18/11 nová předčasná STK, abych rozbil stále se posunující zimní termíny
od zápisu RZ 2021 tedy 6tý průjezd linkou. 4x stav "0", 2x se muselo něco psát.
závady 0 / 0 / 0
Zajímavé, jak se ta alespoň jedna B závada někde objevit musí, jinde je to prostě normální auto ve stavu "nul".
Takže ta neexistující položka "koroze rámu" a "opotřebení lanovodů" se co dva-čtyři roky samoopravuje podle technika.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak jsem díky neustálému stresu a přepracovanosti přišel o poslední zbytky rozumu a po třech letech pořídil zase škodovku. Marné hledání naprosté libovky, které zatím nevzdávám (teď už ano, EDIT 12/2011) mě přivedlo k tomuhle kousku.
Stručný popis po letmém seznámení:
Škoda Rapid 136
- motor 742.136
- vesměs původní stav
Zajímavosti:
vůz je vyroben v r. 1988 nicméně uveden do provozu až 26.5.1993 !
původní tovární lak byl dle TP a stop na karoserii oranžový, dost rarita
Plány:
Vzhledem k naprostému nedostatku volného času počítám s během na dlouhou trať, kterou hodlám začít postupným shromažďováním náhradních dílů a odstrojováním karoserie.
Poté by mělo následovat zrenovování vozu do originálního stavu a třeba i návrat k původnímu oranžovému laku :-). Během této činnosti se budu snažit postavit Rapida opět na doklady.
Všechno ovšem závisí pouze na čase a především trpělivosti, která není mojí silnou stránkou.
Nějaké ty hýbací obrázky:
http://youtube.com/v/fuZ _a_-oZos
http://youtube.com/v/FwB 1vkcqFyw
Motor:
volnoběh:
zvýšené otáčky:
z jízdy, střední pole otáček 2500–3800:
Auto je v současné době stále kompletní a provozu plně schopné, veškeré renovační práce zatím probíhají mimo vůz skládáním podvozkových skupin pro výměnu stylem kus za kus. Nutno přiznat, že velmi pozvolna. Při časové dotaci v průměru jeden víkend za měsíc, se nedají dělat zázraky.
Opět máme platné doklady s ekovýpalným a novými RZ, toho času v depozitu.
Shromažďování nových ND rovněž pokládám za téměř uzavřenou kapitolu, už mě ani nenapadá, co bych ještě mohl koupit.
03/2011:
Předchozí odstavec už zdaleka neplatí.
Auto není vůbec kompletní, naopak je momentálně zcela na kousky, rozptýlené v okruhu 140 km a probíhají práce na několika frontách.
12/2011:
Po téměř symbolických 9ti měsících je vozidlo zpět v místě kompletace, stejně jako novorozeně bude třeba naučit ho opět chodit.
05/2012:
Na den přesně po třech letech od přivezení auta absolvována STK, v následujícím týdnu pojištěno, ukončen depozit a tím je maraton u konce.
Už zbývá jen jezdit, ladit detaily a udržovat.
_________________________ __________________________ __________________________ ____________
Poděkování za spolupráci a pomoc při stavbě:
Ačkoliv zdaleka není vůbec hotovo, už předchozí více než půldruhý rok zaslouží vřelé díky následujícím zúčastněným projektu, tyto řady budou jistě rozrůstat s dalším postupem prací a také s postupným vybavováním těch, na které jsem napoprvé zapomněl.
