skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Info:
!!!PRODANO!!!
Škoda Rapid 135, rok výroby 1987 (Made in Kvasiny)
Motor:
Škoda Fábie 1.4 8v; kompese 10.6:1, ostrá vačka 274/264, leštěné + zvědšené kanálky, upravený + leštěný spal. prostor, upravené odlehčené ventily, hlinikovy tycky (saci); karbec natryskovanej SEDR 135 1.komora 210/122 a 2. komora 160/135 (vzdusnik/tryska) / Lekr na fávo potrubí + vyrovnávací klíny mezi hlavou a potrubím; odlehčená řemenice; 3bodový svíčky Brisk Extra; alternátor z Fábie Bosh 70A, startér z Feldy. Bezkontaktní zapalování z Favorita. Externí elektrický vysokotlaký čerpadlo zapojený do serie s 25W žárovkou pro snížení na 7V (nižší tlak) + odvod benzinu zpět do nádrže.
Podvozek:
Sportovní tlumice HP Sporting, vepředu L/A pružiny + L/A stabilizátor 18mm; Zadní náprava vystužená dle LA; GO brzd; Kola 14", pneumatiky 175*60*R14; vepredu převrtaný náboje, vzadu redukční podložky 3.5cm 4*130-4*100.
Karosérie:
Celkově vyvařená, vystíkaná, odhlučněná, nový lak - tmavě modrá metalíza, vysouvací střešní okno z Pažouta, přední bílý blinkry, boční blinkry z felicie, kliky dveří Fa(93+), bílý zástěrky, nápis "MOTORSPORT" na čelním skle, fólie na zadku a na šíbru, otvírání zadní haubny pístkama, stroboskopy v předních blinkrech, podsvícení podvozku, vyndané kryty ve světlech pro osvětlení SPZ,...
Interier:
Sportovni volant Victor Pulsar, lukasy z feldy, al koberečky, zkrácená řadící páka, interier na modro, zpětný zrcátko z Fiata Regaty, polepy na přístrojovce, clonítka z Fiata Tipo, koncovka řadící páky Fel., čudlíky zamykání dveří Fel., el. okna z třídveřovýho Fiata Uno...
Audio:
Radio JVC, kompa od Blaupunkktu GTc 660, 3pásmový ovály od Magnatu 693, antena se zesíkem.
V Plánu:
Podvozek - jiny tlumice, výstužit pření nápravu dle LA + snizeni, posilit brzdy..
Převodovka - G.O. + změna stálýho převodu z 3.9 na 4.22.
Jiný audio a střešní okno..
Tuning srazy: Jindrichův Hradec - Sprint na 400m - 7.misto do 1400ccm, čas 17.887s (jeste se seriovym Fa karburatorem).
Nově: Karburator 136ka SEDR a zrychleni z 0-100 se zlepsilo z puvodnich 10.5s na 9.5s
!!!PRODANO!!!
Škoda Rapid 135, rok výroby 1987 (Made in Kvasiny)
Motor:
Škoda Fábie 1.4 8v; kompese 10.6:1, ostrá vačka 274/264, leštěné + zvědšené kanálky, upravený + leštěný spal. prostor, upravené odlehčené ventily, hlinikovy tycky (saci); karbec natryskovanej SEDR 135 1.komora 210/122 a 2. komora 160/135 (vzdusnik/tryska) / Lekr na fávo potrubí + vyrovnávací klíny mezi hlavou a potrubím; odlehčená řemenice; 3bodový svíčky Brisk Extra; alternátor z Fábie Bosh 70A, startér z Feldy. Bezkontaktní zapalování z Favorita. Externí elektrický vysokotlaký čerpadlo zapojený do serie s 25W žárovkou pro snížení na 7V (nižší tlak) + odvod benzinu zpět do nádrže.
Podvozek:
Sportovní tlumice HP Sporting, vepředu L/A pružiny + L/A stabilizátor 18mm; Zadní náprava vystužená dle LA; GO brzd; Kola 14", pneumatiky 175*60*R14; vepredu převrtaný náboje, vzadu redukční podložky 3.5cm 4*130-4*100.
Karosérie:
Celkově vyvařená, vystíkaná, odhlučněná, nový lak - tmavě modrá metalíza, vysouvací střešní okno z Pažouta, přední bílý blinkry, boční blinkry z felicie, kliky dveří Fa(93+), bílý zástěrky, nápis "MOTORSPORT" na čelním skle, fólie na zadku a na šíbru, otvírání zadní haubny pístkama, stroboskopy v předních blinkrech, podsvícení podvozku, vyndané kryty ve světlech pro osvětlení SPZ,...
Interier:
Sportovni volant Victor Pulsar, lukasy z feldy, al koberečky, zkrácená řadící páka, interier na modro, zpětný zrcátko z Fiata Regaty, polepy na přístrojovce, clonítka z Fiata Tipo, koncovka řadící páky Fel., čudlíky zamykání dveří Fel., el. okna z třídveřovýho Fiata Uno...
Audio:
Radio JVC, kompa od Blaupunkktu GTc 660, 3pásmový ovály od Magnatu 693, antena se zesíkem.
V Plánu:
Podvozek - jiny tlumice, výstužit pření nápravu dle LA + snizeni, posilit brzdy..
Převodovka - G.O. + změna stálýho převodu z 3.9 na 4.22.
