skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak dnem 26.9.2010 přestal rapid existovat a já děkuju bohu, že jsem nepřestal existovat s ním....
Základní info:
- Do provozu 3.2.1986
- Přední náprava snížená asi pružiny od Sakyho (odhaduju cca nedělal jsem to já) Ale asi půjdou origo pružiny
- Motor Fa 136
- LPG No jsem možná podle někoho prasák, ale spotřeba 8.5l LPG je nádhera. To se jezdí na výlety
Káru jsme vybrali s bratrem máti, aby měla v čem jezdit.
No věru toho s ním nenajezdila a auto stálo jen před barákem.
Ujal jsem se ho já a i když je majitelem pořád ona, tak jsem dnes hlavní opatrovník (a už i řidič).
I když v něm věru moc nejezdím. Je to spíš takovej mazel.Původní majitel měl na autě spoilery,
který šly hned pryč. Ze začátku kvůli financím (prodaly se) a pak se začalo auto pomalicku davat
do originalu. Většina plastů byla v barvě laků což se snažim teď dávat dopořádku.
Po majitelovi ještě před majitelem před majitelem od kterýho jsem to koupil (super výraz :-)) zůstaly sedačky v kůži a že ho dal do celolaku. I když uvažuju že i ty sedačky bych dal do originálu.
Tapecy bohužel někdo přestříkal nějakým černým sprejem - byly tam béžový. Takže ty teď sháním.
Jinak se zkrátka snažim dostat auto do originálu.
A moc rád bych ho zjara postavil na Apolla.
Pokud někdo chce prodat Apolla tak dejte vědět
Opravy co jsem dělal byly spíš opravy z donucení jako renovace čtyřpístků, protože se zasekávali, výměna termostatu a tak.
jinak většina úprav je od předchozích majitelů jak jsem už říkal - Centrál, el okna, nový lak, folie, vyvařeno, motor z Fa 136, renovace náprav.
Můj problém je, že nemám garáž a vše dělám před barákem - před bytovkou.
Takže, kdyby někdo o garáži za rozumnou cenu v Brně věděl, tak dejte vědět.
Základní info:
- Do provozu 3.2.1986
- Přední náprava snížená asi pružiny od Sakyho (odhaduju cca nedělal jsem to já) Ale asi půjdou origo pružiny
- Motor Fa 136
- LPG No jsem možná podle někoho prasák, ale spotřeba 8.5l LPG je nádhera. To se jezdí na výlety
Káru jsme vybrali s bratrem máti, aby měla v čem jezdit.
No věru toho s ním nenajezdila a auto stálo jen před barákem.
Ujal jsem se ho já a i když je majitelem pořád ona, tak jsem dnes hlavní opatrovník (a už i řidič).
I když v něm věru moc nejezdím. Je to spíš takovej mazel.Původní majitel měl na autě spoilery,
který šly hned pryč. Ze začátku kvůli financím (prodaly se) a pak se začalo auto pomalicku davat
do originalu. Většina plastů byla v barvě laků což se snažim teď dávat dopořádku.
Po majitelovi ještě před majitelem před majitelem od kterýho jsem to koupil (super výraz :-)) zůstaly sedačky v kůži a že ho dal do celolaku. I když uvažuju že i ty sedačky bych dal do originálu.
Tapecy bohužel někdo přestříkal nějakým černým sprejem - byly tam béžový. Takže ty teď sháním.
Jinak se zkrátka snažim dostat auto do originálu.
A moc rád bych ho zjara postavil na Apolla.
Pokud někdo chce prodat Apolla tak dejte vědět
Opravy co jsem dělal byly spíš opravy z donucení jako renovace čtyřpístků, protože se zasekávali, výměna termostatu a tak.
jinak většina úprav je od předchozích majitelů jak jsem už říkal - Centrál, el okna, nový lak, folie, vyvařeno, motor z Fa 136, renovace náprav.
Můj problém je, že nemám garáž a vše dělám před barákem - před bytovkou.
Takže, kdyby někdo o garáži za rozumnou cenu v Brně věděl, tak dejte vědět.