skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia Fun
rok výroby 1998
1,6/55kW při 4500ot./min, 135Nm při 3500 ot./min
servo
2x airbag
ABS (bohužel)
Vyhřívaný zrcátka v elektrice
Kola Alpine 7Jx15, pneu 195/45 R15 GoodYear Eagle F1 (GSD3)
Plachta na 4 místa + náklad - Verze SRN - Lehkej skládací kovovej rám do zámků zadního víka + 2 malý dírky na oblouku nad sedačkama
9.7.2008
Dnes byla osazena ostřejší vačka s řídící jednotkou Cimbu. Podle uváděných parametrů by měl teď být výkon 69kw při 5000ot./min a krouťák na 150Nm při 3500ot./min. Omezovač posunut na 6500ot./min. Ještě vyřešit drobný problém s ovladačem klapky, osadit svody 4-1 a hurá na Jarov, pokusit se změřit to na brzdě.
19.8.2008
Tak škrtící klapka vyměněna, ale ještě pořád se snažím najít ten správnej předstih.... Na základní nastavení udávaný výrobcem to nejede a žere to jako malej tank. Jinak průměrná spotřeba na dálku vycházela (ale na sériovejch kolech) pod 6l/100km při průměrné rychlosti cca 70km/hod. Takže spotřeba už je vyhovující, ještě doladit aby to opravdu jelo co nejlíp...
17.4.2009
Tak jsem se konečně po zimě dokopal k tomu, abych to nacpal na dílnu a pořádně to prohlídnul jak to letos po tý zas... soli dopadlo. No musím konstatovat, že velmi bídně. Pravej blatník je KO, zadní podběhy taky kupodivu neomládly... :-( Takže jsem to jenom lehce poopravil, léto ještě musí přežít a na zimu zaberu na pár dnů (jak se znám spíš týdnů) dílnu... Jinak se mi povedlo úspěšně projít technickou a po několika marných pokusech vyřešit problém s řízením motoru. Nakonec to byla lambda sonda. Po použití repliky (2x reklamace) jsem se vrátil k osvědčený značce BOSCH...
14.11.2010
Auto odstaveno a až bude čas, tak se začne pomalu rozebírat
24.11.2010
RZ a ORV uloženo do depozitu a zrušeno povinné ručení. Jelikož je momentálně bez STK a další už by neprošel, tak to má spečetěný a vyjede až po kompletní renovaci...
16.5.2012
Po roce a půl zprovozněno (po nalití benzínu a montáži baterky chytnul na otočení startéru - ale ten kravál od ventilů, než se to namazalo :-D), strhány všechny samolepky a připraveno na převoz domů...
1.4.2015
Při rozumný cenový nabídce NA PRODEJ
Vzhledem k nedostatku času jak na renovaci, tak na případný ježdění něčím jiným než spotřebákem přemejšlím o prodeji. Auto je pojízdné (asi budou ztuhlé brzdy, ale motor vrčí a hejbe se to), doklady jsou v depozitu. Sedačky a tapece jsou vyndané mimo a zabalené v igelitu (kvůli případnému poškození atd.). K autu je hromada dílů navíc - jiný lamino prahy i lemy (jeden práh a jeden lem více poškozený), zadní výklopná stěna, křídlo (bez rámu - ten je shnilej na prach) zadní sedačka bez otvorů na repro, NOVÉ zadní podběhy, motor a převodovka (najeto 160tis., motor chodil perfektně, převodovka má uražený držák - nutno přehodit víko), našel bych přístrojovku (jak budíky, tak i skelet) a další hromadu dílů jako nápravnice, servo pružiny, tlumiče, původní ŘJ a vačka a podobně...
Auto je momentálně na plecháčích, origo kola (zutá) mám, možno přidat 7Jx15 ET13 Alpiny s GoodYear Eagle F1 a cca 50%vzorku.
Ideálně vidět a domluvit se.
17.12.2015 - Dneka PRODÁNO. Snad ho novej majitel dá slušně dohromady a syn (pro kterýho je to určený - byl se tu podívat taky) s ním pak netrefí první švestku.
20.12.2015 - Naložena Caravela plná dílů, některý díly byly i v autě a na korbě, auto ukurtováno na podval a odjelo vstříc snad šťastným zítřkům... Místo jeho výskytu by mělo bejt někde mezi Havlíčkovým Brodem a Světlou nad Sázavou, tak ho třeba někde někdy ještě uvidím.