Poděkování tedy patří:
- mojí partnerce Jitce a nyní i dceři Nikol za trpělivost, která občas dostává zabrat, holky, ještě to vydržte, rok, dva a pak to teprve vypukne :-))
- "švagrovi" Pavlovi (bez kterého už bych se asi ke škodovkám nikdy nevrátil - to Ti tedy mockrát děkuju :-)) ......za rady, pomoc, přepravu, skladovací prostory, půjčování dílny, kontakty atd. atd, je toho moc
- "tchýni" paní Hance, za pochopení a zapůjčení nemovitostí
- prarodičům za pozemek ke stavbě garáže, když už jsem se nikam nevešel
- rodinné firmě, za prostory, odstavné plochy a zámečnickou dílnu a pomoc při stavbě první ze serie garáží :-))
- zámečnictví Zdeněk Sadílek, Zdeňku díky za vyztužení náprav
- Sakymu, i když přes prostředníky, za odpružení náprav
- panu Tichému za vyřízení dokladů (na tomto i na dalších vozidlech)
- Alupro HK - za vstřícnost i kvalitu renovace kol, ještě něco bude
- Frei motorsport, Honzo díky za "výrobu" brzdičů
- Železářství Čížek, za dodávku a zdlouhavou přípravu spojovacího materiálu dle katalogu ND
- Milanu Pohlovi za pomoc s prodejem 110R a reinkarnaci zničených dokladů ke 105L, abych měl prostor na Rapida a zároveň škodovácky nezakrněl
- firmě S.K. za pochopení, podporu a zapůjčování tažných vozidel a dodávek a nabídku využití dílen a odstavných ploch a v neposlední řadě za zapůjčení plochy pro novou garáž
- Jendovi Fišarovi za skoro pravidelné zapůjčování podvalníku a různé servisní práce
- panu Václavu Fišarovi, za skvělé vyladění motoru 110R (škoda, že jsem ho více neužil, nejlepší motor se slepicí do 1,2 co jsem kdy jel) a za ochotu poskládat novou 742.136 a převodovku. Věřím, že budou vynikající.
- U-Geenovi a virtu, za to, že tato doména existuje.
- všem, kteří spolupracovali na dvouletém shánění dílů, poslali, prodali, našli, vyhandlovali, přivezli atd. jen abych měl co chci, je Vás strašná a neevidovatelná řada, kdo se pozná, hlaste se. Jmenovitě alespoň stálice Pavel Pánek, David, Roman B., Emil Č.
- Katce Makalové a spol. - za neskutečnou ochotu a neuvěřitelné karosářské a klempířské kreace, které v rukou křehčího pohlaví (ale při pohledu na odvedenou práci se tak spíše cítím já) zaslouží poklonu až na zem.
- Katlov motorsport (Honzovi Hruškovi a Štěpánovi Izajovi) za ochotu nechat se oslovit a postavit se před úkol lakýrnických a mechanických prací, který jim zabral spoustu času a nervů a nakonec vedl k velice zdařilému výsledku.
- a všem případným dalším budoucím pomocníkům už dopředu, za to, že až mne vyhodíte dveřmi, nezavřete okna.
DÍKY.
Celkové náklady na reinkarnaci kupé do současného stavu (k době do schválení k provozu na pozemních komunikacích) - 165.000,- Kč
Ostatní a provozní náklady se již nevyčíslují.
Veškerý zbytek se promítá do karty záložního auta: skoda-virt.cz/cz/.../5887 -hurdis-rapid-136-no-2-a-n o-3
Po dílčích záběrech v kultu Rapid i nějaká ta hlavní role - cca 550.000 diváků
www.stream.cz/autobazar/1 0007888-cinan
Stručný popis po letmém seznámení:
Škoda Rapid 136
- motor 742.136
- vesměs původní stav
Zajímavosti:
vůz je vyroben v r. 1988 nicméně uveden do provozu až 26.5.1993 !
původní tovární lak byl dle TP a stop na karoserii oranžový, dost rarita
Plány:
Vzhledem k naprostému nedostatku volného času počítám s během na dlouhou trať, kterou hodlám začít postupným shromažďováním náhradních dílů a odstrojováním karoserie.
Poté by mělo následovat zrenovování vozu do originálního stavu a třeba i návrat k původnímu oranžovému laku :-). Během této činnosti se budu snažit postavit Rapida opět na doklady.
Všechno ovšem závisí pouze na čase a především trpělivosti, která není mojí silnou stránkou.
Nějaké ty hýbací obrázky:
http://youtube.com/v/fuZ _a_-oZos
http://youtube.com/v/FwB 1vkcqFyw
Motor:
volnoběh:
zvýšené otáčky:
z jízdy, střední pole otáček 2500–3800:
Auto je v současné době stále kompletní a provozu plně schopné, veškeré renovační práce zatím probíhají mimo vůz skládáním podvozkových skupin pro výměnu stylem kus za kus. Nutno přiznat, že velmi pozvolna. Při časové dotaci v průměru jeden víkend za měsíc, se nedají dělat zázraky.
