skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
Pro sezonu 2016 připravený nový 5ti kanálový motor. Po rozhodování co a jak s novým motorem kde jsem počítal s tím že si motor postavím ve spolupráci s nějakým zkušeným motorářem to tak nedopadlo :D Po úplatcích s krabičkou masa se mě povedlo nacpat celí motor do rukou zkušeného motoráře :) Tak jsem zvědav na výsledek jeho práce.
Stavba p. Zenkl
Vačka p. Krejbych
Karburátor Weber 40 dcoe
Bohuslav Krejčí 3-1 tlumič škoda 120S na zadním čele.
Rozdělovač Petr Urban
Litinový 8k.
Hlava předána na kontrolu a shánění dílů na stavbu.
Převodovka:
Homologovaný 4q převodovka, stálý převod 4,22.
Keramická lamela Renovak
Pokrácené dráhy řízení + pevná řadící páka i táhlo řazení.
Karoserie:
Origínál škoda 100, po starším páru stav.... Fabrika
Vyrámováno Grabiec
Provaření důležitých bodů.
Rozšířené lemy + upravené zadní torpédo kvůli dostatečnému rozšíření.
Podvozek:
Dle homologace:
Úzká náprava + podložky 31mm
Tlumiče Protlum komplet sada.
Přední stabilizátor : 18mm
Tvrdé uložení : Permit
Pneu : Hankook Z 209 160/530 střední směs
Disky: Loukotě 5,5"/13- 8ks Nové 7" /13-6ks Minilite
Brzdy:
Tažené v mědi.
Kapalina: Castrol SRF
Přední: Kotoučové 2p Destičky DS3000
Zadní: Buben obložení Renovak
Chlazení:
Repasovaný chladič škoda 120S- Měděné voštiny
Al trubky vedené tunelem
Interier:
Palubní deska škoda 110LS
2 palivové pumy Facet
Sedadla - Sabelt GT-160
Sparco ušák
Pásy Sparco
Elektrický odpojovač
Intercom Peltor +komunikace
Elektrický ventilátor na ofuk oken
Přestavba elektrického vedení.
Exteriér:
Okna Makrolon 5mm
Polepení vozu p. Holý Klatovy
Držáky kapot : Massag a gumové na zadní
Tak to jezdilo:
Jo našel jsem nějaké video tak pro zasmátí :-)
Tan něco z Běšin Jaro 2010
Tak něco z Běšin Podzim 2010
Onboard:
Ostatní:
Tak jsem se dokopal k tomu abych se naučil dávat videa na ty jůtuby a tady je moje první.. Základní problém byl že kamera jela na špatnej režim a vše bylo strašně světlé tak jsem to trochu poladil, aby přední sklo nevypadalo jak vstup do nového světa :)
1. Rally Vltava legend
Sraz škoda Běšiny 2015
Plány na rok 2016:
MČRHA:
Rally Vltava Klatovy
Rally Pačejov
Rally Příbram
Rally Kramolín/ Podbrdská
Popřípadě musím na sraz do Běšin kde jsem začal a je to taková srdeční záležitost :D
Uskutečněn první plán účast na Rally Vltava a zde je video od JNK studia
Rally group B Saafelden 2016
RZ 1 první video. Omlouvám se za kvalitu musím ještě tu kameru vychytat když už jsem ji dostal :) Ona teda ta šotolina dávala dost zabrat i mě :)
Záběry od JNK studia z Pačíva :) Bylo to parádní, motor se o kus rozjel díky Urbimu, ale určitě jsme nejeli tak nějak dobře jak by se mělo. Bylo dost chyb, ale i přes to se nám moooc líbilo!!!! Pačejov je opravdu jak pro závodníky tak pro diváky krásný!!
Nějaké další videa ze závodů:
Příbram 2016 : nedokončeno havárie následně oprava karoserie, nápravy a vylepšení vozu na rok 2017.
Vltava 2017
Pačív 2017
A zas jsem se nechal ukecat a Lukáš poslal přihlášku na Arboe rally Admont k sousedům do Rakouska. Uvažovali jsme nad Barum rally která by se asi i autu líbila pouze esteticky :) Ale přeci jen podívat se zas někam jinam bude super zážitek, zkušenost a ty auta ve startovce jsou opět skvosty :) Malá ochutnávka:
Pro sezonu 2016 připravený nový 5ti kanálový motor. Po rozhodování co a jak s novým motorem kde jsem počítal s tím že si motor postavím ve spolupráci s nějakým zkušeným motorářem to tak nedopadlo :D Po úplatcích s krabičkou masa se mě povedlo nacpat celí motor do rukou zkušeného motoráře :) Tak jsem zvědav na výsledek jeho práce.
