Hanz / Rapid 136 Hanz / Rapid 136

komentáře | popis | fotky | HanzST | 10.06.11 11:40 | 33x v oblíbených
Škoda Rapid 136 (1988)


Motor : Original 742.136
- snížená hlava
- T písty
- vačka 260°/260° asi :)
- odlehčeno, vyváženo, vyleštěno...

Kola :
- aktuálně Meteor s pneu 175/70 - silně zpuchřelé, slick-like vzorek :)
- připravené Apollo + nové pneu (Fulda)

Ostatní :
- "rychlotočka" startér
- central s dálkovým ovládáním :)
- nějaký autorádio (Blaupunkt)
- nějaký repro (JBL)

zbytek víceméně série...

Hanz / Rapid 136 - komentáře:

13:15:42
15.06.2011
Kaprof-Pisařík
-> HanzST: Mně se z užovky líbí ale bez průduchu s černou plnou lištou...:o)
15:17:08
13.06.2011
HanzST
Zadní čelo je Rapid, užovkový jsem už ale někde tady na virtu viděl. Jde o žlutýho Rapida/Garde a musím říct, že to vypadá zajímavě, ale Rapidí se mi tam líbí víc.
15:16:53
10.06.2011
Kaprof-Pisařík
-> HanzST: Líbí se mi to hold jsem na dvě kulatý vepredu ujetej:o)4
12:41:04
10.06.2011
Alex41
Ty jo, pěkný :-) Jaký máš zadní čelo? Rapid nebo užovka? Žehličky by tomu hodně slušeli :-) Udělat to jako užovku coupé :-) Jinak u dvouoka bych určitě zůstal, je to hodně cool, čtyřoko tam dá každej nevybouřenej puberťák :-)
13:57:21
25.05.2011
Komár 1981
Covece, pekny to mas. U toho dvou oka chces zustat nebo bude 4 oko? Ja jestli si te mam zaradit do osobniho seznamu GarPidistu... casem asi zalozim klub. 1
09:45:03
17.09.2010
-> HanzST: : jojo je jiný ze 120,taky jsem měl takovej problém,ale už jsem to nějak sprovoznil a teď to necham seřídít od lídí,co vědí, do motoru už se nehrabu radši 3 40
no mezi volantem a sedadlem je veliký podíl na autě,ale přesedávat z něčeho taky neni jednoduchý, to já vím sám,ale naštěstí ne z nafty 4
klidně se stav,stačí písnout tady SZ,jsem tu skoro každý den....4
09:42:47
17.09.2010
vhml
-> HanzST: sežeň radši nějakej velkejl LEKR z oplů
09:40:44
17.09.2010
Pavel P..
-> HanzST: nižší spotřeba a lepší starty jsou jedinnou výhodou toho karbce, jinak žádná sláva... hlavně teplé straty jsou peklo, to že to je natryskovaný jak na 105ku je věc druhá...8
09:34:47
17.09.2010
HanzST
-> T: ještě k tomu weber karburátoru.. tak já chtěl BDIC, což je vlastně náhrada za SEDR, spíš než výkon, sem si od toho sliboval nižší spotřebu, kultivovanější chod... jj, na pokec bych se někdy moh stavit :)
09:32:45
17.09.2010
HanzST
-> T: njn, víko nebylo, jen 120tkový a to je prý jiný... takže, už to neni nalisovaný, ale nalepený :) uvidíme... jinak SEDR je seriovka - prozatím, motor už má něco naježděno, takže si vše už sedlo, tak teď změřit tlaky, výkon a ladit :) ...je to divný, někdy se domů vracim zklamanej, že to jede divně - spíš nejede... a někdy se zas divim, jak to auto táhne :) ...asi je to mezi sedačkou a volantem... ono, je docela nezvyk přejít z diesel motorů na něco takovýho :)
18:12:31
16.09.2010
-> HanzST: : tak jako má na druhou stranu pravdu, že co se týká peněz je to víc, než SEDR a se SEDRem lze jezdit i 90 koní a více :-D, tak proč ne.....a ten problém co píšeš chápu, ale než tohle,tak bych asi radši hledal jiné víko,vždyť je to nalisovaný ve víku přeci....ne?
se někdy zastav na pokec :-)
18:00:57
16.09.2010
HanzST
-> vhml: Je tam nějaká, co měla dříve Tadeáška - neznámá - prej 260tka :) v běšinách se teď asi neobjevíme, nějak neni čas... zavítáme asi až zase na jaře :)