Opět máme platné doklady s ekovýpalným a novými RZ, toho času v depozitu.
Shromažďování nových ND rovněž pokládám za téměř uzavřenou kapitolu, už mě ani nenapadá, co bych ještě mohl koupit.
03/2011:
Předchozí odstavec už zdaleka neplatí.
Auto není vůbec kompletní, naopak je momentálně zcela na kousky, rozptýlené v okruhu 140 km a probíhají práce na několika frontách.
12/2011:
Po téměř symbolických 9ti měsících je vozidlo zpět v místě kompletace, stejně jako novorozeně bude třeba naučit ho opět chodit.
05/2012:
Na den přesně po třech letech od přivezení auta absolvována STK, v následujícím týdnu pojištěno, ukončen depozit a tím je maraton u konce.
Už zbývá jen jezdit, ladit detaily a udržovat.
_________________________ __________________________ __________________________ ____________
Poděkování za spolupráci a pomoc při stavbě:
Ačkoliv zdaleka není vůbec hotovo, už předchozí více než půldruhý rok zaslouží vřelé díky následujícím zúčastněným projektu, tyto řady budou jistě rozrůstat s dalším postupem prací a také s postupným vybavováním těch, na které jsem napoprvé zapomněl.
Poděkování tedy patří:
- mojí partnerce Jitce a nyní i dceři Nikol za trpělivost, která občas dostává zabrat, holky, ještě to vydržte, rok, dva a pak to teprve vypukne :-))
- "švagrovi" Pavlovi (bez kterého už bych se asi ke škodovkám nikdy nevrátil - to Ti tedy mockrát děkuju :-)) ......za rady, pomoc, přepravu, skladovací prostory, půjčování dílny, kontakty atd. atd, je toho moc
- "tchýni" paní Hance, za pochopení a zapůjčení nemovitostí
- prarodičům za pozemek ke stavbě garáže, když už jsem se nikam nevešel
- rodinné firmě, za prostory, odstavné plochy a zámečnickou dílnu a pomoc při stavbě první ze serie garáží :-))
- zámečnictví Zdeněk Sadílek, Zdeňku díky za vyztužení náprav
- Sakymu, i když přes prostředníky, za odpružení náprav
- panu Tichému za vyřízení dokladů (na tomto i na dalších vozidlech)
- Alupro HK - za vstřícnost i kvalitu renovace kol, ještě něco bude
- Frei motorsport, Honzo díky za "výrobu" brzdičů
- Železářství Čížek, za dodávku a zdlouhavou přípravu spojovacího materiálu dle katalogu ND
- Milanu Pohlovi za pomoc s prodejem 110R a reinkarnaci zničených dokladů ke 105L, abych měl prostor na Rapida a zároveň škodovácky nezakrněl
- firmě S.K. za pochopení, podporu a zapůjčování tažných vozidel a dodávek a nabídku využití dílen a odstavných ploch a v neposlední řadě za zapůjčení plochy pro novou garáž
- Jendovi Fišarovi za skoro pravidelné zapůjčování podvalníku a různé servisní práce
- panu Václavu Fišarovi, za skvělé vyladění motoru 110R (škoda, že jsem ho více neužil, nejlepší motor se slepicí do 1,2 co jsem kdy jel) a za ochotu poskládat novou 742.136 a převodovku. Věřím, že budou vynikající.
- U-Geenovi a virtu, za to, že tato doména existuje.
- všem, kteří spolupracovali na dvouletém shánění dílů, poslali, prodali, našli, vyhandlovali, přivezli atd. jen abych měl co chci, je Vás strašná a neevidovatelná řada, kdo se pozná, hlaste se. Jmenovitě alespoň stálice Pavel Pánek, David, Roman B., Emil Č.
- Katce Makalové a spol. - za neskutečnou ochotu a neuvěřitelné karosářské a klempířské kreace, které v rukou křehčího pohlaví (ale při pohledu na odvedenou práci se tak spíše cítím já) zaslouží poklonu až na zem.
