skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Info:
!!!PRODANO!!!
Škoda Rapid 135, rok výroby 1987 (Made in Kvasiny)
Motor:
Škoda Fábie 1.4 8v; kompese 10.6:1, ostrá vačka 274/264, leštěné + zvědšené kanálky, upravený + leštěný spal. prostor, upravené odlehčené ventily, hlinikovy tycky (saci); karbec natryskovanej SEDR 135 1.komora 210/122 a 2. komora 160/135 (vzdusnik/tryska) / Lekr na fávo potrubí + vyrovnávací klíny mezi hlavou a potrubím; odlehčená řemenice; 3bodový svíčky Brisk Extra; alternátor z Fábie Bosh 70A, startér z Feldy. Bezkontaktní zapalování z Favorita. Externí elektrický vysokotlaký čerpadlo zapojený do serie s 25W žárovkou pro snížení na 7V (nižší tlak) + odvod benzinu zpět do nádrže.
Podvozek:
Sportovní tlumice HP Sporting, vepředu L/A pružiny + L/A stabilizátor 18mm; Zadní náprava vystužená dle LA; GO brzd; Kola 14", pneumatiky 175*60*R14; vepredu převrtaný náboje, vzadu redukční podložky 3.5cm 4*130-4*100.
Karosérie:
Celkově vyvařená, vystíkaná, odhlučněná, nový lak - tmavě modrá metalíza, vysouvací střešní okno z Pažouta, přední bílý blinkry, boční blinkry z felicie, kliky dveří Fa(93+), bílý zástěrky, nápis "MOTORSPORT" na čelním skle, fólie na zadku a na šíbru, otvírání zadní haubny pístkama, stroboskopy v předních blinkrech, podsvícení podvozku, vyndané kryty ve světlech pro osvětlení SPZ,...
Interier:
Sportovni volant Victor Pulsar, lukasy z feldy, al koberečky, zkrácená řadící páka, interier na modro, zpětný zrcátko z Fiata Regaty, polepy na přístrojovce, clonítka z Fiata Tipo, koncovka řadící páky Fel., čudlíky zamykání dveří Fel., el. okna z třídveřovýho Fiata Uno...
Audio:
Radio JVC, kompa od Blaupunkktu GTc 660, 3pásmový ovály od Magnatu 693, antena se zesíkem.
V Plánu:
Podvozek - jiny tlumice, výstužit pření nápravu dle LA + snizeni, posilit brzdy..
Převodovka - G.O. + změna stálýho převodu z 3.9 na 4.22.
Jiný audio a střešní okno..
Tuning srazy: Jindrichův Hradec - Sprint na 400m - 7.misto do 1400ccm, čas 17.887s (jeste se seriovym Fa karburatorem).
Nově: Karburator 136ka SEDR a zrychleni z 0-100 se zlepsilo z puvodnich 10.5s na 9.5s
!!!PRODANO!!!
Škoda Rapid 135, rok výroby 1987 (Made in Kvasiny)
Motor:
Škoda Fábie 1.4 8v; kompese 10.6:1, ostrá vačka 274/264, leštěné + zvědšené kanálky, upravený + leštěný spal. prostor, upravené odlehčené ventily, hlinikovy tycky (saci); karbec natryskovanej SEDR 135 1.komora 210/122 a 2. komora 160/135 (vzdusnik/tryska) / Lekr na fávo potrubí + vyrovnávací klíny mezi hlavou a potrubím; odlehčená řemenice; 3bodový svíčky Brisk Extra; alternátor z Fábie Bosh 70A, startér z Feldy. Bezkontaktní zapalování z Favorita. Externí elektrický vysokotlaký čerpadlo zapojený do serie s 25W žárovkou pro snížení na 7V (nižší tlak) + odvod benzinu zpět do nádrže.
Podvozek:
Sportovní tlumice HP Sporting, vepředu L/A pružiny + L/A stabilizátor 18mm; Zadní náprava vystužená dle LA; GO brzd; Kola 14", pneumatiky 175*60*R14; vepredu převrtaný náboje, vzadu redukční podložky 3.5cm 4*130-4*100.
Karosérie:
Celkově vyvařená, vystíkaná, odhlučněná, nový lak - tmavě modrá metalíza, vysouvací střešní okno z Pažouta, přední bílý blinkry, boční blinkry z felicie, kliky dveří Fa(93+), bílý zástěrky, nápis "MOTORSPORT" na čelním skle, fólie na zadku a na šíbru, otvírání zadní haubny pístkama, stroboskopy v předních blinkrech, podsvícení podvozku, vyndané kryty ve světlech pro osvětlení SPZ,...
Interier:
Sportovni volant Victor Pulsar, lukasy z feldy, al koberečky, zkrácená řadící páka, interier na modro, zpětný zrcátko z Fiata Regaty, polepy na přístrojovce, clonítka z Fiata Tipo, koncovka řadící páky Fel., čudlíky zamykání dveří Fel., el. okna z třídveřovýho Fiata Uno...
