skoda.virt.cz
          
	stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
   
   SKODA RAPID 130
ZAKOUPEN 14.2.2010 za 10 tis. včetně kopretin
ROK VÝROBY: 1987
BARVA: Orientální oranž
Motor š130 po GO.
Kompresní poměr cca 10,5:1
Vačka 265/260
Bezkontaktní upraveny rozdělovač
Upravená hlava, vše slícované.
Převodovka: suchá 5q, SP.4.22
Ocelové dekly diferenciálu,
po očistě uvnitř i vně,nová guferka,
jeden synchron nový zbytek pětkové
převody seriové, trojka zajištěna proti slisování.
Přední náprava klasika emko,
horní trubková ramena se stavitelným odklonem,
zbytek po GO z originálních dílů, nová všechna ložiska,těsnící kroužky, svislé a kulové čepy,
vrtané koutouče ferodo, čtyřpístky po GO,
pružiny-35mm. od speedpro,
podložený stabilizátor 16mm v tvrdých gumách,
tlumiče originální nové
Zadní náprava: repasovaná vlečka, stavitelné odklony kol, příčná ramena-unibal, vyztužena, podložky 2,5cm
Brzdy-vše nové, nové bubny, prasátka 22mm.
Pružiny speedpro -35mm
Tlumiče plynokapaliny z patrola
Kola: převařky, pneu Nokian 175/70/13
Další upravy: Výztuha mezi tlumiči v kufru,
Baterie v kufru-kastlík odstraněn a zavařen
Odpojovač baterky v interiéru.
      ZAKOUPEN 14.2.2010 za 10 tis. včetně kopretin
ROK VÝROBY: 1987
BARVA: Orientální oranž
Motor š130 po GO.
Kompresní poměr cca 10,5:1
Vačka 265/260
Bezkontaktní upraveny rozdělovač
Upravená hlava, vše slícované.
Převodovka: suchá 5q, SP.4.22
Ocelové dekly diferenciálu,
po očistě uvnitř i vně,nová guferka,
jeden synchron nový zbytek pětkové
převody seriové, trojka zajištěna proti slisování.
Přední náprava klasika emko,
horní trubková ramena se stavitelným odklonem,
zbytek po GO z originálních dílů, nová všechna ložiska,těsnící kroužky, svislé a kulové čepy,
vrtané koutouče ferodo, čtyřpístky po GO,
pružiny-35mm. od speedpro,
podložený stabilizátor 16mm v tvrdých gumách,
tlumiče originální nové
Zadní náprava: repasovaná vlečka, stavitelné odklony kol, příčná ramena-unibal, vyztužena, podložky 2,5cm
Brzdy-vše nové, nové bubny, prasátka 22mm.
Pružiny speedpro -35mm
Tlumiče plynokapaliny z patrola
Kola: převařky, pneu Nokian 175/70/13
Další upravy: Výztuha mezi tlumiči v kufru,
Baterie v kufru-kastlík odstraněn a zavařen
Odpojovač baterky v interiéru.
Rapid 1300 - komentáře:
19:31:40
05.01.2013
05.01.2013

tibor1
			
				
			
		
		
Vacka je od chovance 278/270,ma nejakou povrchovou upravu,jakou nevim
	19:04:33
05.01.2013
05.01.2013

Josifek
			
				
			
		
		
Tiez by ma zaujimalo... hlavne ten povrch, to je nitridovana ?
	20:07:25
23.12.2012
23.12.2012

peter l
			
				
			
		
		
Co je to za vacka????
	17:51:04
18.10.2012
18.10.2012

Kamil Vidlička
			
				
			
		
		
Hoj, co robíš s Rapidem? Že jsem ho dnes viděl stát na jakési zahradě na špalkách a pod plachtou bez předních blatníků.. Konečná? 
	
20:18:11
31.08.2012
31.08.2012

MaiffyW3
			
				
			
		
		
pekný rapid a tie kopretiny ukažu moc pekne 
	
16:19:17
28.01.2012
28.01.2012

dakar.cz
			
				
			
		
		
-> tibor1: to je jasné,to znám. Nikdy to nebude ono :-)
	16:11:23
28.01.2012
28.01.2012

tibor1
			
				
			
		
		
-> dakar.cz: jo,jo, dik =),ale jeste to není úplně ono
	15:30:20
28.01.2012
28.01.2012

dakar.cz
			
				
			
		
		
ty budíky vypadají v autě dobře :-)
	02:01:31
15.10.2011
15.10.2011

Star LC20
			
				
			
		
		
-> tibor1: takovou velkorysou karburaci nemám ani já, a to mám 136ku s ostřejší vačkou. Tak sem zvědav, jestli Ti to něco přinese, kromě luxusní spotřeby 
	
20:16:07
26.08.2011
26.08.2011

HLT
			
				
			
		
		
Krasny....nekdy musim zkouknout detailneji ;) :)
	10:55:14
10.08.2011
10.08.2011

tibor1
			
				
			
		
		
-> koho: dík,za chválu,tvoje 120 je fakt super,moc se mi líbí
	21:04:00
09.08.2011
09.08.2011

koho
			
				
			
		
		
ahoj pěkný auto o víkendu jsem ho viděl na vlastní oči a ty koolečka vypadaj fakt dobře
	
17:22:48
09.08.2011
09.08.2011

marek668112
			
				
			
		
		
pekna SPZ
	
16:30:37
09.08.2011
09.08.2011

Edisek
			
				
			
		
		
nejlepší kombinace písmen na SPZ jakou mohli udělat 
ty kopretiny jsou moc hezké
	
ty kopretiny jsou moc hezké

19:27:21
14.07.2011
14.07.2011

Čokin
			
				
			
		
		
Pěkný stroj, trochu si sním pohrát a popravit ho a bude pěkný sportáček.
	22:18:59
03.07.2011
03.07.2011

HLT
			
				
			
		
		
tibor1 05.06.11 13:19:07 napsal: 
→ peter55: víc jich zatím nemám ale to se změní=)
Kecáš máš ještě rapida
 
 
	→ peter55: víc jich zatím nemám ale to se změní=)
Kecáš máš ještě rapida
 
 
13:23:48
05.06.2011
05.06.2011

tibor1
			
				
			
		
		
-> rapydak: dík,spíš na normální vikendové ježdění a na srazy.vzhled upravovat nehci jen lak,spíš posílit motor,snížit přitvrdit,a hlavne opravit kastli.rez je svina
,jinak ten tvuj vypada celkem dobře tak hodne štěstí
	
,jinak ten tvuj vypada celkem dobře tak hodne štěstí13:19:07
05.06.2011
05.06.2011

tibor1
			
				
			
		
		
-> peter55: víc jich zatím nemám ale to se změní=)
	13:17:07
05.06.2011
05.06.2011

rapydak
			
				
			
		
		
vida dalsi kolega s rapydem zdravym te mas ho peknyho budes delat na sprot jak ja raprda nebo ho mas na vistavy?
	12:10:02
05.06.2011
05.06.2011

peter55
			
				
			
		
		
-> tibor1: velmi pekny model,mas tich modelov viacej este
 
	
 
            Rapid 1300
         
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      
      