
-> milanrejpid 03.02.21 17:29:56: Tole je úlet (v dobrém)
je to lakované nebo leštěné?Jinak tady se taky pracuje, jen teď ještě čekám, až bude hotovo v zinkovně:
Ten 120 SEDR už je hotov (dal jsem na něj žlutý zinek, jak byl v dubnu 2002 vyroben), není to nic extra ale ani žádná bída, stav lehce nadprůměrný. Jen jezdil na LPG a byl v něm uklepaný plovák a ve víku lehce zvětšené díry závěsu plováku, ale nová osička, zajištěná na lepidlo to vyřešila. Dále je zvenčí (kromě toho, co bylo schováno ve filtrboxu) něčím naleptán - nevypadá to jako běžná oxidace od provozu, spíš někdo v minulosti čistil motor nějakou chemií a špatně opláchl nebo nevím, takže vzhledově nic moc, ale na funkci vliv nemá.
Co se týče toho 136 karburátoru, tak ten je na tom opticky lépe, nicméně zjevně měl o dost více najeto, oska klapky I. stupně už má vůli a vlivem přetažení matic příruby jsou do oválu deformované stěny vývrtu, takže klapky úplně dobře netěsní
Nicméně nějak fungovat by měl, nebude to ovšem stav nového kusu... Jinak taktéž měl uvolněný plovák (teď je tam nový) a deformované víčko akcelerační pumpičky (též vyměněno). Nyní čeká pouze na pozinkování víčka membrány ovladače klapky II. stupně...img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../7_553_177543__20 21-02-03_18-54-34_14.jpg
Milanrejpid/R@pidek 1,4 8v Turbo 212 Koní


, to je prostě pecka
. Jo zima je dlouhá, už mě to taky štve
, dneska jsem měl po delší době volno, tak jsem toho využil a makal na autě, ale kam se na tebe hrabu



