skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
zdravím virťáci
dovolte mi představit další moje autí...
začnem trochou historie, aneb jak Apple k Rapidu přičichl
prvního rapida sem si koupil na jaře 2007, bílá 130, po prvním majiteli a krásně zdravej, dostal alu meteor, lpg a spousty dalšího, sloužïl věrně až do podzimu , kdy sem vjel do cesty vw vento, a výsledek dle fotek znamenal jeho konec........
týden před nehodou sem dostal v krkonoších za odvoz 136ku, s vyvařenou kstlí, ale příšerným lakem a motor kaput, vzhledem k tomu že jsem se pro něj dostal až po propuštění z nemocnice, a v rapidu sem se bál, přenechal sem ho kamarádovi a dal do něj motor z erka, loni na podzim mi kamarád volá že ho nevyužije a jestli ho nechcu, touha po kupé byla silná tak sem si ho vzal zpět, dostal favo motor s příslušenstvím ze 136ky a lpg, od é doby věrně slouží, ikdyž už to má spočítaný, vzhledem ke stavu kastle atd....
no a jeho nástupce.....
Škoda Rapid 136
datum výroby: 31.10.1989
datum prodeje: 23.11.1989 Obchodní dům KOTVA Praha
barva : 2040
motor :742/136
stav tacho: 73 600km
interier: černé sedáky s bílým pruhem
servisní knížka vedená do posledního záznamu: 19.6 1992 při 20 058km
koupeno v prosinci 2008 od vnuka první majitelky bez TP, interier netknutý, nepotrhaný, nevyšisovaný a nerozvrtané plato pod oknem, motor originál ,pouze si z něj nějakej šikula během 2let stání na parkovišti ukradl sání, pumpu a termostat...proč asi, co se motoru ,převodovky a náprav týče, vše netknuté, bez vůlí, a nehlučné
kastle, prahy původní a bez kousku rzu, lemy chycené lehce, ale výměna je čeká, pod předníma blatníkama p kapsy a hřbet blatníku na výměnu, jinak cajk
začínám tedy odstrojovat a bude se vyvařovat..
co mě čeká:
vyměnit zadní lemy
vyvařit předek +origo čssr blatníky
nalakovat do původního odstínu
udělat z něj co možná nejpůvodnější auto, tak jak vyjelo z fabriky
těm co dočetli až sem dávám volno na pivko a děkuji za přízeň
8.7.2009 dokopeno zbytek plechařiny o víkendu jde do akce CO a flexa
20.7. 2009 zbýva dovařit levý lem, a pár drobností a připravujem se do laku
21.7.2009 lemy hotovy, zbývají 2 věci, a zítra začínáme kytovat
22.7.2009 zadek komplet vykytován
27.7.2009 nastříkány dveře, zadní blatníky, prahy do plniče, řádné 3 vrstvy
11,8, 2009 auto po laku, odstín samozřejmě ten který dostal ve fabrice 2040
14.8.2009 pokračujem ve strojení, obroušena podlaha zespod, natřena 2x formexem, vytmeleny sváry a blatníky v podběhách a ve finále nastříkáno vše cca
9L bitumelu, parádička
28.8.2009 první výlet máme za sebou, udělány dutiny rezistinem, dostrojen vnitřek(sedačky, zadní opěrky a zadní tapece), ještě drobnosti a je finito, jinak jede jak nový auto, motor nejni slyšet, nic neklepe, nedrnčí apod
6.9. 2009 nalepeny boční lišty, a kvasinské samolepky na sloupky
20.9.2009 absolvován srazík v želivu, a kafíčko dostalo ocenění, pro mě taková třešnička nakonec renovace
8.11.2009 bojujem proti korozi, nandány plastové podběhy na celé autí, a výfuk abarth
15.5.2010 inplantován do motoroveho prostoru motor z fábie, dále new kotouče, destičky, stočené zadní bubny, a cestou domu sem se nestačil divit jak je v autě ticho, jak v kostele, jede to, táhne to ,nechá se to točit, a brzdí to, paráda2
15.8.2010 rapídek semnou absolvoval týdení dovolenou, převážně tahal za sebou vozík, at už do jižních čech, tak do Jablonce n.Nis, škoda že v jablonci bylo hnusně a na petříně , kde stríko bydlí se nedalo fotit, jinak jízda po dálnici s vozíkem byla paráda, cestou z5 až do práglu, ta 1.4 o něm téměř neví...
