Xhanz / Rapid 136 Xhanz / Rapid 136

komentáře | popis | fotky | Xhanz | 25.10.10 00:17 | 13x v oblíbených
Tak dnem 26.9.2010 přestal rapid existovat a já děkuju bohu, že jsem nepřestal existovat s ním....



Základní info:

- Do provozu 3.2.1986

- Přední náprava snížená asi pružiny od Sakyho (odhaduju cca nedělal jsem to já) Ale asi půjdou origo pružiny

- Motor Fa 136

- LPG No jsem možná podle někoho prasák, ale spotřeba 8.5l LPG je nádhera. To se jezdí na výlety





Káru jsme vybrali s bratrem máti, aby měla v čem jezdit.

No věru toho s ním nenajezdila a auto stálo jen před barákem.

Ujal jsem se ho já a i když je majitelem pořád ona, tak jsem dnes hlavní opatrovník (a už i řidič).

I když v něm věru moc nejezdím. Je to spíš takovej mazel.Původní majitel měl na autě spoilery,

který šly hned pryč. Ze začátku kvůli financím (prodaly se) a pak se začalo auto pomalicku davat

do originalu. Většina plastů byla v barvě laků což se snažim teď dávat dopořádku.

Po majitelovi ještě před majitelem před majitelem od kterýho jsem to koupil (super výraz :-)) zůstaly sedačky v kůži a že ho dal do celolaku. I když uvažuju že i ty sedačky bych dal do originálu.

Tapecy bohužel někdo přestříkal nějakým černým sprejem - byly tam béžový. Takže ty teď sháním.

Jinak se zkrátka snažim dostat auto do originálu.

A moc rád bych ho zjara postavil na Apolla.

Pokud někdo chce prodat Apolla tak dejte vědět



Opravy co jsem dělal byly spíš opravy z donucení jako renovace čtyřpístků, protože se zasekávali, výměna termostatu a tak.

jinak většina úprav je od předchozích majitelů jak jsem už říkal - Centrál, el okna, nový lak, folie, vyvařeno, motor z Fa 136, renovace náprav.

Můj problém je, že nemám garáž a vše dělám před barákem - před bytovkou.

Takže, kdyby někdo o garáži za rozumnou cenu v Brně věděl, tak dejte vědět.



Xhanz / Rapid 136 - komentáře:

Extreme Tyres