- Katlov motorsport (Honzovi Hruškovi a Štěpánovi Izajovi) za ochotu nechat se oslovit a postavit se před úkol lakýrnických a mechanických prací, který jim zabral spoustu času a nervů a nakonec vedl k velice zdařilému výsledku.
- a všem případným dalším budoucím pomocníkům už dopředu, za to, že až mne vyhodíte dveřmi, nezavřete okna.
DÍKY.
Celkové náklady na reinkarnaci kupé do současného stavu (k době do schválení k provozu na pozemních komunikacích) - 165.000,- Kč
Ostatní a provozní náklady se již nevyčíslují.
Veškerý zbytek se promítá do karty záložního auta: skoda-virt.cz/cz/.../5887 -hurdis-rapid-136-no-2-a-n o-3
Po dílčích záběrech v kultu Rapid i nějaká ta hlavní role - cca 550.000 diváků
www.stream.cz/autobazar/1 0007888-cinan
Hurdis / Rapid 136 - komentáře:
16:44:28
18.12.2021
18.12.2021
Hurdis
21:10:18
04.08.2020
04.08.2020
Hurdis
-> StepaNoFUN: Na Rapidu jo. Contisport 185/60 R13....??? Na plných kalužích vody? Těch cca 80-85 hp přenášely nepochopitelně.
Ale už jsme se k nim po nájezdu s B5 nechtěli vracet, to jo.
Ale už jsme se k nim po nájezdu s B5 nechtěli vracet, to jo.
20:07:13
04.08.2020
04.08.2020
StepaNoFUN
-> Hurdis: A pak už ty kontíky neseděly... :-D
19:40:49
04.08.2020
04.08.2020
Hurdis
Čím vlhčí, tím dostačující (v porovnání s Focusem ST) bohatě. Nové Continentalky Contisport - luxusnííí.
12:22:19
26.03.2020
26.03.2020
Hurdis
Pátý průjezd linkou STK.
Jak se casy mění. Dobové doplňky a úpravy (kola, beskydky, L/A vyztuhy atd.) jsou díky vzrůstající popularitě youngtimeru (samozřejmě nejen u skodovek) známější než před pár lety a už se o nich nemluví ani kvůli ukrácení povinného času, když není co hledat a psát po technické stránce.
Nyní se řeší, jestli by měla být udelena způsobilost vozidlu se srazovymi samolepkami na LZ okně, neboť tyto postrádají homologaci.
Proto bych rád požádal všechny pořadatele, aby si v zájmu nás všech nechali suvenýry nejdříve otestovat zkusebnou.
Ať nemusíme vysvětlovat technikům, že fotit se dá i z druhé strany, nebo vyhrožovat sroubovakem a náhradním sklem připraveným v kufru. (Byl jsem upozorněn kolegou z předchozího dne, VW T4 a byl odejít za 3ti ,!!radu oken).
Ale má to i pozitiva. V době kdy je svět jaký je, všude zavřeno, státní správa nestíhá a hlava frčí na plné obrátky kvůli tomu jak uživit všechny provozy a zaměstnance kdyby se to po...,je řešení podobných blbin vcelku odlehcujici.
Jak se casy mění. Dobové doplňky a úpravy (kola, beskydky, L/A vyztuhy atd.) jsou díky vzrůstající popularitě youngtimeru (samozřejmě nejen u skodovek) známější než před pár lety a už se o nich nemluví ani kvůli ukrácení povinného času, když není co hledat a psát po technické stránce.
Nyní se řeší, jestli by měla být udelena způsobilost vozidlu se srazovymi samolepkami na LZ okně, neboť tyto postrádají homologaci.
Proto bych rád požádal všechny pořadatele, aby si v zájmu nás všech nechali suvenýry nejdříve otestovat zkusebnou.
Ať nemusíme vysvětlovat technikům, že fotit se dá i z druhé strany, nebo vyhrožovat sroubovakem a náhradním sklem připraveným v kufru. (Byl jsem upozorněn kolegou z předchozího dne, VW T4 a byl odejít za 3ti ,!!radu oken).
Ale má to i pozitiva. V době kdy je svět jaký je, všude zavřeno, státní správa nestíhá a hlava frčí na plné obrátky kvůli tomu jak uživit všechny provozy a zaměstnance kdyby se to po...,je řešení podobných blbin vcelku odlehcujici.
