skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Z popudu Honzy jsem založil "vzpomínkovou kartu" tomuhle autu. Takže se prosím neděste toho, že je to šílenej tuzing. Svýho času to byla celkem pecka, jelikož plasty byly prostě "IN". :-D
Je to moje první vlastní auto. Koupil jsem ho v říjnu 2000 za tenkrát slušnou cenu 36tis. Oplastovaný, žádnej top stav, ale vypadalo celkem slušně a byla to raketa na 4 kolech. :-) Motor 130, hromada úprav hlavně co se týká vzhledu, snížený o šílených 13cm oproti sérii...
Změn jsem na něm moc udělat nestihnul. Jenom se změnila přední maska a přídavný dálky, trošku se doladily plasty, lehce poladil motor, přezul jsem to na gumy, který trošku seděly na silnici (Michelin MXV2 185/50 R13)... A nakonec to auto "zrakvil". :-D Po cca 2 letech odešla převodovka, tak bylo auto odstavený na budoucí renovaci. K tý bohužel nikdy nedošlo. Nejdřív nebyly peníze, pak zase nebyl čas a mezi tím se dost podstatně změnily priority... Po pár letech jsem kamarádovi nechal za protislužbu loukotě, který má shodou okolností dneska ve vlastnictví Myschak :-) (došlo k tomu po koupi FUNa se slovy - koupím FUNa, toho budu renovovat a jedno auto prostě musí z domova), po dalších 2 letech jsem tu kastli včetně hromady dílů věnoval za odvoz kamarádlovi, kterej do mě cca 6 let hučel že to auto chce. :-D Auto ještě pořád existuje, nicméně jestli někdy vyjede nikdo neví. Je v současný době prý vyvařený, vrčí, řadí, zatím ještě nebrzdí... A současnej majitel taky nemá čas a momentálně ani garáž. No třeba se tu jednou objeví jako leštěnka. :-)
Omluvte prosím kvalitu fotek... Jsou to scany fotek "na papíře" a ač jsem se snažil, tak víc z tý fotky prostě nevymlátím... :-/
Je to moje první vlastní auto. Koupil jsem ho v říjnu 2000 za tenkrát slušnou cenu 36tis. Oplastovaný, žádnej top stav, ale vypadalo celkem slušně a byla to raketa na 4 kolech. :-) Motor 130, hromada úprav hlavně co se týká vzhledu, snížený o šílených 13cm oproti sérii...
Změn jsem na něm moc udělat nestihnul. Jenom se změnila přední maska a přídavný dálky, trošku se doladily plasty, lehce poladil motor, přezul jsem to na gumy, který trošku seděly na silnici (Michelin MXV2 185/50 R13)... A nakonec to auto "zrakvil". :-D Po cca 2 letech odešla převodovka, tak bylo auto odstavený na budoucí renovaci. K tý bohužel nikdy nedošlo. Nejdřív nebyly peníze, pak zase nebyl čas a mezi tím se dost podstatně změnily priority... Po pár letech jsem kamarádovi nechal za protislužbu loukotě, který má shodou okolností dneska ve vlastnictví Myschak :-) (došlo k tomu po koupi FUNa se slovy - koupím FUNa, toho budu renovovat a jedno auto prostě musí z domova), po dalších 2 letech jsem tu kastli včetně hromady dílů věnoval za odvoz kamarádlovi, kterej do mě cca 6 let hučel že to auto chce. :-D Auto ještě pořád existuje, nicméně jestli někdy vyjede nikdo neví. Je v současný době prý vyvařený, vrčí, řadí, zatím ještě nebrzdí... A současnej majitel taky nemá čas a momentálně ani garáž. No třeba se tu jednou objeví jako leštěnka. :-)
Omluvte prosím kvalitu fotek... Jsou to scany fotek "na papíře" a ač jsem se snažil, tak víc z tý fotky prostě nevymlátím... :-/