Jiný audio a střešní okno..
Tuning srazy: Jindrichův Hradec - Sprint na 400m - 7.misto do 1400ccm, čas 17.887s (jeste se seriovym Fa karburatorem).
Nově: Karburator 136ka SEDR a zrychleni z 0-100 se zlepsilo z puvodnich 10.5s na 9.5s
Pavel/Rapid 1.4 - komentáře:
23:49:52
23.05.2004
23.05.2004
Saky
no treba do zrcadlovyho lesku se to zase nedela to je prej spatne.. aspon zadna profi hlava co sem videl Motorexcel Michl to nedelaj..
23:43:16
23.05.2004
23.05.2004
R@ZOR
-> Saky: Já mám hlavu z MPička a kanály zvětšený na cca 29-29.5mm (blbě se to měří), vyleštěný do zrcadlovýho lesku. :-)
13:11:45
23.05.2004
23.05.2004
Saky
k lehky uprave ti staci treba MPickova hlava lehce doladena do idelanich tvaru, to je celkem v pohode doma udelatelny.. pokud chces lepsi da se zvetsit kanaly na prumer kolem 30mm, zvetsovat ventily nema na motor o obsahu 1,3 kterej nebude tocit 6000a vic ani smysl.. akorad to sezere dost penez.. stejne tak jako ouzivat sodikove ventily a podobne specialitky.. netvrdim ze se to neda pouzit ale nemyslim si ze by to melo u bezne upraveneho motoru nejaky smysl..
nejvetsi vliv ma zvyseni komprese ..
nejvetsi vliv ma zvyseni komprese ..
12:34:53
23.05.2004
23.05.2004
R@ZOR
-> Tom: A kolik by měl bejt vhodnej průměr kanálu, na lehce upravenej motor?
18:22:28
19.05.2004
19.05.2004
Tom
-> R.K: To je špatná otázka, lepší by byla na kolik je vhodné, protože moc velké kanály taky nejsou dobré. Někdy méně znamená více.
14:01:01
16.05.2004
16.05.2004
R.K
O kolik jde zvětšit kanálky na hlavě z fa. ?
12:41:10
11.04.2004
11.04.2004
R@ZOR
-> Lukáš: Tak to zrcátko je z Fiata Regaty!
00:01:01
10.04.2004
10.04.2004
R@ZOR
-> Baghira: No možná? Houpe se na nich pěkně a do kastle tolik vibrací nepřenáší. Odpruženej je dobře!
08:49:13
09.04.2004
09.04.2004
Baghira
-> **R@ZOR**: A není to spíš o tom, že odpruženej by moc bejt neměl, ale spíš by neměl přenášet do kasle vibrace?
00:07:31
09.04.2004
09.04.2004
R@ZOR
-> Racyk: No já bych řekl, že je o dost líp odpruženej.
-> Lukáš: To zrcátko je z nějakýho staršího Fiata, ted už nevím přesně z jakýho, ale asi z Ritma.
-> Lukáš: To zrcátko je z nějakýho staršího Fiata, ted už nevím přesně z jakýho, ale asi z Ritma.
15:12:35
08.04.2004
08.04.2004
Lukáš
zajímavě vyřešené středové zrcátko s hodinama a lampičkama - z čeho to je?
13:59:09
08.04.2004
08.04.2004
aDAm
tak to uchyceni motoru je fakt zajimave;-)
13:43:53
08.04.2004
08.04.2004
Racyk
má to spešl uchycení motoru nějaký vliv?
23:06:48
28.03.2004
28.03.2004
R@ZOR
Jo to nevím, už jsem ji tak koupil. Bylo to asi na motoru s vypouklejma pístama, nebo na motoru s vyšším obsahem.
22:47:51
28.03.2004
28.03.2004
Saky
no a kdo to delal ten spalovak?
22:38:57
28.03.2004
28.03.2004
R@ZOR
-> Saky: Snížení není problém, spíš nevím, jestli nebude vadit ten kruhovej spal. prostor. Ještě musím vypočítak o kolik to snížit. Tušim, že se to dělá tak, že se změří kolik ml kapaliny se vejde do sp a pak se ještě přičte těsnení. Na KP 10:1 by se tam mělo vejít 30.8ml a na 9.7:1 31.2ml. Chtěl bych kompresi tak 10.5:1.
21:50:22
28.03.2004
28.03.2004
R@ZOR
Já jsem tomu taky nechtěl věřit!! Škoda že jí nemám sundanou, hned bych ti to vyfotil! Mám už novou viz foto, ale ta má taky jeden problém, má vybranej spalovák. Nejspíš bude mít malej KP. Bude se asi muset ještě snížit.
21:44:43
28.03.2004
28.03.2004
Saky
no to snad neni takovej problem..
21:39:24
28.03.2004
28.03.2004
Saky
no vymenit sedla stoji asi 1500 coz je cena hlavy.. a usetrila by se prace.. 3-4mm zapustenej to snad ani neni mozny..
21:36:18
28.03.2004
28.03.2004
R@ZOR
-> Saky: Jo jenže vyměnit sedla stojí víc, než jiná hlava!! Ten ventil je cca 3-4mm zapuštěnej a ještě je okolo sedel vybraná tak 3mm víc na průměru! Jedině dát větší sedla + ventily! Mám doma z 1203ky! :-) Jo a ta hlava, jak je na fotkách je ta nová.