18:55:43
22.10.2019
22.10.2019
Hurdis
Aktuální posuny na každý den. Desetiválec šel do rozvojových zemí, 16V do pece, menší Titanium po 4 letech služby jsem dal darem.
Nyní větší Titanium a dvě koncernové 4x4 140 PS. Provozní náklady vs. užitná hodnota - ideál.
Nějaká hloupost s přesně opačnou konzistencí je ve výhledu na jaro.
Nyní větší Titanium a dvě koncernové 4x4 140 PS. Provozní náklady vs. užitná hodnota - ideál.
Nějaká hloupost s přesně opačnou konzistencí je ve výhledu na jaro.
23:38:30
13.04.2019
13.04.2019
Hurdis
Auto naladěné ve špičkové kondici, opakovane projete a připravené na sezónu. Ne jako vloni na STK :D.
Jen aby byl čas najizdet soutěžní km.
Jen aby byl čas najizdet soutěžní km.
21:00:44
30.09.2018
30.09.2018
StepaNoFUN
-> Hurdis: Já díky Tobě, že to s tím vozítkem klaplo. ;-)
Každopádně ještě příště zkusíme šáhnout do klapek a sežeň 120 a 125 trysku... ;-) Těch 115 (reálně možná 112) na prvním stupni není žádná výhra. Sice si to pak vezme o něco víc, ale mělo by to bejt živější odspoda. ;-)
Mimochodem - dneska jsem dokončil po 2 dnech (původně jsem to plánoval na den) zkulturnění kabelovejch svazků na 1000MB, zprovoznění ShiftLight, LunchControl, a nastavovaní předstihu za jízdy. :-) Momentálně jsme bez chybovejch hlášení, i když je kabel přimotanej ke svazku, Je možnos za jízdy nastavit -4° až +4° stupně předstihu skokově po 2°...
Výměna hewlanda za synchronní na Brno byla už jen za hodinu hotová "třešnička na dortu". :-D
Každopádně ještě příště zkusíme šáhnout do klapek a sežeň 120 a 125 trysku... ;-) Těch 115 (reálně možná 112) na prvním stupni není žádná výhra. Sice si to pak vezme o něco víc, ale mělo by to bejt živější odspoda. ;-)
Mimochodem - dneska jsem dokončil po 2 dnech (původně jsem to plánoval na den) zkulturnění kabelovejch svazků na 1000MB, zprovoznění ShiftLight, LunchControl, a nastavovaní předstihu za jízdy. :-) Momentálně jsme bez chybovejch hlášení, i když je kabel přimotanej ke svazku, Je možnos za jízdy nastavit -4° až +4° stupně předstihu skokově po 2°...
Výměna hewlanda za synchronní na Brno byla už jen za hodinu hotová "třešnička na dortu". :-D
20:00:48
30.09.2018
30.09.2018
Hurdis
Jinak po necelém týdnu auto opět zaměstnává myšlenky chalupářů v TDíčku v "trojkofkách".
Ani tomu moc nechybělo. Jen se to na posledních akcích maličko rozjebalo. Maličko víc a těžko uvěřit v současnost.
Ale po rozborce, vyčištění a zfrézování karbu 3223 s natryskováním dle T613, nastavení ventilů, výměně rozdělovače, který stavěl průběžně od 6,5 až do 14,5 přestih náhodnou volbou za funglovku 540, úpravě podtlaku, úpravě studeného sání, výměně svíc, výměně kabelů, kde jden hrál čtvrté housle, úpravě AC pumpy a dalších pár maličkostí jsme zase na solidní provozuschopnosti.
K tomu přenastavení sbíhavosti a je to opět sranda řídit. Asi stojí za to napsat, že celková úprava zapalovací soustavy motoru 742.136 dnes vyjde na skoro 10.000,- Kč. (to jen pro kolegy, kteří chtějí kupovat celé motory ze skladu) :D
Prostě se vy*ralo tolik kravin naráz, že bylo lépe dát to od novoty.
Moc děkuju Štěpánovi, že zaujal s novou mobil dílnou pozici před mou garáží a v době od soboty do soboty nastavil vše potřebné.
