
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stavba vozu od základu probíhala od roku 2014.
Byl použit kus v naprosto dokonalém stavu bez zásahů a jakéhokoli poškození (havárie/koroze) a stavba byla od počátku koncipovaná dle dobové homologace "A" - vzorem byl vůz p. Raichla.
Motor obsah 1300ccm, T-písty, ostrá vačka - trio D. Fiser / Z. Dolezel / J. Kubíček ( po destrukci na konci sezony 2016 ve vystavbe druhy motor z dilny D. Fisera - kluci proste vi co delaji a delaji to perfektne)
Krmeni zajistuje upravený LEKR - p. Kvaizar.
Převodovka 6q , samosvor, atd.. p. Krotky Zlin
Tlumiče Protlum p. Křístek.
Kola: Speedline Corse Marmora 4x98 6,5x15" --- > Evo I --- > Speedline Corse competition 2 6x14"
- dobová kola jsou dnes na Favorita prakticky neřešitelná.
Popis i fotky budeme pomalu postupně přidávat.
V sezóně 2016 máme odjeto 6 závodu (5 v kategorii E1) :
Valašská Roscksteel : celkově 72. , ve třídě 14 - 5. místo -
Rallye Krumlov : celkově 11. , ve třídě E1 - 2. místo -
Rallye Bohemia : celkově 5. , ve třídě E1 - 1. místo -
Barum Rallye Zlín : celkově 14. , ve třídě E1 - 2. místo -
SVK Rally Příbram, po sobotní technické závadě mimo pořadí -
XIII. Bonver-Partr Rally Vsetín, po technické závadě pohonné jednotky bez dojezdu -
_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ _______
V sezóně 2017 máme odjeto v kategorii E1 :
Historic Vltava Rallye 2017 : celkově 21. , ve třídě E1 - 2. místo (Stolarek neklasifikován) -
45. Rallye Cesky Krumlov : celkove 9. , ve tride E1 - 3. misto -
Rally Bohemia 2017 : celkove 14. , ve tride E1 - 4. misto -
XXXVIII. RALLY Pačejov 2017 : celkove 8. , ve tride E1 - 2. misto -
X. Star Rally Historic 2017 : celkove 7. , ve tride E1 - 3. misto -
XIV. Bonver Partr Rally Vsetín - Historic 2017 : celkově 6. , ve třídě E1 - 1. misto -
_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ _______
V sezóně 2018 máme odjeto v kategorii E1 :
24. Vančík Rallysprint Kopná 2018 : celkove 10. , ve tride E1 - 1. misto (bohužel sami ve třídě) -
Byl použit kus v naprosto dokonalém stavu bez zásahů a jakéhokoli poškození (havárie/koroze) a stavba byla od počátku koncipovaná dle dobové homologace "A" - vzorem byl vůz p. Raichla.
Motor obsah 1300ccm, T-písty, ostrá vačka - trio D. Fiser / Z. Dolezel / J. Kubíček ( po destrukci na konci sezony 2016 ve vystavbe druhy motor z dilny D. Fisera - kluci proste vi co delaji a delaji to perfektne)
Krmeni zajistuje upravený LEKR - p. Kvaizar.
Převodovka 6q , samosvor, atd.. p. Krotky Zlin
Tlumiče Protlum p. Křístek.
Kola: Speedline Corse Marmora 4x98 6,5x15" --- > Evo I --- > Speedline Corse competition 2 6x14"
- dobová kola jsou dnes na Favorita prakticky neřešitelná.
Popis i fotky budeme pomalu postupně přidávat.
V sezóně 2016 máme odjeto 6 závodu (5 v kategorii E1) :
Valašská Roscksteel : celkově 72. , ve třídě 14 - 5. místo -
Rallye Krumlov : celkově 11. , ve třídě E1 - 2. místo -
Rallye Bohemia : celkově 5. , ve třídě E1 - 1. místo -
Barum Rallye Zlín : celkově 14. , ve třídě E1 - 2. místo -
SVK Rally Příbram, po sobotní technické závadě mimo pořadí -
XIII. Bonver-Partr Rally Vsetín, po technické závadě pohonné jednotky bez dojezdu -
_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ _______
V sezóně 2017 máme odjeto v kategorii E1 :
Historic Vltava Rallye 2017 : celkově 21. , ve třídě E1 - 2. místo (Stolarek neklasifikován) -
45. Rallye Cesky Krumlov : celkove 9. , ve tride E1 - 3. misto -
Rally Bohemia 2017 : celkove 14. , ve tride E1 - 4. misto -
XXXVIII. RALLY Pačejov 2017 : celkove 8. , ve tride E1 - 2. misto -
X. Star Rally Historic 2017 : celkove 7. , ve tride E1 - 3. misto -
XIV. Bonver Partr Rally Vsetín - Historic 2017 : celkově 6. , ve třídě E1 - 1. misto -
_________________________ __________________________ __________________________ __________________________ _______
V sezóně 2018 máme odjeto v kategorii E1 :
24. Vančík Rallysprint Kopná 2018 : celkove 10. , ve tride E1 - 1. misto (bohužel sami ve třídě) -
amksmb/Favorit 136L/A - komentáře:
Redy to GO na Šumavu 

Urbi ses mohl zastavit déle než na 5.minut hele.. doufám že příště se polepšíš.




Loni to bylo taky na udání, od koho, není zas až tak složité určit..kdo jel s M3 a nevyhrál že...
Letos to bylo obdobné.
No jelikož v E1 sme byli s Favority my, Daněk a Čuřín, tak byly nasnadě dva protesty..