30.12.2010 dneska sem se byl na rapídka podívat v zimovišti, našel sem náhr klíčky od dveří a nádrže(původní ukradeny při vloupačce do feldy), spínačku sem musel kuchnout, nahodil jinou baterku a chytil na drc, parááááda
15.1.2011 rapídek probuzen ze zimního spánku, převezen na dilnu a příprava stk, pak zase hezky spinkat do jara
7.2.2011 tak sem vyrazil na stk, po 5ti km se odporoučelo těsnění pod hlavou a za štěpánovo formelákem sem zas mazal z5 na dilnu, super, když se daří tak se daří :(
1.5.2011 Rapídek probuzen ze zimního spánku, díky Kaprofovi za ubykaci, doufám že semnou počítáš i na tuto zimu, a přivežen domů, čeká ho nějaká kosmetika a doladění, a hurá na želiv
9.5.2011 dnes rozebrána nová vlečka, vše šlo krásně povolit, přelisovány silentbloky v příčných ramenech, vyčištěny závity, můžem začít skládat. Za pomoc díky Štěpánovi
12.5.2011 proběhla akce kulový blesk, odpoledne schnilá náprava ven, poskládat novou, vyztužit a tradá na auto, už nemám áčka , ba naopak, super, zítra geometrie, díky štěpo
14.5.2011 auto konečně vepředu sníženo, už je to koukatelné kupé, nasazen spoilerek, a Štěpán mi vytočil středící kroužky a alu, díky
Béžový šel do dobrých rukou, za což jsem moc rád, nechť slouží stejně dobře jako mě.
Nástupce:
Rapid 130 Sport, dobová anglická úprava, do dnešních dní se auto dochovalo, tak jak vyjelo z upravcovy dilny, dle originálu byl pouze znovuvyroben výfuk, původní podlehl korozi. Auto po dovozu ve stavu žalostném, 4 roky na dešti mu moc krásy nepřidaly, nicméně pár dní na dilně a je prozatim v koukatelnem a plně provozuschopnem stavu. Celková GO samozřejmě v plánu je, ale až časem, zatim si ho budu užívat, tak ,jak je
video želiv podzim 2011:
dovolte mi představit další moje autí...
začnem trochou historie, aneb jak Apple k Rapidu přičichl
prvního rapida sem si koupil na jaře 2007, bílá 130, po prvním majiteli a krásně zdravej, dostal alu meteor, lpg a spousty dalšího, sloužïl věrně až do podzimu , kdy sem vjel do cesty vw vento, a výsledek dle fotek znamenal jeho konec........
týden před nehodou sem dostal v krkonoších za odvoz 136ku, s vyvařenou kstlí, ale příšerným lakem a motor kaput, vzhledem k tomu že jsem se pro něj dostal až po propuštění z nemocnice, a v rapidu sem se bál, přenechal sem ho kamarádovi a dal do něj motor z erka, loni na podzim mi kamarád volá že ho nevyužije a jestli ho nechcu, touha po kupé byla silná tak sem si ho vzal zpět, dostal favo motor s příslušenstvím ze 136ky a lpg, od é doby věrně slouží, ikdyž už to má spočítaný, vzhledem ke stavu kastle atd....
no a jeho nástupce.....
Škoda Rapid 136
datum výroby: 31.10.1989
datum prodeje: 23.11.1989 Obchodní dům KOTVA Praha
barva : 2040
motor :742/136
stav tacho: 73 600km
interier: černé sedáky s bílým pruhem
servisní knížka vedená do posledního záznamu: 19.6 1992 při 20 058km
koupeno v prosinci 2008 od vnuka první majitelky bez TP, interier netknutý, nepotrhaný, nevyšisovaný a nerozvrtané plato pod oknem, motor originál ,pouze si z něj nějakej šikula během 2let stání na parkovišti ukradl sání, pumpu a termostat...proč asi, co se motoru ,převodovky a náprav týče, vše netknuté, bez vůlí, a nehlučné
kastle, prahy původní a bez kousku rzu, lemy chycené lehce, ale výměna je čeká, pod předníma blatníkama p kapsy a hřbet blatníku na výměnu, jinak cajk
začínám tedy odstrojovat a bude se vyvařovat..