Zároveň jsem rád, že jsem do majitele tohoto skvostu na kolech rok hučel na všech setkáních tak dlouho, až to konečně pustil a umožnil využití moderních techologií i pro blbce na prahu domova.
Díky Vašku.
Ani tomu moc nechybělo. Jen se to na posledních akcích maličko rozjebalo. Maličko víc a těžko uvěřit v současnost.
Ale po rozborce, vyčištění a zfrézování karbu 3223 s natryskováním dle T613, nastavení ventilů, výměně rozdělovače, který stavěl průběžně od 6,5 až do 14,5 přestih náhodnou volbou za funglovku 540, úpravě podtlaku, úpravě studeného sání, výměně svíc, výměně kabelů, kde jden hrál čtvrté housle, úpravě AC pumpy a dalších pár maličkostí jsme zase na solidní provozuschopnosti.
K tomu přenastavení sbíhavosti a je to opět sranda řídit. Asi stojí za to napsat, že celková úprava zapalovací soustavy motoru 742.136 dnes vyjde na skoro 10.000,- Kč. (to jen pro kolegy, kteří chtějí kupovat celé motory ze skladu) :D
Prostě se vy*ralo tolik kravin naráz, že bylo lépe dát to od novoty.
Moc děkuju Štěpánovi, že zaujal s novou mobil dílnou pozici před mou garáží a v době od soboty do soboty nastavil vše potřebné.
Zároveň jsem rád, že jsem do majitele tohoto skvostu na kolech rok hučel na všech setkáních tak dlouho, až to konečně pustil a umožnil využití moderních techologií i pro blbce na prahu domova.
Díky Vašku.
19:42:55
30.09.2018
30.09.2018
Hurdis
No budu uvažovat o modernizaci. Zvláště když už se začala rýsovat možnost na druhý projekt.
Noty a boudu r.v. 88 jsem snad dnes předjednal. Pikatní je, že přes kolegu na golfu, a spojili jsme se na zdejšího parťáka, kterému to co mám ve stodole stejně dříve patřilo. Svět je malý.
Noty a boudu r.v. 88 jsem snad dnes předjednal. Pikatní je, že přes kolegu na golfu, a spojili jsme se na zdejšího parťáka, kterému to co mám ve stodole stejně dříve patřilo. Svět je malý.
20:13:39
24.09.2018
24.09.2018
StepaNoFUN
-> Hurdis: Víš jak jsme s tím posledně laborovali. Ta jednotka je pecka, ale musí se to odladit. Nicméně stíněnej kabel už je skladem, tak jen nainstalovat....
19:15:12
24.09.2018
24.09.2018
Hurdis
-> StepaNoFUN: Není nutno to kvůli sobotě hrotit. Karburace byla dole před posledním výjezdem, čištěná, ale problém byl předtím i potom. K tomu palec a kondík. Svíčky jsem ještě neviděl. Nevěřím cívce a regulaci napětí. Rozdělovač taky má něco za sebou. Mám naměřený předstih mimo, 9,5 stupně.
Dneska jsem přivezl vše nové, abych netahal z "archivu".
Možná čas poslechnout Urbiho. :))
Dneska jsem přivezl vše nové, abych netahal z "archivu".
Možná čas poslechnout Urbiho. :))
19:02:16
24.09.2018
24.09.2018
StepaNoFUN
-> Hurdis: Zkusíme to v pátek spáchat. ;-)
18:56:02
24.09.2018
24.09.2018
Hurdis
Jak se do garáže nechodí, tak se z motoru ozývá. Dlouhodobé odstávky auta a věnování se pouze podvozku se nevyplatila. Aneb liknavost majitele dohnala posádku ke smutku.
Celoroční natěšenost na opakovanou obhajobu beden na nejoblíbenější a pořadatelsky nejujetější akci Jičínské eRekce splaskla během trasy. Asi jako trest za loňské vynechání kvůli pracovní akci. Karma je prostě varná věc.
Začalo to hezky, první špeky v klidu. Ale na první časovou kontrolu už jsme se nevyšplhali. Byla moc vysoko :D, na těch zbylých 20 poníků ochotných ještě točit diferenciálem.
