
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 136 původně 130 r.v. 1987
Motor favo136
Převodovka 5q,4,22
1990 dovoz z Belgie výměna motoru (136favo)
Do 2002 sloužil dvěma majitelům než se konečně dostal ke mně.
Původní záměr po koupi byl auti vyvařit, poopravit nutné, hodit nový barevný kabát a
s menším ziskem poslat dále do světa.
Akce se nezdařila a auti zůstalo odstrojené,vyvařené v garáži až do června 2006
kdy se ho zadařilo láknout, ustrojit a vyrazit na STK.
2007 výměna koncových hlaviček řízení+rejdové čepy
2008 nové bubny,kotouče,brzdové trubičky+hadice,nová zadní prasátka zrepasované brzdiče a
posilovač (membrána a gufero)nový hlavní brzd.válec - brzdí parádně
Při trhání trubiček vzala za svý i spojková no když už sem byl vtom prošlo go i ovládání spojky.
Výměna silenbloku pod převodovkou a tzv.buchty v ramenech (na 5ku se klepalo celý auto jak rosol )
Altik 55A darovaný z fáčka a nový rozdělovač a zap ETZ
Zadařilo se upravit vodní pumpu a sacím potrubím koluje voda jak má (těleso termostatu sem měl origo 136)- to je paráda když to studený nefrčí přískokem skok
Až bude čas a chechtáky navíc
Vyměnit ložiska na vlečce - hučej jak hejno vos
Udržovat v pojízdnym stavu ať mi vydrží až do důchodu
2010 Tak sem si letos zjara koupil nová kolečka a zbylo i na nové pneu. V garáži vyhrabal jeden pár kloubů a zrepasoval-snad budou sloužit. Natřel spodek a použil jako každoročně mnoho litrů rezistinu.
2010-2012 Kompletní repase přední a zadní nápravy,origo vodní pumpa š 136, karburátor š 136,běžná údržba a tejden před odjezdem do Chorvatska
výměna motoru z Felicie Mpi s použitim karbce a pumpy Facet, nová lamela,ložisko,rychloběžn ý startér,rozvody,repase vodní pumpy.
No a do budoucna jak jinak než udržovat pojízdný a zrepasovat eště druhej kousek,co už skoro 8 let čeká ve stodole. Dávnej dar za maturitu a moje první auto,se kterym sem tenkrát projezdil půl Evropy jak jináč než s kupou náhradních dílů,ktery sem betzak na cestách nikdy nepotřeboval :-)..jistota je jistota.
Motor favo136
Převodovka 5q,4,22
1990 dovoz z Belgie výměna motoru (136favo)
Do 2002 sloužil dvěma majitelům než se konečně dostal ke mně.
Původní záměr po koupi byl auti vyvařit, poopravit nutné, hodit nový barevný kabát a
s menším ziskem poslat dále do světa.
Akce se nezdařila a auti zůstalo odstrojené,vyvařené v garáži až do června 2006
kdy se ho zadařilo láknout, ustrojit a vyrazit na STK.
2007 výměna koncových hlaviček řízení+rejdové čepy
2008 nové bubny,kotouče,brzdové trubičky+hadice,nová zadní prasátka zrepasované brzdiče a
posilovač (membrána a gufero)nový hlavní brzd.válec - brzdí parádně
Při trhání trubiček vzala za svý i spojková no když už sem byl vtom prošlo go i ovládání spojky.
Výměna silenbloku pod převodovkou a tzv.buchty v ramenech (na 5ku se klepalo celý auto jak rosol )
Altik 55A darovaný z fáčka a nový rozdělovač a zap ETZ
Zadařilo se upravit vodní pumpu a sacím potrubím koluje voda jak má (těleso termostatu sem měl origo 136)- to je paráda když to studený nefrčí přískokem skok
Až bude čas a chechtáky navíc
Vyměnit ložiska na vlečce - hučej jak hejno vos
Udržovat v pojízdnym stavu ať mi vydrží až do důchodu
2010 Tak sem si letos zjara koupil nová kolečka a zbylo i na nové pneu. V garáži vyhrabal jeden pár kloubů a zrepasoval-snad budou sloužit. Natřel spodek a použil jako každoročně mnoho litrů rezistinu.
2010-2012 Kompletní repase přední a zadní nápravy,origo vodní pumpa š 136, karburátor š 136,běžná údržba a tejden před odjezdem do Chorvatska
výměna motoru z Felicie Mpi s použitim karbce a pumpy Facet, nová lamela,ložisko,rychloběžn ý startér,rozvody,repase vodní pumpy.
No a do budoucna jak jinak než udržovat pojízdný a zrepasovat eště druhej kousek,co už skoro 8 let čeká ve stodole. Dávnej dar za maturitu a moje první auto,se kterym sem tenkrát projezdil půl Evropy jak jináč než s kupou náhradních dílů,ktery sem betzak na cestách nikdy nepotřeboval :-)..jistota je jistota.
medved410/rapid 136 - komentáře:
přidávám k oblíbeným, dálky s autama starsima 15let, to je moje :)

jo,jo všimli sme si :-),a před sjezdem na Varaždin nás předjížděl váš Slovenský kolega s Rapidem,když sem ho zahlíd v zrcátku,málem mi vypadli očiska z důlku
,cesta super a bez závad.

V sobotu som Vas predbiehal na dialnici v Chorvatsku :D
a hele kolega od kolína, nádherný decentní originál, paráda, ta foto setkání generací je u kamhájku že?
-> medved410: mam podobnyho rapida 

krasnej rapid koukam že seš kolinak taky

Dík. Jj ty podložky byl jen takovej pokus jinak jezdim na normálních plecháčích.Na kola zatim nejsou valuty
.Ešte musim nalepit ty boční černy listy a na prahy chromovany aby vypadal tak jak má


Pěkný kousek, mám rád tyhle auta v originále, jen s těma podložkama pod koly jsi to kapku přepísk.Sežeň nějaké pěkné apolla nebo meteory a nebude to mít chybu.