23.12.2015 - Převedeno na nového majitele, zaplacena EKO (převod i eko platil novej majitel), auto zůstává v depozitu. Ještě předat doklady novému majiteli, prodat kola který už teď nemám na co dát a doba mýho vlastnictví tohohle poměrně unikátního auta je za mnou...
rok výroby 1998
1,6/55kW při 4500ot./min, 135Nm při 3500 ot./min
servo
2x airbag
ABS (bohužel)
Vyhřívaný zrcátka v elektrice
Kola Alpine 7Jx15, pneu 195/45 R15 GoodYear Eagle F1 (GSD3)
Plachta na 4 místa + náklad - Verze SRN - Lehkej skládací kovovej rám do zámků zadního víka + 2 malý dírky na oblouku nad sedačkama
9.7.2008
Dnes byla osazena ostřejší vačka s řídící jednotkou Cimbu. Podle uváděných parametrů by měl teď být výkon 69kw při 5000ot./min a krouťák na 150Nm při 3500ot./min. Omezovač posunut na 6500ot./min. Ještě vyřešit drobný problém s ovladačem klapky, osadit svody 4-1 a hurá na Jarov, pokusit se změřit to na brzdě.
19.8.2008
Tak škrtící klapka vyměněna, ale ještě pořád se snažím najít ten správnej předstih.... Na základní nastavení udávaný výrobcem to nejede a žere to jako malej tank. Jinak průměrná spotřeba na dálku vycházela (ale na sériovejch kolech) pod 6l/100km při průměrné rychlosti cca 70km/hod. Takže spotřeba už je vyhovující, ještě doladit aby to opravdu jelo co nejlíp...
17.4.2009
Tak jsem se konečně po zimě dokopal k tomu, abych to nacpal na dílnu a pořádně to prohlídnul jak to letos po tý zas... soli dopadlo. No musím konstatovat, že velmi bídně. Pravej blatník je KO, zadní podběhy taky kupodivu neomládly... :-( Takže jsem to jenom lehce poopravil, léto ještě musí přežít a na zimu zaberu na pár dnů (jak se znám spíš týdnů) dílnu... Jinak se mi povedlo úspěšně projít technickou a po několika marných pokusech vyřešit problém s řízením motoru. Nakonec to byla lambda sonda. Po použití repliky (2x reklamace) jsem se vrátil k osvědčený značce BOSCH...
14.11.2010
Auto odstaveno a až bude čas, tak se začne pomalu rozebírat
24.11.2010
RZ a ORV uloženo do depozitu a zrušeno povinné ručení. Jelikož je momentálně bez STK a další už by neprošel, tak to má spečetěný a vyjede až po kompletní renovaci...
16.5.2012
Po roce a půl zprovozněno (po nalití benzínu a montáži baterky chytnul na otočení startéru - ale ten kravál od ventilů, než se to namazalo :-D), strhány všechny samolepky a připraveno na převoz domů...
1.4.2015
Při rozumný cenový nabídce NA PRODEJ
Vzhledem k nedostatku času jak na renovaci, tak na případný ježdění něčím jiným než spotřebákem přemejšlím o prodeji. Auto je pojízdné (asi budou ztuhlé brzdy, ale motor vrčí a hejbe se to), doklady jsou v depozitu. Sedačky a tapece jsou vyndané mimo a zabalené v igelitu (kvůli případnému poškození atd.). K autu je hromada dílů navíc - jiný lamino prahy i lemy (jeden práh a jeden lem více poškozený), zadní výklopná stěna, křídlo (bez rámu - ten je shnilej na prach) zadní sedačka bez otvorů na repro, NOVÉ zadní podběhy, motor a převodovka (najeto 160tis., motor chodil perfektně, převodovka má uražený držák - nutno přehodit víko), našel bych přístrojovku (jak budíky, tak i skelet) a další hromadu dílů jako nápravnice, servo pružiny, tlumiče, původní ŘJ a vačka a podobně...
Auto je momentálně na plecháčích, origo kola (zutá) mám, možno přidat 7Jx15 ET13 Alpiny s GoodYear Eagle F1 a cca 50%vzorku.
Ideálně vidět a domluvit se.
17.12.2015 - Dneka PRODÁNO. Snad ho novej majitel dá slušně dohromady a syn (pro kterýho je to určený - byl se tu podívat taky) s ním pak netrefí první švestku.
20.12.2015 - Naložena Caravela plná dílů, některý díly byly i v autě a na korbě, auto ukurtováno na podval a odjelo vstříc snad šťastným zítřkům... Místo jeho výskytu by mělo bejt někde mezi Havlíčkovým Brodem a Světlou nad Sázavou, tak ho třeba někde někdy ještě uvidím.
23.12.2015 - Převedeno na nového majitele, zaplacena EKO (převod i eko platil novej majitel), auto zůstává v depozitu. Ještě předat doklady novému majiteli, prodat kola který už teď nemám na co dát a doba mýho vlastnictví tohohle poměrně unikátního auta je za mnou...
StepaNoFUN/Felicia FUN - R.I.P. - komentáře:
18:12:34
04.03.2010
04.03.2010
Doyle
čau chlape, ten odkaz cos tady níž vložil už nefunguje?Kdysi jsem se na něj díval a teď bych potřeboval vidět detaily uchycení plátěné střechy k tomu oblouku nad výklopnou stěnou.Tam jak je žlábek.Nemáš ještě nějakou fotku?
