teploměry na brzdy? Nikdy jsem s tím neměl problém až teď prvně.
12:14:45
12.05.2021
ZdrubT
Opravdu krásná práce a velká gratulace.
07:26:52
12.05.2021
MVM
-> Toušík 12.05.21 07:14:11: Jaj .. Vim že ty žiletky dostávají zabrat. Ted chystám nějakou změnu destiček, tak se o kotouč dost bojim. Kolik toho měli odjeto? Ty jedeš DS 3000..
07:14:11
12.05.2021
Toušík
Kotouč Ferodo myslím že to byla jen náhoda ale jsem rád že se nic nestalo protože jsme projeli s tím ještě 2x Shackedown1
zvětšit Toušík / Barunka 120S - obrázek od Toušík vložen 12.05.2021 07:14:11
07:14:04
12.05.2021
Toušík
Kotouč Ferodo myslím že to byla jen náhoda ale jsem rád že se nic nestalo protože jsme projeli s tím ještě 2x Shackedown1
21:50:57
11.05.2021
vhml
-> venni 10.05.21 21:57:44: no co s tim, nějak to doma vysvětli no 3 3 3 Tejden na to je Příbram, pak Revival, Vingly, Slalom a máme konec prázdnin :-D



Jinak fotku kotouče mám ( je někde v týmovým messengeru ) Fotku "tlaku oleje" na přejezdu taky. Ještě že to sem nejde vložit 3 3 3
upraveno 2x, naposled 11.05.2021 21:54:27
21:36:53
11.05.2021
venni
-> venni 10.05.21 21:57:44: tvl oni sem nejdou vkládat fotky do komentů 3
21:57:44
10.05.2021
venni
-> vhml 09.05.21 22:38:49: no odcházeli jsme chvilku po jedný a to Rakousko jste všichni odkejvali... já vubec nevim co s tim 7 1

Jinak Václace ,já v pátek v tom blázinci zapoměl vyfotit ten kotouč po shacku,máš fotku jako ukázku zde pro škodovkáře?
19:55:05
10.05.2021
Toušík
-> Eidy: -> MVM: Díky panove. Pokud se mi povede přidám nějaký onboard. Keply byla nová RZ a za mě naprosto parádní!!!
22:47:15
09.05.2021
MVM
-> Toušík: Krásná práce 6
22:43:30
09.05.2021
Eidy
-> Toušík: O to je výsledek ještě cennější. Velká poklona.
22:38:49
09.05.2021
vhml
-> StepaNoFUN 09.05.21 22:29:23: Ještě pár let zpátky ( 2008 ) byla Vltava jako samostatnej závod v úplně jiným termínu než Šumava. Do roku 2002 to bylo Evropa. V roce 2003 Evropu nedostali, tak se odpískala celá soutěž. V roce 2005 se na to začalo znova složitě navazovat jen pro MČR a apár posádek ze zahraničí, co se jen přijeli svézt. Centrum soutěže tehdy bylo v Běšinským kempu. 2006 a 2007 to pořád bylo bez Evropy což nemělo pro 30 posádek smysl dál dělat, tak se to v roce 2008 sloučilo se Šumavou ale zároveň se znova povedlo dostat zpátky Evropu čímž se ta úroveň startovního pole začala dost zvedat a v roce 2019 bylo jen historiků 97! Což zas následovně už naráží na strašný problémy s harmonogramem, když se k tomu přidá 85 soudobejch aut, tak AlesGute tehdy dojížděl Koráb ve 2 ráno a ještě tam někde uprostřed hvozdů dělali gumu při měsíčku. Příští ročník bude jubilejní 30. Uvidíme jak to bude :-)



-> Toušík 09.05.21 22:09:05: plány v půl druhý mi děsí, protože já odcházel v jednu :-D
upraveno 8x, naposled 09.05.2021 22:58:43
22:29:23
09.05.2021
StepaNoFUN
-> Toušík: Jen dotaz. Proc maj "velky kluci" Sumavu a historici Vltavu?

BTW - Ve 2 rano bych byl mrtvej...
22:09:05
09.05.2021
Toušík
-> Eidy: Bylo to za tridu C1 v českém i Evropském poharu. Absolutní kategorie C byla tentokrát hodně silná . Abaolutne jsme 26 z 41 dojetych s tím že máme 3ti nejslabší auto v celém mistrovství tak jsem spokojenej s vysledkem. A hlavní je že se po Vltavě zas večer pěkně sedlo a vymyslel se další plán kolem půl 2 ráno
21:56:40
09.05.2021
Eidy
-> Toušík: A jaký kalíšky jste tam posbírali? Velká gratulace. Moc se mi líbí, co s tím autem předvádíte. 4
21:44:14
09.05.2021
Toušík
Tak jsme se účastnili letos prvni soutěže a bylo to parádní! Prvně jsme nastoupili do mistrovství Evropy historických automobilů a musim uznat že to bylo super. Opět nový zážitek trochu změny v povinnosti Evropských pneu, hlášení předem atd ale pecka. Na Šumavě nám domácí připravili překrásné nové RZ bohužel druhé průjezdy už byli od velkých aut hodně rozebrané a ty kameny na Sko prostě nejsou ale dojeli jsme a užili si to!!
zvětšit Toušík / Barunka 120S - obrázek od Toušík vložen 09.05.2021 21:44:14
Extreme Tyres