Čuřín po závodě řekl, že se mu to nelíbí, kolik dostává naloženo skoro na každé RZ a že to prostě podá, ať se to rozsekne proč to tak je.
V případě nás neuspěl, ale ve druhém ano...
V podstatě se vyjasnilo proč Daňkovo auto tak jede..
Všechno zlé je k něčemu dobré..ex tovární Favorit se 1400 prostě no..
Letos to bylo obdobné.
No jelikož v E1 sme byli s Favority my, Daněk a Čuřín, tak byly nasnadě dva protesty..



Čuřín po závodě řekl, že se mu to nelíbí, kolik dostává naloženo skoro na každé RZ a že to prostě podá, ať se to rozsekne proč to tak je.
V případě nás neuspěl, ale ve druhém ano...





V podstatě se vyjasnilo proč Daňkovo auto tak jede..
Všechno zlé je k něčemu dobré..ex tovární Favorit se 1400 prostě no..
Koukam,že jsou na Vsetíně komisaři nějaký víc akčnější.Minulý rok šli všichni historici na rozebíračku kvůli převodovkám a Jirátkojic tak přišli o první místo absolutně...
Vsetin za nami..auto bylo pripraveno nejlip jak jen to bylo mozne. Drina po cely prubeh sezony se vypatila. Pomyslnou tresnickou na dortu byla Vsetinska anabaze, pred kterou jsme meli respekt po lonskem predcasne ukoncenem zavode. Cely den zacal nedobre vaznou nehodou Radi Kupce. Predpovezene pocasi se prilis nekonalo, ale neprselo a teploty nebyly nijak dramaticky spatne.
Po prvni zrusene RZ, jsme druhou pojali spise na jistotu a rozehrati, coz se vyplatilo a krasne jsme se dostali do tempa. Auto fungovalo perfektne, az teda na neustale cakajici motorovy olej vsude mozne v oblasti prevodovky, napravnice, atd..
Cely zavodni den jsme se snazili drzet tempo a neudelat zbytecnou botu, poskodit sebe a techniku na konci sezony by nebylo to nejlepsi..
Podarilo se zdarne dokoncit cely den i kdyz zprava o havarii kamarada Ondry Palackeho nas celkem zaskocila, ale nastesti vse dobre dopadlo a utrpela nastesti pouze technika. Po prijezdu na slavnostni rampu (vlastne jeste pred tim) nam bylo oznameno ze na nas byl podany protest a mame se po prujezdu rampou s autem dostavit za techniky autoklubu do servisniho zazemi autosalonu Samohyl. S nami takto odvolan byl i Daňek s viteznym Favoritem v E1. Protest podal treti predvolany - Čuřín.
Noo tak sme teda sundali lyzinu, vypustili olej, shodili vanu a cekali na to co bude dal. Technici si namontovali forichtungy a jali se merit.
Zdvih a prumer valce dle homologace nas nechaly klidnymi, pote jeste technici meli zajem videt a merit brzdy, to taky nebyl problem. Vedle u Daňků byl nejaky problem, nesoulad ve dvou bodech (jeden z homologačního hlediska - obsah, druhý formální - rozměr kotoučů dle TPHV - nebyl dle zapsaných hodnot)..u Čuřínů taky, tam byl nesoulad v jednom bode (formální - rozměr kotoučů nezapsán v TPHV)..
Pro nas vse dobre dopadlo a vedeli jsme od pocatku ze to ani jinak byt nemuze..
Shrnuto, podtrzeno - konec sezony malinko dramaticky, ale kazda zkusenost je dobra (zkusenosti neni nikdy dost).

Po prvni zrusene RZ, jsme druhou pojali spise na jistotu a rozehrati, coz se vyplatilo a krasne jsme se dostali do tempa. Auto fungovalo perfektne, az teda na neustale cakajici motorovy olej vsude mozne v oblasti prevodovky, napravnice, atd..
Cely zavodni den jsme se snazili drzet tempo a neudelat zbytecnou botu, poskodit sebe a techniku na konci sezony by nebylo to nejlepsi..
Podarilo se zdarne dokoncit cely den i kdyz zprava o havarii kamarada Ondry Palackeho nas celkem zaskocila, ale nastesti vse dobre dopadlo a utrpela nastesti pouze technika. Po prijezdu na slavnostni rampu (vlastne jeste pred tim) nam bylo oznameno ze na nas byl podany protest a mame se po prujezdu rampou s autem dostavit za techniky autoklubu do servisniho zazemi autosalonu Samohyl. S nami takto odvolan byl i Daňek s viteznym Favoritem v E1. Protest podal treti predvolany - Čuřín.
Noo tak sme teda sundali lyzinu, vypustili olej, shodili vanu a cekali na to co bude dal. Technici si namontovali forichtungy a jali se merit.
Zdvih a prumer valce dle homologace nas nechaly klidnymi, pote jeste technici meli zajem videt a merit brzdy, to taky nebyl problem. Vedle u Daňků byl nejaky problem, nesoulad ve dvou bodech (jeden z homologačního hlediska - obsah, druhý formální - rozměr kotoučů dle TPHV - nebyl dle zapsaných hodnot)..u Čuřínů taky, tam byl nesoulad v jednom bode (formální - rozměr kotoučů nezapsán v TPHV)..
Pro nas vse dobre dopadlo a vedeli jsme od pocatku ze to ani jinak byt nemuze..
Shrnuto, podtrzeno - konec sezony malinko dramaticky, ale kazda zkusenost je dobra (zkusenosti neni nikdy dost).


