-> havlik:
aha tak to jo, no půjde to stjně pryč :)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
více fotek jsem hodil na rajče
ticfile.rajce.idnes.cz/Ra pek
-----
Můj Rápek
Tak abych nějak krátce začal …
Rapid se mi líbil už od dětsví - takovej sen, a cca k 19. nározeninám, jsem si ho pořídil.
Škoda Rapid 135
Vůz Škoda Rapid 135 (motorizace od výrobce byla instalována 120, předchozíí majitel instaloval 135 z favorita ), ořechová hnědá, jsem koupil 26.3.2008 , na "pohled" v dobrém stavu.
Po krátké době se ukázaly věci, které se musely v době nejbližší vyřešit.
Proběhlo několik operací, od seřízení původního motoru, přes instalovaní origo výfuku, nákupem a renovací alu Apollo, řešení audio v interiéru, karosérie, přestavba masky, instalace 136 a dalších operací, které dále nebudu vypisovat.
Původní 135 se ukázala za krátkou dobu svého provozu jako velmi utahaná jednotka. Motor byl už od koupi olejnička, po čase jeho výkon výrazně slábl. S chlazením motoru to taky nebylo dobré. Původně byla zamýšlena pohonná jednotka 136M (více bodové vstřikování) ale po určitých debatách s odborníky, postavena klasická 136. naskytla se možnost koupě dobrého motoru tak se po ni sáhlo. motor se dal do kupy. Pro lepší dýchání sem koupil K&N filtr :).
Na voze, pokud jsou možnosti (čas/finance) se dále pracuje.
---------
27.9.2009 - přstavba přední masky na čtyročko (3dny práce)
Jinak stručně o voze:
-Motor 135 (fáčko) - NYNÍ 136
-Kola: Apollo R13 4x130
-Hudba
- autorádio Sony CDX-GT828U
- zesilovač Magnat RAPBULL 4x75W
- repro 4x 80W Magnat Classic 694 v platu , 2x v zadním bočním tapecírunku středobas Magnat a ve dveřích 2x Kenwood.
Zatím do budoucna:
- přestavba na čtyročko - HOTOVO
- připravit na STK 2010 (hlavně vyměnit zadní ložiska, výfukové svody a výfuk) -HOTOVO
- sehnat a instalovat motor 136 - instalován, nyní probýhá test a řeší se problematika karbecu
- dát novou image
- obnovit vzhled interiéru
- oranžová metalíza
- nechat vyleštit Apolla
No to je tak vše.
Díky všem co mi s prací pomáhají, především otci.
ticfile.rajce.idnes.cz/Ra pek
-----
Můj Rápek
Tak abych nějak krátce začal …
Rapid se mi líbil už od dětsví - takovej sen, a cca k 19. nározeninám, jsem si ho pořídil.
Škoda Rapid 135
Vůz Škoda Rapid 135 (motorizace od výrobce byla instalována 120, předchozíí majitel instaloval 135 z favorita ), ořechová hnědá, jsem koupil 26.3.2008 , na "pohled" v dobrém stavu.
Po krátké době se ukázaly věci, které se musely v době nejbližší vyřešit.
Proběhlo několik operací, od seřízení původního motoru, přes instalovaní origo výfuku, nákupem a renovací alu Apollo, řešení audio v interiéru, karosérie, přestavba masky, instalace 136 a dalších operací, které dále nebudu vypisovat.
Původní 135 se ukázala za krátkou dobu svého provozu jako velmi utahaná jednotka. Motor byl už od koupi olejnička, po čase jeho výkon výrazně slábl. S chlazením motoru to taky nebylo dobré. Původně byla zamýšlena pohonná jednotka 136M (více bodové vstřikování) ale po určitých debatách s odborníky, postavena klasická 136. naskytla se možnost koupě dobrého motoru tak se po ni sáhlo. motor se dal do kupy. Pro lepší dýchání sem koupil K&N filtr :).
Na voze, pokud jsou možnosti (čas/finance) se dále pracuje.
---------
27.9.2009 - přstavba přední masky na čtyročko (3dny práce)
Jinak stručně o voze:
-Motor 135 (fáčko) - NYNÍ 136
-Kola: Apollo R13 4x130
-Hudba
- autorádio Sony CDX-GT828U
- zesilovač Magnat RAPBULL 4x75W
- repro 4x 80W Magnat Classic 694 v platu , 2x v zadním bočním tapecírunku středobas Magnat a ve dveřích 2x Kenwood.
Zatím do budoucna:
- přestavba na čtyročko - HOTOVO
- připravit na STK 2010 (hlavně vyměnit zadní ložiska, výfukové svody a výfuk) -HOTOVO
- sehnat a instalovat motor 136 - instalován, nyní probýhá test a řeší se problematika karbecu
- dát novou image
- obnovit vzhled interiéru
- oranžová metalíza
- nechat vyleštit Apolla
No to je tak vše.
Díky všem co mi s prací pomáhají, především otci.
tic.file / Rapid 136 - komentáře:
14:10:18
16.06.2009
16.06.2009
tic.file
22:48:18
15.06.2009
15.06.2009
havlik
-> tic.file: tak sání rozhodně nejni původní a je to nějakej novodobej výrobek na favorita protože tam máš lekra tak tam pasuje
22:45:34
15.06.2009
15.06.2009
tic.file
-> lukaso20: Jojo Apolla se nám opravdu povedly :) je na ně radost koukat když jde člověk kolem Rápka ještě ty pneu .. no krása, s tím kitem pro sání, byl tam už když jsem ho kupoval je škodovácký, ovšem nevým zdali byl doplňkový nebo jestli se pak v poslední výrobě dávali seriově, netuším... mě se ale nelíbí, chci tam dát zpět tu dvojci hranatějších kapliček..sériovek.. působí na mě lépe než tato... :)
21:01:34
14.06.2009
14.06.2009
lukaso20 - zrušená registrace
taky pěknej rapid koukal jsem se do galerie a ty zrenovovaný apola jsou překrásný taky by si ten muj rapid jedny zasloužil ale musí si ještě počkat. (ten kit na sání jsi vyráběl nebo to je z jiného vozu?)
21:53:08
13.05.2009
13.05.2009
havlik
no tot otázka ale je to docela docela dost lidí:)
21:50:06
13.05.2009
13.05.2009
tic.file
-> havlik 13.05.09 09:33:51:
hej, jojo tam parkuji když mám dlouho do večera školu, tak tam s Rápkem parkujeme
-> tomas120GLS 13.05.0918:19:15: děkji
Koukám dle kometářů další Berouňák.. to ná je tu tolik ? na virtu
hej, jojo tam parkuji když mám dlouho do večera školu, tak tam s Rápkem parkujeme
-> tomas120GLS 13.05.0918:19:15: děkji
Koukám dle kometářů další Berouňák.. to ná je tu tolik ? na virtu
18:19:15
13.05.2009
13.05.2009
tomas120GLS
Paradný Rapid
16:25:56
13.05.2009
13.05.2009
Petrson
berouňáku docela rychle přibejvá ,ale eště sem ho v berouně neviděl..
09:33:51
13.05.2009
13.05.2009
havlik
další berounák:) sem tě včera viděl stát na závodí na tom parkovišti u autobusáku. Sem si řikal nějakej doclea pěkněj rapid