skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Naprosto neuvěřitelně zachovaná originální Škoda 120S Rallye, v původním stavu bez renovace. Auto má najeto 34 000 km a od roku 1980 stojí v garáži. Před tím jelo pár souteží v oblastním přeboru. Všechny díly, krom jednoho zadního blatníku (poškozen při malé nehodě), jsou původní. Auto celkově vypadá, jak kdyby brány AZNP opustili teprve nedávno. K vozu jsou veškeré dokumenty včetně nákupní faktury, sportovního průkazu a návodu k vozidlu. Nikdy jsem nic takového neviděl, to že se takhle dochovalo závodní auto považuji za naprostý zázrak. Osobně si myslím, že to je jediná 120S dochovaná v tomto stavu. :-)
120 S Rallye - komentáře:
22:40:13
12.10.2014
12.10.2014
Hřib
-> jourin: co to pimpabu.rajce.idnes.cz/Po
dzimni_sosneni_2014 , olej ve vodě?
10:14:29
12.10.2014
12.10.2014
Burák
23:30:05
09.10.2014
09.10.2014
jourin
Tak a ráno směr sosnová :)
16:26:28
06.10.2014
06.10.2014
Fifa
-> jourin: Je až neskutečný v jakém to je stavu. Dokonalá uloženka. Tenhle výfuk jsem jako mladý ladič vždycky chtěl na své MB, jen na něj nebyl nikde návod ani pořádné foto, nebo něco podobného..
10:53:28
02.10.2014
02.10.2014
Burák
-> jourin: Hlavně jsem zvědav, až z toho v Sosnový ty světla oklepeš
10:22:46
02.10.2014
02.10.2014
Luky
Když vidím jak to hezky svítí, tak mi napadá, jestli jste snad do toho nedali nepůvodní baterku?!
20:09:38
30.09.2014
30.09.2014
Jozka
-> Nwkt: Tlumič bez plomby nebo s nesprávnou na trati - postih.. (ale měl jsem na dotaz pár vteřin a ještě přes kámoše a telefon, pan komisař byl busy, neb Příbram..). Jinak určitě se to jako všechno obcházelo, embéčkářům v 90. taky plombovali motory a i tak se našli tací, co měnili někde na přejezdu za bukem původní za čilej..
19:24:00
30.09.2014
30.09.2014
Nwkt
-> Jozka: A výměna celýho tlumiče?
19:17:18
30.09.2014
30.09.2014
Jozka
-> Majklsto: Potvrzeno, plombovalo.. kdo před přejímkou zasunul, nemohl už vyndat..
21:42:55
29.09.2014
29.09.2014
Jozka
-> Majklsto: Dobrá hypotéza - osvědčenej dobovej trik s drátěnkou se používal určitě ještě v 90.tých - a zda se někdy takhle "plombovalo", na to se zeptám..
18:25:47
29.09.2014
29.09.2014
Majklsto
Ja som počul že s drátkom sa výfuky plobmovali proti zmene hlučnosti v priebehu súťaže. Že pri meraní hluku tam natlačíš nejakú drátenku aby to splnilo hlukové limity a potom ju vytiahneš. Tomuto sa drátkem zabránilo
07:40:34
24.09.2014
24.09.2014
Jozka
07:24:44
24.09.2014
24.09.2014
racz
-> Tuner#2: Az ma hrudnik a brucho bolia od rehotu
22:37:31
22.09.2014
22.09.2014
jourin
No to je strašný! Konečně chápu jak funguje ten laděný výfuk!
21:16:56
22.09.2014
22.09.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
21:03:46
22.09.2014
22.09.2014
dakar.cz
Spíš bych řekl,že ten drátek bude sloužit jako lapač jisker.
19:59:49
22.09.2014
22.09.2014
MajoLR
12:16:06
22.09.2014
22.09.2014
Jozka
-> MajoLR: Šťopkou alespoň dovnitř, abys ho nemohl vytáhnout ?
12:12:40
22.09.2014
22.09.2014
MajoLR
Ten drát je podľa mňa na to aby mu "přátelé" nestrčili jablko do výfuku ako mne naposledy na chate...
12:12:37
22.09.2014
22.09.2014
Jozka
-> Luky: O tomhle drátenictví se zmiňoval tak 2-3 roky zpět kámoš, když jsme probírali, co mu z tohohle auta zbylo.. ale vím kulový, budu se muset zeptat znova.. Co si ale pamatuju je, že mi tvrdil, když se s bráchou propracovali z BOASek, tak ve vyšším levelu se 120S první rok jezdit jako začátečníci nesměli..
Nicméně pro odstavení do stodoly (proti myškám) by ty dráty musely být trochu víc na husto...
Nicméně pro odstavení do stodoly (proti myškám) by ty dráty musely být trochu víc na husto...