-> T: sleva je, ale pořád to neni levná sranda a on mě od toho odrazuje, že ať zkusim nejdřív opravit SEDR, tak a s tím souvisí i to zmiňovaný lepidlo. Špatně se to vysvětluje, ale jestli víš na čem je na SEDRu nasazená hadička od benzinový pumpy, tak to je povolený (nedá se utáhnout - neni to zavitový systém) a teče tam tim benzin... operace se zdařila, lepidlo zafungovalo tam kde mělo a tak zatím jezdím se sedrem... jinak, má někdo vyzkoušeno, jakej má vliv ná výkon seriovej výfuk :) ?
20:51:08
10.09.2010
-> HanzST: : já vím, že to neni levná sranda,ale snad udělá brácha bratrskou slevu, ne? 4 která za to bude stát, ne? 40
a na co epoxidové lepidlo? co s tim vyvádíš? 131
17:40:15
10.09.2010
vhml
-> HanzST: copa ti tam davís vylosoval za vačku že to jde až tak nahoře?

A Apolla jsou podle zalezlejší než meteory. V běšinách můžem porovnat, budu mít na autě oboje, jelikož se mi nechce přehazovat gumy.
17:31:26
10.09.2010
HanzST
-> T: no... pěkný peníz to je, weber prostě neni levná sranda :)) ...koupil sem epoxidový lepidlo a dal SEDRu ještě jednu šanci, uvidíme...
15:05:24
08.09.2010
-> HanzST: : jojo,zatím to vypadá, že už to bude poslouchat :-)
no v tvém případě a řešení karburátoru není problém ne? nebo neříkej, že by brácha něco nepustil za pěkný peníz 40
15:58:29
06.09.2010
HanzST
-> T: jj, už jsem tu dýl 4 nedávno sem tě taky v PB zahlíd, tak už to chladí? 6 Motor skládal David, jede to slušně, ikdyž zátah je někde jinde, než bych v běžnym provozu potřeboval (od 4 tisíc) momentálně řešim problémy s karburátorem a zvažuju, výměnu za weber bdic.

-> Tuner#2: úzkou nápravu se mi taky dávat nechce, páč se mi nelíbí, jak jsou tam ty kola utopený... zatim to asi nechám, zas tak hrozná vada na kráse to v mých očích neni. Popřemýšlím.

-> su.tech: Bohužel, bude to trošku bastardík... dostal chrom nárazníky.
15:14:15
06.09.2010
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> HanzST: Povedené, jen bych to doladil prepregama a bylo by to super. 4
13:42:43
06.09.2010
iDawe
-> HanzST: přesně jak píše T2.. uzkou na předek.. nebo jednoduše podložky na zadek.. ale to bych nedával i když je to jednoduchý.. za úzkou ti moc neřeknou.. ale za podložky už asi jo.. navíc pokud nemáš vyztuženou nápravu (nesleduju) tak ti jí to bude kroutit
13:28:04
06.09.2010
-> HanzST: : no nazdárek :-) už jis mezi náma 40 už jsem to okukoval po PB, je to pěkný 4

aha, tak ne, ty už tu jsi delší dobu :-D jinak předpokládám, žei motor skládal brácha? a ja kto jede? :-)
upraveno 1x, naposled 06.09.2010 13:31:50
Extreme Tyres