Milanrejpid/R@pidek 1,4 8v Turbo 212 Koní Milanrejpid/R@pidek 1,4 8v Turbo 212 Koní

komentáře | popis | fotky | milanrejpid | 25.10.23 13:19 | 136x v oblíbených
Auto je v rodině od 04.06.1991 nejdřív ho vlastnil můj táta pak ho zdědila moje starší sestra a po ní pak já. V 19ti letech jsem ho zdědil já. Rapida jsem vyvařil, nechal nalakovat a celkové dal do kup ale byl jsem ještě mladej a blbej a s autem jsem jezdil i v zimě. Takže místa, která se zdála OK byla rázem v loji. Rapid opět potřeboval vyvaření a celkem dost oprav. Do toho mi zemřela moje Maminka.*12* *12* To auto mi ji obrovsky připomínalo a vždy když jsem v něm seděl jsem jí viděl. Takže jsem neměl vůbec odvahu ani sílu auto znovu opravit a jezdit. Ale čas je obrovský léčitel. Čas hodně zahojil a já pořád říkal že ho musím celého opravit. Pokukoval sem pořád po nějaké slušné karoserii a najednou ejhle na bazoši celkem slušná, za dobré peníze. Já váhal ale moje přítelkyně mě do toho popošťouchla a jeli jsme pro ní. Tam jsem zjistil, že je vzadu napasovaná molčanovka. Tak mě napadlo postavit něco pořádného s pořádným motorem. No a je z toho tohle. Obrovskou zásluhu na to má moje Přítelkyně Míša 13, která mě v tom strašně moc podpořila a hlavně mi toleruje všechen ten čas, který sem v garáži. Obrovský dík patří všem, kdo mi kdy pomohli... Auto je věnováno tam na horu Pro tu nejúžasnější osobu, kterou jsem kdy mohl mít... Mami doufám, že jsi tam na mě nahoře pyšná. I po těch letech mi stejně dalo obrovsky zabrat tohle napsat jedná se proste *13* *13* *13* *13* záležitost.



Pomalu se budu snažit doplnit nějaké info o autě.



Podvozek

-Tlumiče a pružiny Protlum

Zadní náprava

-Ramena Molačan mnou upravené na stavitelné tlumiče Protlum

Přední náprava

-Horní ramena Trubková WLAD



Převodovka

Dá se říct že série





Milanrejpid/R@pidek 1,4 8v Turbo 212 Koní - komentáře:

20:35:33
11.11.2020
milanrejpid
-> pavucina 11.11.20 20:19:05: to víš že už bych rád jezdil ale bohužel se tomu pořád nechtělo. auto bylo vlastně úplně do šroubku tak nějaká ta chybička se vloudit mohla :D ale že z toho to turbo budu trhat zas a zas, saní zas a zas jsem nečekal :D ale no co dal jsem se na vojnu tak musím makat :D
20:19:05
11.11.2020
pavucina
Kurva Milane, prestan se v tom hraba a yacni poradne jeydit 4
20:08:53
11.11.2020
milanrejpid
-> Eidy 11.11.20 18:46:57: to už jde levou zadní hrabu se v tom furt 7
18:46:57
11.11.2020
Eidy
-> milanrejpid: To zase budeš muset rozebrat půl traktoru, aby ses k tomu dostal. 3
18:45:12
11.11.2020
milanrejpid
-> Eidy 11.11.20 18:02:04: je to neuvěřitelný ale mam 2 ale asi posledni10
18:02:04
11.11.2020
Eidy
-> milanrejpid: Ty tam máš ještě někde místo?
15:53:54
11.11.2020
milanrejpid
do levého zadního podběhu 4
15:24:11
11.11.2020
Eidy
-> milanrejpid: Kam ten catch tank dáš?
14:23:06
11.11.2020
milanrejpid
Tak fuel catch tank už je na cestě. ještě budu muset asi posílit dobíjení kddyž se mi tam vše sepne už je teď jen tak tak. Tak koukám po nějakém 90 / 100A 4
zvětšit Milanrejpid/R@pidek 1,4 8v Turbo 212 Koní - obrázek od milanrejpid vložen 11.11.2020 14:23:06
20:41:19
08.11.2020
pavucina
-> MVM: Tak na audinach odlejvam i pul nadrze, kdyz sjizdim z prazskyho okruhu na vestec, kde je zatacka 270° 1
20:21:18
08.11.2020
havlik
A udělat ještě jeden vývod na druhé straně nádrže? Ale catch tank asi bude lepší no.
20:14:30
08.11.2020
MVM
-> pavucina: Záleží na tvaru nádrže. Při malým množství paliva se dokáže odlivat každý 5 Ted se bavim o zbytkovym množství 5litrů, na ktery to musi dojet..
19:24:20
08.11.2020
pavucina
Jeste by bylo reseni tam narvat pumpu co maji strikacky, kde to na odlevani netrpí. ALe rapid má pulenou nadrz ne ? Takze zase spatne... Na penu bych se vysral, to je spolehlivejsi catch tank, a dve cerpadla to prezije.. to z nadrze muze byt slabsi a hlavne nejde do tlku, takze nebude mit takový odber proudu.
18:32:15
08.11.2020
milanrejpid
17:54:11
08.11.2020
MISCHO
-> milanrejpid: ak ti to neponahla , objednaj si ho z aliexpress stoji tak 1000 Kc.
17:35:53
08.11.2020
MVM
-> milanrejpid: Kečtank. Nic jinýho u zavodnich aut nefunguje. FIA molitanova pena je peklo. To je hlavně do ATL vakovych nadrzi kvuli pozaru. Poradny zavodni auto ma treba 4x podávaci in tank, a klidne 1x hlavni,1x rezervní... a fsi jeste vysokotlaky.. 1
Extreme Tyres