skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 136 :
● r.v. 1988 Kvasiny původně 130
● Přivezen z Olomouce
Motor : 781.136
● Výkon měřen na brzdě
● Výkon : 85koní při 5134ot/m
● Kroutící moment : 136Nm při 4285ot/m
● Výkon na kolech : 55 koní při 5134ot/m na 4. kvalt 134km/h
● hlava 1,3MPI
● snížená hlava o 0,8 mm
● KP 10,5:1
● upravené sací a výfukové kanáli a k tomu slícované sání a svody
● upravený tvar ventilů
● elektrická nízkotlaká pumpa pierburg 0,5bar s přepadem zpátky do nádrže přes odbublinkovač z favorita
● odlehčený setrvačník
● ostrá vačka
● karburátory Kehin 4x
● filtr Speedpro
● svody favorit výfuk vlastní výroby
● omotávka ThermoTec
● nerezový příčňák Kawasaki zx12r
● tvrdší silentbloky
Převodovka :
● 5q
● Přítlačák felicie 1,6
● Stálý převod 3,9
Přední náprava :
● Sportovní pružiny
● Tlumiče SpeedPro
● Vyztužená ramena
● Zkrácené páky řízení
● Ližiny pod nápravou
Zadní náprava :
● Kombinace tvrdé okruhové tlumiče křístek pružiny měké sériové
● Vyztužená podelná ramena
● Tvrdé silentbloky z tatry 603
Kola na letní užití :
● RSL Bílá prášková barva
● Přední : RSL 4x14
● Pneu Matador 185/50/R14 (
● Zadní : RSL 7x14
● Podložky 3cm
● Pneu Dunlop 195/45/R14
Kola na zimní užití :
● Přední :
● Pneu Vraník 155/80/R14
● Zadní :
● Pneu Vraník 175/65/R14
Interiér :
● Poloklec favorit hliník
● Řidičova sedačka Sparco a pásy Sparco
● Spolujezdcova sedačka a zadní sedačky čalouněny na zakázku
● Čalounění ze zátěžáku
● Tapeci na zakázku
● Dřevěný volant a dřevěná hlavice řadící páky
● Snížený volant
Karosérie Exteriér :
● Barva Škoda sport line
● Gumový nárazníky z eRka
● Čiré blinkry
goodal.cz/
● r.v. 1988 Kvasiny původně 130
● Přivezen z Olomouce
Motor : 781.136
● Výkon měřen na brzdě
● Výkon : 85koní při 5134ot/m
● Kroutící moment : 136Nm při 4285ot/m
● Výkon na kolech : 55 koní při 5134ot/m na 4. kvalt 134km/h
● hlava 1,3MPI
● snížená hlava o 0,8 mm
● KP 10,5:1
● upravené sací a výfukové kanáli a k tomu slícované sání a svody
● upravený tvar ventilů
● elektrická nízkotlaká pumpa pierburg 0,5bar s přepadem zpátky do nádrže přes odbublinkovač z favorita
● odlehčený setrvačník
● ostrá vačka
● karburátory Kehin 4x
● filtr Speedpro
● svody favorit výfuk vlastní výroby
● omotávka ThermoTec
● nerezový příčňák Kawasaki zx12r
● tvrdší silentbloky
Převodovka :
● 5q
● Přítlačák felicie 1,6
● Stálý převod 3,9
Přední náprava :
● Sportovní pružiny
● Tlumiče SpeedPro
● Vyztužená ramena
● Zkrácené páky řízení
● Ližiny pod nápravou
Zadní náprava :
● Kombinace tvrdé okruhové tlumiče křístek pružiny měké sériové
● Vyztužená podelná ramena
● Tvrdé silentbloky z tatry 603
Kola na letní užití :
● RSL Bílá prášková barva
● Přední : RSL 4x14
● Pneu Matador 185/50/R14 (
● Zadní : RSL 7x14
● Podložky 3cm
● Pneu Dunlop 195/45/R14
Kola na zimní užití :
● Přední :
● Pneu Vraník 155/80/R14
● Zadní :
● Pneu Vraník 175/65/R14
Interiér :
● Poloklec favorit hliník
● Řidičova sedačka Sparco a pásy Sparco
● Spolujezdcova sedačka a zadní sedačky čalouněny na zakázku
● Čalounění ze zátěžáku
● Tapeci na zakázku
● Dřevěný volant a dřevěná hlavice řadící páky
● Snížený volant
Karosérie Exteriér :
● Barva Škoda sport line
● Gumový nárazníky z eRka
● Čiré blinkry
goodal.cz/
Rapid136 - komentáře:
21:51:43
19.09.2011
19.09.2011
castrol
-> kachník: presne nechaj penu niekde nastriekanu a ani nie za rok sa rozpadava
21:46:11
19.09.2011
19.09.2011
kachník
-> mb136gl: sice nejsem odborník na stavby, ale srovnávat barák s autem je dost ulítlý, nevíš co ta pěna udělá v provozu...působení soli, benzínu, oleje.... Do dutin patří vosk a ne pěna
12:00:49
19.09.2011
19.09.2011
kamikaze
Pokud tu pěnu neořezal, tak budiž, každopádně bych to ještě přetřel něčím
11:52:52
19.09.2011
19.09.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> castrol 16.09.11 20:31:15: JJ asi jako to tady nikdo nevěřil Baghirovi a přitom to auto odjezdilo tolik zim jako spotřebák s vypěněnýma prahama...
