120 S Rallye 120 S Rallye

komentáře | popis | fotky | jourin | 09.10.14 23:29 | 121x v oblíbených
Naprosto neuvěřitelně zachovaná originální Škoda 120S Rallye, v původním stavu bez renovace. Auto má najeto 34 000 km a od roku 1980 stojí v garáži. Před tím jelo pár souteží v oblastním přeboru. Všechny díly, krom jednoho zadního blatníku (poškozen při malé nehodě), jsou původní. Auto celkově vypadá, jak kdyby brány AZNP opustili teprve nedávno. K vozu jsou veškeré dokumenty včetně nákupní faktury, sportovního průkazu a návodu k vozidlu. Nikdy jsem nic takového neviděl, to že se takhle dochovalo závodní auto považuji za naprostý zázrak. Osobně si myslím, že to je jediná 120S dochovaná v tomto stavu. :-)

120 S Rallye - komentáře:

22:40:13
12.10.2014
Hřib
-> jourin: co to pimpabu.rajce.idnes.cz/Po dzimni_sosneni_2014 , olej ve vodě?
23:30:05
09.10.2014
jourin
Tak a ráno směr sosnová :)
16:26:28
06.10.2014
Fifa
-> jourin: Je až neskutečný v jakém to je stavu. Dokonalá uloženka. Tenhle výfuk jsem jako mladý ladič vždycky chtěl na své MB, jen na něj nebyl nikde návod ani pořádné foto, nebo něco podobného..
10:53:28
02.10.2014
Burák
-> jourin: Hlavně jsem zvědav, až z toho v Sosnový ty světla oklepeš 3
upraveno 1x, naposled 02.10.2014 11:09:04
10:22:46
02.10.2014
Luky
Když vidím jak to hezky svítí, tak mi napadá, jestli jste snad do toho nedali nepůvodní baterku?! 3
20:09:38
30.09.2014
Jozka
-> Nwkt: Tlumič bez plomby nebo s nesprávnou na trati - postih.. (ale měl jsem na dotaz pár vteřin a ještě přes kámoše a telefon, pan komisař byl busy, neb Příbram..). Jinak určitě se to jako všechno obcházelo, embéčkářům v 90. taky plombovali motory a i tak se našli tací, co měnili někde na přejezdu za bukem původní za čilej..4
19:24:00
30.09.2014
Nwkt
-> Jozka: A výměna celýho tlumiče?
19:17:18
30.09.2014
Jozka
-> Majklsto: Potvrzeno, plombovalo.. kdo před přejímkou zasunul, nemohl už vyndat..4
21:42:55
29.09.2014
Jozka
-> Majklsto: Dobrá hypotéza - osvědčenej dobovej trik s drátěnkou se používal určitě ještě v 90.tých - a zda se někdy takhle "plombovalo", na to se zeptám..
18:25:47
29.09.2014
Majklsto
Ja som počul že s drátkom sa výfuky plobmovali proti zmene hlučnosti v priebehu súťaže. Že pri meraní hluku tam natlačíš nejakú drátenku aby to splnilo hlukové limity a potom ju vytiahneš. Tomuto sa drátkem zabránilo
07:40:34
24.09.2014
Jozka
07:24:44
24.09.2014
racz
-> Tuner#2: Az ma hrudnik a brucho bolia od rehotu 3 3 3 3
22:37:31
22.09.2014
jourin
No to je strašný! Konečně chápu jak funguje ten laděný výfuk!
21:16:56
22.09.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky 22.09.14 11:08:29: A přitom to jde bez vrtání a stačí kus duše z kola:
Najtańszy sposób na sportowy wydech! | The cheapest racing exhaust in the world




5
21:03:46
22.09.2014
dakar.cz
Spíš bych řekl,že ten drátek bude sloužit jako lapač jisker.
19:59:49
22.09.2014
MajoLR
107 107 107
12:16:06
22.09.2014
Jozka
-> MajoLR: Šťopkou alespoň dovnitř, abys ho nemohl vytáhnout ? 3
12:12:40
22.09.2014
MajoLR
Ten drát je podľa mňa na to aby mu "přátelé" nestrčili jablko do výfuku ako mne naposledy na chate...3 3 3
12:12:37
22.09.2014
Jozka
-> Luky: O tomhle drátenictví se zmiňoval tak 2-3 roky zpět kámoš, když jsme probírali, co mu z tohohle auta zbylo.. ale vím kulový, budu se muset zeptat znova.. Co si ale pamatuju je, že mi tvrdil, když se s bráchou propracovali z BOASek, tak ve vyšším levelu se 120S první rok jezdit jako začátečníci nesměli..



Nicméně pro odstavení do stodoly (proti myškám) by ty dráty musely být trochu víc na husto...
Extreme Tyres