co mě čeká:
vyměnit zadní lemy
vyvařit předek +origo čssr blatníky
nalakovat do původního odstínu
udělat z něj co možná nejpůvodnější auto, tak jak vyjelo z fabriky
těm co dočetli až sem dávám volno na pivko a děkuji za přízeň
8.7.2009 dokopeno zbytek plechařiny o víkendu jde do akce CO a flexa
20.7. 2009 zbýva dovařit levý lem, a pár drobností a připravujem se do laku
21.7.2009 lemy hotovy, zbývají 2 věci, a zítra začínáme kytovat
22.7.2009 zadek komplet vykytován
27.7.2009 nastříkány dveře, zadní blatníky, prahy do plniče, řádné 3 vrstvy
11,8, 2009 auto po laku, odstín samozřejmě ten který dostal ve fabrice 2040
14.8.2009 pokračujem ve strojení, obroušena podlaha zespod, natřena 2x formexem, vytmeleny sváry a blatníky v podběhách a ve finále nastříkáno vše cca
9L bitumelu, parádička
28.8.2009 první výlet máme za sebou, udělány dutiny rezistinem, dostrojen vnitřek(sedačky, zadní opěrky a zadní tapece), ještě drobnosti a je finito, jinak jede jak nový auto, motor nejni slyšet, nic neklepe, nedrnčí apod
6.9. 2009 nalepeny boční lišty, a kvasinské samolepky na sloupky
20.9.2009 absolvován srazík v želivu, a kafíčko dostalo ocenění, pro mě taková třešnička nakonec renovace
8.11.2009 bojujem proti korozi, nandány plastové podběhy na celé autí, a výfuk abarth
15.5.2010 inplantován do motoroveho prostoru motor z fábie, dále new kotouče, destičky, stočené zadní bubny, a cestou domu sem se nestačil divit jak je v autě ticho, jak v kostele, jede to, táhne to ,nechá se to točit, a brzdí to, paráda2
15.8.2010 rapídek semnou absolvoval týdení dovolenou, převážně tahal za sebou vozík, at už do jižních čech, tak do Jablonce n.Nis, škoda že v jablonci bylo hnusně a na petříně , kde stríko bydlí se nedalo fotit, jinak jízda po dálnici s vozíkem byla paráda, cestou z5 až do práglu, ta 1.4 o něm téměř neví...
30.12.2010 dneska sem se byl na rapídka podívat v zimovišti, našel sem náhr klíčky od dveří a nádrže(původní ukradeny při vloupačce do feldy), spínačku sem musel kuchnout, nahodil jinou baterku a chytil na drc, parááááda
15.1.2011 rapídek probuzen ze zimního spánku, převezen na dilnu a příprava stk, pak zase hezky spinkat do jara
7.2.2011 tak sem vyrazil na stk, po 5ti km se odporoučelo těsnění pod hlavou a za štěpánovo formelákem sem zas mazal z5 na dilnu, super, když se daří tak se daří :(
1.5.2011 Rapídek probuzen ze zimního spánku, díky Kaprofovi za ubykaci, doufám že semnou počítáš i na tuto zimu, a přivežen domů, čeká ho nějaká kosmetika a doladění, a hurá na želiv
9.5.2011 dnes rozebrána nová vlečka, vše šlo krásně povolit, přelisovány silentbloky v příčných ramenech, vyčištěny závity, můžem začít skládat. Za pomoc díky Štěpánovi
12.5.2011 proběhla akce kulový blesk, odpoledne schnilá náprava ven, poskládat novou, vyztužit a tradá na auto, už nemám áčka , ba naopak, super, zítra geometrie, díky štěpo
14.5.2011 auto konečně vepředu sníženo, už je to koukatelné kupé, nasazen spoilerek, a Štěpán mi vytočil středící kroužky a alu, díky
Béžový šel do dobrých rukou, za což jsem moc rád, nechť slouží stejně dobře jako mě.
Nástupce:
Rapid 130 Sport, dobová anglická úprava, do dnešních dní se auto dochovalo, tak jak vyjelo z upravcovy dilny, dle originálu byl pouze znovuvyroben výfuk, původní podlehl korozi. Auto po dovozu ve stavu žalostném, 4 roky na dešti mu moc krásy nepřidaly, nicméně pár dní na dilně a je prozatim v koukatelnem a plně provozuschopnem stavu. Celková GO samozřejmě v plánu je, ale až časem, zatim si ho budu užívat, tak ,jak je
video želiv podzim 2011:
Apple Rapid 130 Sport - komentáře:
22:37:15
12.05.2011
12.05.2011
MOLSO
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: boha jeho
22:33:37
12.05.2011
12.05.2011
minno
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: tak to zhnité šikmé rameno to je teda pecka
22:26:17
12.05.2011
12.05.2011
StepaNoFUN
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Není zač. ;-)
21:50:43
12.05.2011
12.05.2011
Apple STS Chvojkovice-Brod
nová vlečka na autě, paráda
19:03:42
11.05.2011
11.05.2011
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> fisk: pokud dokopu majitele k zaplacení příspěvku, aby mohl založit další kartu tak ano
19:01:01
11.05.2011
11.05.2011
fisk
doufám že ten černej tady bude mít kartu Taky mám originál černýho, ale takovouhle parádu ještě nedělá
08:25:38
10.05.2011
10.05.2011
Max
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: ten černej je luxusní !!!