Takže prvně bílý prapor, skreč pořadatelům, poděkování a pozvolný návrat 1,5 hodiny do dílny stylem PAL/nePAL, valčíkem á dva tři, tři, dva tři, čtyři, dva tři - válce a benzin v komorách máme/nemáme.
Zajímavá kombinace závad na spalování a zapalování. Chvilku pod plynem palba na plný výkon, pak přerušení zapalování, pak zase bez výkonu a přívodu benzinu, ale při ubrání se stabilním volnoběhem na 4 válce, potom kuckání na bohatou směs a 3_4 válce.
U člověka bych přirovnal k epileptickému záchvatu. Ovšem při schopnosti vykonávat základní úkoly do konce pracovní doby.
No nic, regály jsou plné, výměna. Jen težko říct, zda Garde a Rapid sraz v sobotu bude nebo ne.
Celoroční natěšenost na opakovanou obhajobu beden na nejoblíbenější a pořadatelsky nejujetější akci Jičínské eRekce splaskla během trasy. Asi jako trest za loňské vynechání kvůli pracovní akci. Karma je prostě varná věc.
Začalo to hezky, první špeky v klidu. Ale na první časovou kontrolu už jsme se nevyšplhali. Byla moc vysoko :D, na těch zbylých 20 poníků ochotných ještě točit diferenciálem.
Takže prvně bílý prapor, skreč pořadatelům, poděkování a pozvolný návrat 1,5 hodiny do dílny stylem PAL/nePAL, valčíkem á dva tři, tři, dva tři, čtyři, dva tři - válce a benzin v komorách máme/nemáme.
Zajímavá kombinace závad na spalování a zapalování. Chvilku pod plynem palba na plný výkon, pak přerušení zapalování, pak zase bez výkonu a přívodu benzinu, ale při ubrání se stabilním volnoběhem na 4 válce, potom kuckání na bohatou směs a 3_4 válce.
U člověka bych přirovnal k epileptickému záchvatu. Ovšem při schopnosti vykonávat základní úkoly do konce pracovní doby.
No nic, regály jsou plné, výměna. Jen težko říct, zda Garde a Rapid sraz v sobotu bude nebo ne.
20:36:40
02.09.2018
02.09.2018
Hurdis
Jinak díky klukům kolem HR motors týmu opět max.zážitek.
Všichni to známe, když nevěra, tak ať stojí za to.
Tak když podvádět červenou, tak s pořádnou červenou.
Video hýr.:
Všichni to známe, když nevěra, tak ať stojí za to.
Tak když podvádět červenou, tak s pořádnou červenou.
Video hýr.:
20:33:16
02.09.2018
02.09.2018
Hurdis
Koukám, že rok nemám žádnou dokumentaci. Vůbec nikde. Podzimní akce, STK na divokém východě, předělání zadní nápravy, pokoření dosavadní top speed.....Prostě už vůbec nic a nikde nefotím.
Tak abych alespoň něco aktuálního pro pojišťovnu, když mám tu pojistku pro veterány.
Nicméně, auto funguje, lítá, když nevezmu břečku z řepky, dokonce se maličko vyvíjí. Odstraňují se závady vzniklé časem, už je to přes 6 let od složení. Plánům na elektrifikaci se zatím bráním.
V nejbližším plánu je nějaká ta konzervace a asi předělání přední geometrie. Nové nastavení na mírnou rozbíhavost mi přidělává při plné rychlosti starosti o trenýrky. Chci zpět možnost předjíždět kolonu s jednou rukou na volantu a druhou na přítelkyni. :D
Tak abych alespoň něco aktuálního pro pojišťovnu, když mám tu pojistku pro veterány.
Nicméně, auto funguje, lítá, když nevezmu břečku z řepky, dokonce se maličko vyvíjí. Odstraňují se závady vzniklé časem, už je to přes 6 let od složení. Plánům na elektrifikaci se zatím bráním.
V nejbližším plánu je nějaká ta konzervace a asi předělání přední geometrie. Nové nastavení na mírnou rozbíhavost mi přidělává při plné rychlosti starosti o trenýrky. Chci zpět možnost předjíždět kolonu s jednou rukou na volantu a druhou na přítelkyni. :D