Stavba p. Zenkl
Vačka p. Krejbych
Karburátor Weber 40 dcoe
Bohuslav Krejčí 3-1 tlumič škoda 120S na zadním čele.
Rozdělovač Petr Urban
Litinový 8k.
Hlava předána na kontrolu a shánění dílů na stavbu.
Převodovka:
Homologovaný 4q převodovka, stálý převod 4,22.
Keramická lamela Renovak
Pokrácené dráhy řízení + pevná řadící páka i táhlo řazení.
Karoserie:
Origínál škoda 100, po starším páru stav.... Fabrika
Vyrámováno Grabiec
Provaření důležitých bodů.
Rozšířené lemy + upravené zadní torpédo kvůli dostatečnému rozšíření.
Podvozek:
Dle homologace:
Úzká náprava + podložky 31mm
Tlumiče Protlum komplet sada.
Přední stabilizátor : 18mm
Tvrdé uložení : Permit
Pneu : Hankook Z 209 160/530 střední směs
Disky: Loukotě 5,5"/13- 8ks Nové 7" /13-6ks Minilite
Brzdy:
Tažené v mědi.
Kapalina: Castrol SRF
Přední: Kotoučové 2p Destičky DS3000
Zadní: Buben obložení Renovak
Chlazení:
Repasovaný chladič škoda 120S- Měděné voštiny
Al trubky vedené tunelem
Interier:
Palubní deska škoda 110LS
2 palivové pumy Facet
Sedadla - Sabelt GT-160
Sparco ušák
Pásy Sparco
Elektrický odpojovač
Intercom Peltor +komunikace
Elektrický ventilátor na ofuk oken
Přestavba elektrického vedení.
Exteriér:
Okna Makrolon 5mm
Polepení vozu p. Holý Klatovy
Držáky kapot : Massag a gumové na zadní
Tak to jezdilo:
Jo našel jsem nějaké video tak pro zasmátí :-)
Tan něco z Běšin Jaro 2010
Tak něco z Běšin Podzim 2010
Onboard:
Ostatní:
Tak jsem se dokopal k tomu abych se naučil dávat videa na ty jůtuby a tady je moje první.. Základní problém byl že kamera jela na špatnej režim a vše bylo strašně světlé tak jsem to trochu poladil, aby přední sklo nevypadalo jak vstup do nového světa :)
1. Rally Vltava legend
Sraz škoda Běšiny 2015
Plány na rok 2016:
MČRHA:
Rally Vltava Klatovy
Rally Pačejov
Rally Příbram
Rally Kramolín/ Podbrdská
Popřípadě musím na sraz do Běšin kde jsem začal a je to taková srdeční záležitost :D
Uskutečněn první plán účast na Rally Vltava a zde je video od JNK studia
Rally group B Saafelden 2016
RZ 1 první video. Omlouvám se za kvalitu musím ještě tu kameru vychytat když už jsem ji dostal :) Ona teda ta šotolina dávala dost zabrat i mě :)
Záběry od JNK studia z Pačíva :) Bylo to parádní, motor se o kus rozjel díky Urbimu, ale určitě jsme nejeli tak nějak dobře jak by se mělo. Bylo dost chyb, ale i přes to se nám moooc líbilo!!!! Pačejov je opravdu jak pro závodníky tak pro diváky krásný!!
Nějaké další videa ze závodů:
Příbram 2016 : nedokončeno havárie následně oprava karoserie, nápravy a vylepšení vozu na rok 2017.
Vltava 2017
Pačív 2017
A zas jsem se nechal ukecat a Lukáš poslal přihlášku na Arboe rally Admont k sousedům do Rakouska. Uvažovali jsme nad Barum rally která by se asi i autu líbila pouze esteticky :) Ale přeci jen podívat se zas někam jinam bude super zážitek, zkušenost a ty auta ve startovce jsou opět skvosty :) Malá ochutnávka:
Toušík / Barunka 120S - komentáře:
17:15:31
17.11.2015
17.11.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Toušík: Jasný, chápu a díky.
16:55:55
17.11.2015
17.11.2015
Toušík
-> Tuner#2: teda semislic nevím porovnání! To jsem napsal špatně já beru závodní gumu a Toyo což jsou 2 rozdílné pneu.
16:52:39
17.11.2015
17.11.2015
Toušík
-> Tuner#2: Disky budou překvapení :) Jinak gumy mám od člověka kterej tak nějak asi zaštítí moje závody a tyhle gumy jezdí. Jinak ano pokud člověk není v programu Hankook ( teda ono i když tam je) tak je cena hrozná, ale oproti Toyo je to zas nesrovantelně jiná funkce.