22:21:13
09.05.2011
09.05.2011
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Kaprof: yessss
22:15:01
09.05.2011
09.05.2011
Kaprof-Pisařík
Ha! Vidím svou 1203 :o)))
12:56:35
09.05.2011
09.05.2011
Matsoft
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: ten cernej je pusinka... jen by to chtelo nove zadni kryty, ale jinak nadhera.
22:11:33
08.05.2011
08.05.2011
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Pavel P..:
22:03:12
08.05.2011
08.05.2011
Pavel P..
-> Stepan FUN: tak Honzikovi klidně takovýhle už těžko sehnatelný věci nabídnu, jinak to mám pro sebe do zásoby.
21:55:36
08.05.2011
08.05.2011
StepaNoFUN
-> Pavel P..: Abys Ty něco neměl... :-D
21:40:35
08.05.2011
08.05.2011
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Pavel P..: jsou stejný jak do svisláků, že jo? zítra oběhám krámy a snad je seženu, rapid musí jezdit a ne zabírat místo u dilny
21:31:01
08.05.2011
08.05.2011
Pavel P..
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: silentbloky origo mám.. neni problem
19:40:01
08.05.2011
08.05.2011
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Hurdis: super děkuju, zkoušel jsem hledat v cc autodílech a vyplivlo mi to něco ůplně inýho
19:23:00
08.05.2011
08.05.2011
Hurdis
Zkus kdyžtak zítra cinknout do těch dvou mototechen.
www.netfirmy.cz/firma/278 3-cervenka-emil
www.autoprodejbares.cz/ko ntakt.php
www.rubena.cz/InfoPage.as p?TP=MN&...
Pokud nebude na telefonu nějaký záskok, tak vedoucí vědí o co jde a katalogy mají po ruce.
www.netfirmy.cz/firma/278 3-cervenka-emil
www.autoprodejbares.cz/ko ntakt.php
www.rubena.cz/InfoPage.as p?TP=MN&...
Pokud nebude na telefonu nějaký záskok, tak vedoucí vědí o co jde a katalogy mají po ruce.
19:17:21
08.05.2011
08.05.2011
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Hurdis: díky, právě jsem hledal číslo dílu... jinak moje je asi jako ta Gryzzlyho
19:14:43
08.05.2011
08.05.2011
Hurdis
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Jinak na druhém Rapidu jsem měl díru na pěst také vlevo, ale zhora. Jinak relativně OK.
Tady jsem kdysi dával foto.
skoda-virt.cz/cz/.../1178 59-totalni-acka?poffset=50
Jinak se vlastně můžeš podívat na živo, kvůli bubnům a hřídelím to máte na půdě. Nějak mi to hned nedošlo. :-))
Tady jsem kdysi dával foto.
skoda-virt.cz/cz/.../1178 59-totalni-acka?poffset=50
Jinak se vlastně můžeš podívat na živo, kvůli bubnům a hřídelím to máte na půdě. Nějak mi to hned nedošlo. :-))
19:10:25
08.05.2011
08.05.2011
Hurdis
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Tak to je ta horší varianta, tuhle stranu mám u vás jen jednu (nepočítám nápravu s kastlí). Druhou stranu bych Ti z těch třech nějakou nechal.
Pokud jde o ty silenty na příčku, tak jsem zatím nesháněl, na ramenech co jsem přivezl byly (aspoň teda tuším že jsou :-)), ale možná budou třeba, to mne nenapadlo.
Rubena by snad v NA měla, popř. Červenka v Jaroměři, nebo Bareš v Novém Městě nad Metují. Tam bych případně hledal jako první. Kdybys měl problém, zkusil bych sehnat. Problém, že tyhle končiny zvládám jedině v sobotu ráno.
Popř. zjistit po telefonu dle kat. č. To je 110 492 791, jestli na to dobře vidím.
Pokud jde o ty silenty na příčku, tak jsem zatím nesháněl, na ramenech co jsem přivezl byly (aspoň teda tuším že jsou :-)), ale možná budou třeba, to mne nenapadlo.
Rubena by snad v NA měla, popř. Červenka v Jaroměři, nebo Bareš v Novém Městě nad Metují. Tam bych případně hledal jako první. Kdybys měl problém, zkusil bych sehnat. Problém, že tyhle končiny zvládám jedině v sobotu ráno.
Popř. zjistit po telefonu dle kat. č. To je 110 492 791, jestli na to dobře vidím.