Moc hezkej kousek,doufám že ho zachováš.
Jen by potřeboval celolak(nejlépe originální) a trochu vyštafírovat motor
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
SKODA RAPID 130
ZAKOUPEN 14.2.2010 za 10 tis. včetně kopretin
ROK VÝROBY: 1987
BARVA: Orientální oranž
Motor š130 po GO.
Kompresní poměr cca 10,5:1
Vačka 265/260
Bezkontaktní upraveny rozdělovač
Upravená hlava, vše slícované.
Převodovka: suchá 5q, SP.4.22
Ocelové dekly diferenciálu,
po očistě uvnitř i vně,nová guferka,
jeden synchron nový zbytek pětkové
převody seriové, trojka zajištěna proti slisování.
Přední náprava klasika emko,
horní trubková ramena se stavitelným odklonem,
zbytek po GO z originálních dílů, nová všechna ložiska,těsnící kroužky, svislé a kulové čepy,
vrtané koutouče ferodo, čtyřpístky po GO,
pružiny-35mm. od speedpro,
podložený stabilizátor 16mm v tvrdých gumách,
tlumiče originální nové
Zadní náprava: repasovaná vlečka, stavitelné odklony kol, příčná ramena-unibal, vyztužena, podložky 2,5cm
Brzdy-vše nové, nové bubny, prasátka 22mm.
Pružiny speedpro -35mm
Tlumiče plynokapaliny z patrola
Kola: převařky, pneu Nokian 175/70/13
Další upravy: Výztuha mezi tlumiči v kufru,
Baterie v kufru-kastlík odstraněn a zavařen
Odpojovač baterky v interiéru.
ZAKOUPEN 14.2.2010 za 10 tis. včetně kopretin
ROK VÝROBY: 1987
BARVA: Orientální oranž
Motor š130 po GO.
Kompresní poměr cca 10,5:1
Vačka 265/260
Bezkontaktní upraveny rozdělovač
Upravená hlava, vše slícované.
Převodovka: suchá 5q, SP.4.22
Ocelové dekly diferenciálu,
po očistě uvnitř i vně,nová guferka,
jeden synchron nový zbytek pětkové
převody seriové, trojka zajištěna proti slisování.
Přední náprava klasika emko,
horní trubková ramena se stavitelným odklonem,
zbytek po GO z originálních dílů, nová všechna ložiska,těsnící kroužky, svislé a kulové čepy,
vrtané koutouče ferodo, čtyřpístky po GO,
pružiny-35mm. od speedpro,
podložený stabilizátor 16mm v tvrdých gumách,
tlumiče originální nové
Zadní náprava: repasovaná vlečka, stavitelné odklony kol, příčná ramena-unibal, vyztužena, podložky 2,5cm
Brzdy-vše nové, nové bubny, prasátka 22mm.
Pružiny speedpro -35mm
Tlumiče plynokapaliny z patrola
Kola: převařky, pneu Nokian 175/70/13
Další upravy: Výztuha mezi tlumiči v kufru,
Baterie v kufru-kastlík odstraněn a zavařen
Odpojovač baterky v interiéru.
Rapid 1300 - komentáře:
21:12:13
21.02.2010
21.02.2010
bibendum30
20:22:03
21.02.2010
21.02.2010
Pavel P..
dobrá SPZ
jinak ti tam trochu netěsní výfuk u těch zesílených trubek.
jinak ti tam trochu netěsní výfuk u těch zesílených trubek.
20:21:36
21.02.2010
21.02.2010
Maco666
-> Nwkt: Cize je lepsie ked to nieje zavedene do filtra?
20:19:35
21.02.2010
21.02.2010
Nwkt
-> Maco666: Protože 130, z toho bude čoudit víc jak z vejfuku
20:18:53
21.02.2010
21.02.2010
Maco666
Preco je hadica z odvetraavania zavedena pod auto?
20:17:15
21.02.2010
21.02.2010
tibor1
MUSITE SI UMET VYBRAT
za 10tis.dobry
za 10tis.dobry
20:12:36
21.02.2010
21.02.2010
Maco666
No ta SPZ nema fakt chybu
19:56:32
21.02.2010
21.02.2010
ondie
luxusní SPZ
19:51:17
21.02.2010
21.02.2010
Discovera
Vypadá pěkně....tak snad nedopadne tak jako většina slušných rapidů....to by můj sen, ale není na něj místo
19:36:49
21.02.2010
21.02.2010
tibor1
dík
19:22:44
21.02.2010
21.02.2010
Maco666
Nevyzera zle,strasne mi pripomina mojho ale neviem preco Drzim palce nech sa dari