16:45:40
17.11.2015
17.11.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Toušík 17.11.15 14:27:08: Co bude za disky? Kdo tady umi Hankook? Koukal jsem, ze ve svete se jezdi dost jejich semislicky, ale u nas co jsem nasel cena nesmysl proti Toyo.
14:27:08
17.11.2015
17.11.2015
Toušík
Tak jsem dneska už komplet zamluvil nové disky, nové obutí na příští rok suché i jsou zamluvené ve skladu mokré pneu. Tak uvidíme jak bude Hankook fungovat
14:44:45
10.11.2015
10.11.2015
Toušík
-> Tomáššš: darebashop.cz/index.php?r
oute=prod...
14:30:10
10.11.2015
10.11.2015
Tomáššš
-> Toušík: pekny motiv plagat by bol aky velky ?
14:05:09
10.11.2015
10.11.2015
Toušík
Přátele kamarádi. Budou k mání trička od výrobce Dareba shop který byl tak ochotný a vytvořil design mého auta škoda 120S Barum Původně jsem počítal že nákup bude pouze pro mě, ale určitě budu rád pokud uvidím člověka v tomto oblečení! Prosím velikost a ceny se řídí podle obchodu což by mělo být 395kč, ale uvidím, jakou dojednám slevu. Veškeré info o obchodu : darebashop.cz/ Tak mě prosím asi kdyžtak napište velikosti a ks představa ( Radek Touš,1x trička XL a 1x L, 1x Plakát,1x Taška )abych věděl jak cenu ujednat a pokud nemáte zájem tak sorry že vopruzuju
14:04:50
10.11.2015
10.11.2015
Toušík
-> Tuner#2: Hele věci se mají dělat tak jak jsou :D A že jsou špatně to se nedá nic dělat ... Jinak neboj doma už jsou blatníky sundané tak snad příští rok
08:18:39
03.11.2015
03.11.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Toušík: Alespoň na kresbě mohl ty zadní blatníky udělat správně BTW bude triko nebo plakát?
www.facebook.com/darebaha dry/.../429761560546045?ty pe=3
www.facebook.com/darebaha dry/.../429761560546045?ty pe=3
22:47:02
15.08.2015
15.08.2015
Toušík
-> MVM: No uvidíme:) Když tak ještě ucpu chladič po bocích aby to tlačilo všechno přes chladič.
22:41:10
15.08.2015
15.08.2015
MVM
-> Toušík: Ten chladič co máme chladil za jízdy tolik,že jsem musel vrátit termostat. Jinak jsem pořád lepil páskou. Ale Ty pokud pojedeš soutěž bezpodmínečně ventilátor potřebuješ co nejvýkonnější.. No škoda - pokud by se tam vlezl ještě větší tím líp...
22:35:13
15.08.2015
15.08.2015
Toušík
-> MVM: No tak když tak přidám ještě něco podobného. Ale mohl jsem vzít ještě o trošku větší průměr :/ Což už nemá cenu řešit. Neměl jsi problém když zastavíš po okruhu s chlazením?? U mě to jde, ale musím jet alespoň krokem jak se úplně zastavím rychle to stoupalo.
22:29:33
15.08.2015
15.08.2015
MVM
-> Toušík 15.08.15 22:18:59: Spal je krásnej a jistě bude chladit až až . Znám z práce velký průměry jak to fouká
Na Sku máme z Hondy CBR - je tenčí - ale chladí to bezvadně.
Na Sku máme z Hondy CBR - je tenčí - ale chladí to bezvadně.
22:22:43
15.08.2015
15.08.2015
Toušík
A musím vám představit nového, prozatím ještě dost malého fanouška Barum teamu, jmenuje se Štěpán :D
22:18:59
15.08.2015
15.08.2015
Toušík
Tak dorazil Spal 140mm docela mě tam dojímá ta cena, ale snad se odvděčí na funkci. A doufám že to nějakým způsobem stačí uchladit protože nevím jak v tomhle horku by to fungovalo
17:57:51
07.08.2015
07.08.2015
m8rinek
-> Toušík: čim větší tak lepší ;)
16:07:24
07.08.2015
07.08.2015
Toušík
-> MVM: Sice by asi ten nasazovací stačil, ale ITG je osvědčený a přeci už do toho investuju tak ho koupím :) Jen bych se chtěl zeptat jak dlouhý? Je lepší čím delší tím lepší?? Mají 65 nebo 100mm??
22:27:09
06.08.2015
06.08.2015
MVM
-> Toušík: Já ty nasazovací mám.. Je ale pravda že ITG těsní a filtrují líp.