skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Asi nejúchylnější Škoda 130 LA. Země původu západní neměcko :-)
Majitel si chtěl koupit tovární 130 LA, ale protože žádná nebyla k mání, tak nakoupil plnou dodávku továrních dílů s tím že si auto postaví sám. Koupil seriovou užovku 105 L a naložil jí továrníma dílama včetně rámu HEIGO. S tím že to byla užovka si hlavu příliš nelámal. V něměcku to prý bylo jedno. Na přejímce viděli škodovku a to jim stačilo.
Když se mechanik který auto stavěl zeptal, jak ho má nalakovat, tak se dopracoval pouze k odpovědi že to je jedno, hlavně ať je to levný. Tak se několikrát ujistil, jestli je to majiteli opravdu jedno a pak mu nachystal růžové překvapní. Jestli ho následně majitel zabil, nebo alespon zmrzačil, se nepodařilo zjistit :)
Podle samolepek na okně s tím odjel dost zajímavých závodů.. z toho 2x závod mistrovství světa :-)
www.ewrc-results.com/prof ile.php?p=17138
Nejvíce by mě zajímalo, co by tomu auto řekli naši techničtí komisaři kdyby přijel třeba na Bohemku :-)
Závěrem bych chtěl poděkovat Burákovi, za to že mi dělal otroka a odřídíl asi 1400km v kuse s vlekem a za to že mi celou cestu nový objev chváli a do teď mi to auto závidí :-D :-)
Majitel si chtěl koupit tovární 130 LA, ale protože žádná nebyla k mání, tak nakoupil plnou dodávku továrních dílů s tím že si auto postaví sám. Koupil seriovou užovku 105 L a naložil jí továrníma dílama včetně rámu HEIGO. S tím že to byla užovka si hlavu příliš nelámal. V něměcku to prý bylo jedno. Na přejímce viděli škodovku a to jim stačilo.
Když se mechanik který auto stavěl zeptal, jak ho má nalakovat, tak se dopracoval pouze k odpovědi že to je jedno, hlavně ať je to levný. Tak se několikrát ujistil, jestli je to majiteli opravdu jedno a pak mu nachystal růžové překvapní. Jestli ho následně majitel zabil, nebo alespon zmrzačil, se nepodařilo zjistit :)
Podle samolepek na okně s tím odjel dost zajímavých závodů.. z toho 2x závod mistrovství světa :-)
www.ewrc-results.com/prof ile.php?p=17138
Nejvíce by mě zajímalo, co by tomu auto řekli naši techničtí komisaři kdyby přijel třeba na Bohemku :-)
Závěrem bych chtěl poděkovat Burákovi, za to že mi dělal otroka a odřídíl asi 1400km v kuse s vlekem a za to že mi celou cestu nový objev chváli a do teď mi to auto závidí :-D :-)
130 LA - komentáře:
no a co tie tlmiče uz sa nieco zistilo :) ?
-> Luky: myslím že nechají, těch v "normální" karoserii už ji má jourin dost, to by byla pro něho nuda..

Necháte to jako růžovoučkou užovečku, nebo to postavíte do normální kastle?
-> Burák: jo to jsem pred lety zazil :-D
-> Sejki: Nebo třeba když bude v autě hodně zahulíno 

-> Strycek Marty: bloncka by se zaradovala, ze ji pri mlze muze pouzit, nech bejt :)
Mlhovka uvnitr neni nic neobvykleho.. ono kdyz jedes na rallye tak si fakt mele kontrolky mazani nevsimnes
-> Strycek Marty: Třešnička na dortu 

-> Burák: Já myslim, že spíš ta mlhovka vevnitř :D
Přesně takovou barvu měl v roce 1997 můj strýc na užovkové kastli se 4okem
Mel to na M napravach a poladěný motor s vačkou
To hodně lidi štvalo když je předjížděl a jim to víc nejelo
Vzpomínam si že mě vezl a na trojku to do kopce jelo 140km/h




Konečně tu má kartu
Jinak zajímavej kousek 


-> Michal N 283: ale vieš aké to je ponižujúce ked ta predbehne a nedaj bože výhra ružové auto 

-> castrol: ale ked jej neni moc

-> Michal N 283: -> jourin: náhodou ružová je na zavodaku perfektna

-> jourin: tu je vždy čo riešiť..minimálne to že je to áčko v kasni užovky

Kdyby nebyla ruzova tak dneska nemame nad cim debatovat :)
-> Burák: tak aj ked to malo byť levné tak to nemusela byť zrovna ružová

-> Michal N 283: Náhodou docela vtipnej důvod, proč to má takovou barvu 

-> Burák: kokot bol ten čo to lakoval

-> Michal N 283: Spíš hello kokoti 