22:59:37
16.09.2011
16.09.2011
Cesnek
Vodu to nenacuca jak pise mb136gl tak nevim proc by se tam mela drzet voda kdyz neni kde by se drzela je tam vsude pena a pod ni vosk . A jeste k tem nosnikum vysokopevnostni trubky sami osobe sou pevnejsi nez profilovany plechy a v mistech kde je to spojeny s karoserii je to vyztuzeny trojuhelnikama z 1,5 mm plechu .
20:31:15
16.09.2011
16.09.2011
castrol
-> mb136gl: tak nie ale voda sa tam drzat bude
19:07:40
16.09.2011
16.09.2011
mb136gl
-> castrol: blbosť.. nič nenacucá, prečo sa to asi dáva na stavby ?
13:31:05
16.09.2011
16.09.2011
castrol
-> Luky.: to vies ze nacuca
08:52:10
16.09.2011
16.09.2011
Luky
A nenacucá se spíš ta voda do pěny?
08:42:14
16.09.2011
16.09.2011
VeTeV
ne nevim proc by dva plisky o tlousce 1,5mm meli za rok vyhnit... druhou veci je, ze je to profilovany, uzavreny a v krutu a namahani kastle se to bude chovat sakra jinak nez dve trubky... ale nikomu nic nenutim a je to tvoje auto
21:50:33
15.09.2011
15.09.2011
Cesnek
Takže tak ty vodovodní trubky jak tomu říkate sou to vysokopevnostní trubky který sme vozili z německa takže je to 100x pevnější než ty dva podýlný plíšky co za rok zase schnijou a ta montážní pěna je tam kuli tomu aby se tam nedostala znovu voda pod tim je to oborušeny odrezovačem voskem a pak až pěna . A ještě k tomu přidělaní ramena je tam vyřízlá díra na klíč .
15:01:54
15.09.2011
15.09.2011
tunerlada
zažil sem hodně velký ghetto káry ale po takovéhleto opravě bych měl ztrach stím jet víc jak 50 ani to je moc
00:15:19
15.09.2011
15.09.2011
lukynn105l
tak to je brutál ty nosníky nahrazený vodovodní trubkou a vyvaření stylem montážní pěna
22:54:02
14.09.2011
14.09.2011
VeTeV
-> Pavel P..: privari napevno
a ty hybejici nosniky a trubka od hajzdlu tomu prida na pevnosti - asi bych to vyhodil uz
a ty hybejici nosniky a trubka od hajzdlu tomu prida na pevnosti - asi bych to vyhodil uz
22:51:11
14.09.2011
14.09.2011
castrol
co ta pena
22:48:44
14.09.2011
14.09.2011
Pavel P..
Vyvařeno montážní pěnou? A ta ohnutá trubka místo zadních nosníků je teda odvážná :-)
Taková otázka, když si tak pěkně zavařil a uzavřel tu dutinu mezi kapsou a podélníkem prahu, jak tam přišroubuješ podélný rameno?
Taková otázka, když si tak pěkně zavařil a uzavřel tu dutinu mezi kapsou a podélníkem prahu, jak tam přišroubuješ podélný rameno?
10:13:50
18.08.2011
18.08.2011
tunerlada
-> Cesnek: au tak to není vůbec dobré znamení..oprava nebo půjde pryč?
21:52:45
15.04.2011
15.04.2011
Cesnek
Tak po Rallye Praha Revival se vytrhla ze schnily karoserie pricka co drzi prevodovku a vnitrni ramena
22:02:48
05.04.2011
05.04.2011
Cesnek
dík
20:13:34
05.04.2011
05.04.2011
Lubo198
moc moc pěkné autí :-) kolečka super..