Audio:
Radio JVC, kompa od Blaupunkktu GTc 660, 3pásmový ovály od Magnatu 693, antena se zesíkem.
V Plánu:
Podvozek - jiny tlumice, výstužit pření nápravu dle LA + snizeni, posilit brzdy..
Převodovka - G.O. + změna stálýho převodu z 3.9 na 4.22.
Jiný audio a střešní okno..
Tuning srazy: Jindrichův Hradec - Sprint na 400m - 7.misto do 1400ccm, čas 17.887s (jeste se seriovym Fa karburatorem).
Nově: Karburator 136ka SEDR a zrychleni z 0-100 se zlepsilo z puvodnich 10.5s na 9.5s
Pavel/Rapid 1.4 - komentáře:
00:58:33
14.01.2008
14.01.2008
R@ZOR
-> Bagrr: -> kury: No ty woe, to je debata
17:55:36
12.01.2008
12.01.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> kury: Bys mohl
20:45:28
11.01.2008
11.01.2008
kury
-> Bagrr: Já už ani nevim. A taky sliboval jak to pálí gumy o šířce 195 a taky pěkný prd. Asi zavolám na ochranu spotřebitele, že jsem byl podveden
20:41:35
11.01.2008
11.01.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> kury: Jo a tvrdil ti že to škubne vlečkovou nebo kyvadlovou poloosu? Ono to škube pouze kejvačkový
20:39:59
11.01.2008
11.01.2008
kury
To jsem pak ani tu vlečku nemusel shánět, když ten motor je takovej šmejd
20:39:28
11.01.2008
11.01.2008
kury
-> Bagrr: Tak to je teda podvod. On mi sliboval, že to jde jen přidáním plynu za jizdy. Když na 4ku pri 3000ot dám plyn na podlahu, tak to ten mega krouták přetrhne. Tak to chci teda vratit penize a vratim tam radsi motor ze 120tky
20:36:36
11.01.2008
11.01.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> kury: On ti zamlčel že fígl na trhání poloos je dát plnej kotel a co nejprudčejš pustit spojku při zařazený trojce a stání na místě? Alespoň on to tak praktikoval
20:34:20
11.01.2008
11.01.2008
kury
-> Bagrr: Ale ja na 0-2000ot prdím. Razor trezor mi sliboval zavodní motor, kterej škube poloosy a ono prd
20:32:16
11.01.2008
11.01.2008
kury
-> R@ZOR: A já kdybych zadřel motor?
20:31:59
11.01.2008
11.01.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> kury: Mno alespoň máš praktický otáčky pro dědko styl 0-2000:-D Jemu to prej stačilo A vůbec nechám toho, páč to stejně nečete a nedej bože aby se dozvěděl že ten rapid už nejni
20:30:36
11.01.2008
11.01.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> R@ZOR: Mno jinak byl bys hodně moc rozčílenej kdybych tu kastli teď koupil a pomačkal jí nakladačem
20:29:56
11.01.2008
11.01.2008
kury
-> Bagrr: 105ka by mu natrhla zadek 105ka alespon jede a ne jak ten jeho spešl motor z fobie. To žere vodu, olej, spotřeba 50l/100km a nejede to od 2000-6000ot
20:26:16
11.01.2008
11.01.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> kury: Jistě aby byl věrbnej český značce to ne:-D Má tam nacpat motor ze 105ky to by mu to jelo nádherně:-D
20:24:58
11.01.2008
11.01.2008
kury
-> Bagrr: Do italsky mrdky zase motor z další italsky mrdky
20:23:12
11.01.2008
11.01.2008
Bagrr- máma mele Emu
-> kury: A do něj:-D Jen mu dáme chazlíkvovi jednomu:-D Talijána má doma aby ho prodal a postavil další skovst hodnej srovnání s rapidem to ne to si radši jezdí do krkonoš bo kam pro motor z lancie:-D
20:21:33
11.01.2008
11.01.2008
kury
Motor se odvezl do sběrných surovin, protože stál za prd
20:19:52
11.01.2008
11.01.2008
kury
-> Bagrr: Ty mu dáváš teda Fiatákovi
00:50:51
25.12.2007
25.12.2007
Bagrr- máma mele Emu
-> THOMMY : Huš taky ho nemůžeš nechat v temnejch snech o tom že jeho "miláček" zkončil na střeše? Mno ikdyž teď je to vlastně fiaťák tak je mu nějakej rapid těžce u pr**l*
21:08:43
22.12.2007
22.12.2007
THOMMY
-> R@ZOR: Podle mojich posledních inforací kastle ještě žije, byl spatřen v prachaticích u pošty
07:56:53
20.12.2007
20.12.2007
R@ZOR
-> Bagrr: Tak motor snad jeste vrci u kuryho A kastle? Nooo snad joo