12:12:10
17.01.2010
17.01.2010
palinator
Krásnej, takovýho jsem si vždycky přál... Kromě Rapida Convertible..
10:15:57
28.11.2008
28.11.2008
Manyjak
Pjekna Fanka a ty kola sou super a dost mu slusi
00:21:32
11.07.2008
11.07.2008
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Stepan FUN: ale vzhledově pěkný
23:00:27
10.07.2008
10.07.2008
StepaNoFUN
-> dna69: Koupil jsem ji normálně v prodejně s dílama. Je to univerzál. Jenom je kvůli ní maličko ohnutej a zkrácenej vejfuk a je tam přivařená, (origo je na šroubky) Jinak na zvuku je znát nepatrně tak od 4000ot. A to spíš negativně. Píská. Ale je to nepatrný...
21:20:45
10.07.2008
10.07.2008
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Stepan FUN: a kde jsi ji koupil? to je nějaká ta origo nebo univerzál někde z autodoplňků??
16:00:36
10.07.2008
10.07.2008
StepaNoFUN
-> dna69: No o tý koncovce se snad nebudu ani rozepisovat... Cena cca 200,-Kč. Jenom jsem do ní udělal malinko větší díru (Cca o 1,5cm na průměru. Nevím kdo vymyslel takový dusítko), aby když už je jenom vzhledová navíc nekladla odpor vejfukovejm plynům...
14:46:09
10.07.2008
10.07.2008
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Ahoj. Pěkná Funka... co to máš za koncovku na výfuku?
09:18:10
25.06.2008
25.06.2008
Doyle
-> Stepan FUN: tak jsem to všechno prohlídnul a poznal jsem zase dost věcí, které mi nebyli jasné.Plachta super věc, škoda že jsem neměl to štěstí koupit funku s ní.Super detaily, takže je vše vidět.Díky moc
22:10:53
24.06.2008
24.06.2008
StepaNoFUN
Fotky už jsou.... Výjmečně jsem se dostal domů z práce dřív, takže byl čas to nafotit. Koukněte na odkaz stepanizaj.rajce.idnes.
cz/Felicia_Fun a jsou tam snad všechny fotky tohohle auta včetně těch o který jste snad všichni psali (plachta, kaslíky)
21:50:32
24.06.2008
24.06.2008
StepaNoFUN
-> Doyle: No tak s tou řídící jednotkou u tvýho auta taky nevím... Ale dehet myslím měl jenom jednu a ta navíc v podstatě řídila jenom imobilizér a otravnou zbytečnost, která se jmenuje ventil EGR a u většiny naftovejch aut je už delší dobu odpojená....
20:39:44
24.06.2008
24.06.2008
Skury
-> Stepan FUN: Dám víc. Ale to se nedělá... Škoda, příště se někam regni dřív.
15:46:18
24.06.2008
24.06.2008
magor-no1
že bych se dojel podívat za bývalýmy spolužáky do Kutné Hory
14:59:58
24.06.2008
24.06.2008
StepaNoFUN
-> Skury: No kapsy jsou bohužel prodaný... Sice je mám ještě doma, ale už jsou slíbený. Jedině, že by je kupující nechtěl... Ale to si nemyslím. No já ten vrak ještě doma mám a likviduju ho postupně po kouskách....
13:20:56
24.06.2008
24.06.2008
Skury
Tak jsem to řekl správně... BTW: Když jsi řezal toho prvního do šrotu, tak jsi kapsy prodal, co? Kruci kruci... Vzal bych je hned...
09:22:54
24.06.2008
24.06.2008
StepaNoFUN
-> Skury: No tak nevím čím to bude, ale já už mám druhýho fana a kapsy byly na obou. Ten první byl dovoz ze SRN a ten druhej vlastnila Škoda Auto a.s. ... Tak jestli to nebude tím...
08:56:40
24.06.2008
24.06.2008
Skury
-> Stepan FUN: Já mám 98, novej klíč, 2 pytle, el.zrcátka a žádný kapsy... :) Myslim, že to tímhle nebude, protože v Čechách defakto žádná funka kapsy nemá. Pouze dovozy z DE.
23:17:57
23.06.2008
23.06.2008
Doyle
-> Stepan FUN: no vidíš a já mám 98ku, oboustranný klíč, servo i ABS, pytle mám taky, akorát ty zrcatka nemám a novou řídící jednotku netuším
20:58:53
23.06.2008
23.06.2008
StepaNoFUN
-> Doyle: No ty kapsy se dávali od roku 1998 (nová řídící jednotka, oboustranej klíč...) a jenom na plný palby. Tj se zrcátkama v elektrice, ABS a airbagama.... A těch bylo v ČR hodně málo....