
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Naprosto neuvěřitelně zachovaná originální Škoda 120S Rallye, v původním stavu bez renovace. Auto má najeto 34 000 km a od roku 1980 stojí v garáži. Před tím jelo pár souteží v oblastním přeboru. Všechny díly, krom jednoho zadního blatníku (poškozen při malé nehodě), jsou původní. Auto celkově vypadá, jak kdyby brány AZNP opustili teprve nedávno. K vozu jsou veškeré dokumenty včetně nákupní faktury, sportovního průkazu a návodu k vozidlu. Nikdy jsem nic takového neviděl, to že se takhle dochovalo závodní auto považuji za naprostý zázrak. Osobně si myslím, že to je jediná 120S dochovaná v tomto stavu. :-)
120 S Rallye - komentáře:
čau kdo prozradíš kdo stím jezdil ? táta mi říkal že pamatuje jedno tohle auto co jezdilo běžně po boleslavy není to ono ? mělo SPZ MBB 09-01.

-> Hřib: Spis bordel. Praskla hadicka a prisavalo to a po nedokonalem odvzdusnenimto obcas prsklo ven
-> jourin: co to pimpabu.rajce.idnes.cz/Po
dzimni_sosneni_2014 , olej ve vodě?
Tak a ráno směr sosnová :)
-> jourin: Je až neskutečný v jakém to je stavu. Dokonalá uloženka. Tenhle výfuk jsem jako mladý ladič vždycky chtěl na své MB, jen na něj nebyl nikde návod ani pořádné foto, nebo něco podobného..
-> jourin: Hlavně jsem zvědav, až z toho v Sosnový ty světla oklepeš 

Když vidím jak to hezky svítí, tak mi napadá, jestli jste snad do toho nedali nepůvodní baterku?! 

-> Nwkt: Tlumič bez plomby nebo s nesprávnou na trati - postih.. (ale měl jsem na dotaz pár vteřin a ještě přes kámoše a telefon, pan komisař byl busy, neb Příbram..). Jinak určitě se to jako všechno obcházelo, embéčkářům v 90. taky plombovali motory a i tak se našli tací, co měnili někde na přejezdu za bukem původní za čilej..

-> Jozka: A výměna celýho tlumiče?
-> Majklsto: Potvrzeno, plombovalo.. kdo před přejímkou zasunul, nemohl už vyndat..

-> Majklsto: Dobrá hypotéza - osvědčenej dobovej trik s drátěnkou se používal určitě ještě v 90.tých - a zda se někdy takhle "plombovalo", na to se zeptám..
Ja som počul že s drátkom sa výfuky plobmovali proti zmene hlučnosti v priebehu súťaže. Že pri meraní hluku tam natlačíš nejakú drátenku aby to splnilo hlukové limity a potom ju vytiahneš. Tomuto sa drátkem zabránilo
-> Tuner#2: Az ma hrudnik a brucho bolia od rehotu





No to je strašný! Konečně chápu jak funguje ten laděný výfuk!
Spíš bych řekl,že ten drátek bude sloužit jako lapač jisker.



-> MajoLR: Šťopkou alespoň dovnitř, abys ho nemohl vytáhnout ? 
