Rapid136 Rapid136

komentáře | popis | fotky | Cesnek | 28.10.15 09:53 | 79x v oblíbených
Škoda Rapid 136 :

● r.v. 1988 Kvasiny původně 130

● Přivezen z Olomouce



Motor : 781.136



● Výkon měřen na brzdě

● Výkon : 85koní při 5134ot/m

● Kroutící moment : 136Nm při 4285ot/m

● Výkon na kolech : 55 koní při 5134ot/m na 4. kvalt 134km/h



● hlava 1,3MPI

● snížená hlava o 0,8 mm

● KP 10,5:1

● upravené sací a výfukové kanáli a k tomu slícované sání a svody

● upravený tvar ventilů

● elektrická nízkotlaká pumpa pierburg 0,5bar s přepadem zpátky do nádrže přes odbublinkovač z favorita

● odlehčený setrvačník

● ostrá vačka

● karburátory Kehin 4x

● filtr Speedpro

● svody favorit výfuk vlastní výroby

● omotávka ThermoTec

● nerezový příčňák Kawasaki zx12r

● tvrdší silentbloky



Převodovka :

● 5q

● Přítlačák felicie 1,6

● Stálý převod 3,9



Přední náprava :

● Sportovní pružiny

● Tlumiče SpeedPro

● Vyztužená ramena

● Zkrácené páky řízení

● Ližiny pod nápravou



Zadní náprava :

● Kombinace tvrdé okruhové tlumiče křístek pružiny měké sériové

● Vyztužená podelná ramena

● Tvrdé silentbloky z tatry 603



Kola na letní užití :

● RSL Bílá prášková barva



● Přední : RSL 4x14

● Pneu Matador 185/50/R14 (



● Zadní : RSL 7x14

● Podložky 3cm

● Pneu Dunlop 195/45/R14



Kola na zimní užití :

● Přední :

● Pneu Vraník 155/80/R14



● Zadní :

● Pneu Vraník 175/65/R14



Interiér :

● Poloklec favorit hliník

● Řidičova sedačka Sparco a pásy Sparco

● Spolujezdcova sedačka a zadní sedačky čalouněny na zakázku

● Čalounění ze zátěžáku

● Tapeci na zakázku

● Dřevěný volant a dřevěná hlavice řadící páky

● Snížený volant



Karosérie Exteriér :

● Barva Škoda sport line

● Gumový nárazníky z eRka

● Čiré blinkry



goodal.cz/

Rapid136 - komentáře:

21:51:43
19.09.2011
castrol
-> kachník: presne nechaj penu niekde nastriekanu a ani nie za rok sa rozpadava
21:46:11
19.09.2011
kachník
-> mb136gl: sice nejsem odborník na stavby, ale srovnávat barák s autem je dost ulítlý, nevíš co ta pěna udělá v provozu...působení soli, benzínu, oleje.... Do dutin patří vosk a ne pěna
12:00:49
19.09.2011
kamikaze
Pokud tu pěnu neořezal, tak budiž, každopádně bych to ještě přetřel něčím
11:52:52
19.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> castrol 16.09.11 20:31:15: JJ asi jako to tady nikdo nevěřil Baghirovi a přitom to auto odjezdilo tolik zim jako spotřebák s vypěněnýma prahama... 19
22:59:37
16.09.2011
Cesnek
Vodu to nenacuca jak pise mb136gl tak nevim proc by se tam mela drzet voda kdyz neni kde by se drzela je tam vsude pena a pod ni vosk . A jeste k tem nosnikum vysokopevnostni trubky sami osobe sou pevnejsi nez profilovany plechy a v mistech kde je to spojeny s karoserii je to vyztuzeny trojuhelnikama z 1,5 mm plechu .
20:31:15
16.09.2011
castrol
-> mb136gl: tak nie ale voda sa tam drzat bude
19:07:40
16.09.2011
mb136gl
-> castrol: blbosť.. nič nenacucá, prečo sa to asi dáva na stavby ?
upraveno 1x, naposled 16.09.2011 19:13:45
13:31:05
16.09.2011
castrol
-> Luky.: to vies ze nacuca
08:52:10
16.09.2011
Luky
A nenacucá se spíš ta voda do pěny?
08:42:14
16.09.2011
VeTeV
ne nevim proc by dva plisky o tlousce 1,5mm meli za rok vyhnit... druhou veci je, ze je to profilovany, uzavreny a v krutu a namahani kastle se to bude chovat sakra jinak nez dve trubky... ale nikomu nic nenutim a je to tvoje auto
21:50:33
15.09.2011
Cesnek
Takže tak ty vodovodní trubky jak tomu říkate sou to vysokopevnostní trubky který sme vozili z německa takže je to 100x pevnější než ty dva podýlný plíšky co za rok zase schnijou a ta montážní pěna je tam kuli tomu aby se tam nedostala znovu voda pod tim je to oborušeny odrezovačem voskem a pak až pěna . A ještě k tomu přidělaní ramena je tam vyřízlá díra na klíč .
15:01:54
15.09.2011
tunerlada
zažil sem hodně velký ghetto káry ale po takovéhleto opravě bych měl ztrach stím jet víc jak 50 ani to je moc 9
00:15:19
15.09.2011
lukynn105l
tak to je brutál ty nosníky nahrazený vodovodní trubkou a vyvaření stylem montážní pěna 9
22:54:02
14.09.2011
VeTeV
-> Pavel P..: privari napevno 4



a ty hybejici nosniky a trubka od hajzdlu tomu prida na pevnosti - asi bych to vyhodil uz
upraveno 1x, naposled 14.09.2011 22:57:48
22:51:11
14.09.2011
castrol
co ta pena 9
22:48:44
14.09.2011
Pavel P..
Vyvařeno montážní pěnou?9 3 A ta ohnutá trubka místo zadních nosníků je teda odvážná :-)



Taková otázka, když si tak pěkně zavařil a uzavřel tu dutinu mezi kapsou a podélníkem prahu, jak tam přišroubuješ podélný rameno?
upraveno 1x, naposled 14.09.2011 22:50:35
10:13:50
18.08.2011
tunerlada
-> Cesnek: au tak to není vůbec dobré znamení..oprava nebo půjde pryč?
21:52:45
15.04.2011
Cesnek
Tak po Rallye Praha Revival se vytrhla ze schnily karoserie pricka co drzi prevodovku a vnitrni ramena
22:02:48
05.04.2011
Cesnek
dík
20:13:34
05.04.2011
Lubo198
moc moc pěkné autí :-)43 kolečka super..
Extreme Tyres