
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 "Matylda"
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
*Rapid 130* - komentáře:
Tak příprava na Pohofest, snad to se svym tempem stihnu

-> Tuner#2: co jako zase?Pravda,neplatíš za mytí,ale vyrochání kanálů a možná zakolíkování sání....no nikdo dneska nedělá nic navíc,za co neni placenej.Mě by ta minuta žíly nevytrhla 

-> Vena136 - zrušená registrace 17.04.15 22:21:27: Veno, Veno...
-> Zeke-ten šestý 17.04.15 18:09:30: Co k tomu bude za vacku?
-> Zeke-ten šestý 17.04.15 18:09:30: Co k tomu bude za vacku?
-> Vena136: tak tak

-> Zeke-ten šestý: to byla nějaká "levná" úprava,že to sání neni ani umytý? 

Stávající fávo motor nás brzo opustí a je na čase si postavit něco jiného
Aneb návštěva Motor Excelu

Aneb návštěva Motor Excelu

-> David.: Jak říkám, kupoval jsem v nedávne době dva, jeden za 700 Kč včetně dvou fungl novejch elektronickejch reglerů (včetně krabiček), druhej za pětikilo.... oba dva 55A, fungl nové. Jeden aukro, druhej bazoš... tak mám asi větší štěstí než jsem si myslel 

-> dragon_cb_cz: za novou origo 55tku běžná cena
-> David.: Litr za altík? To už bych musel bejt fakt zoufalej...
-> David.: Díky, jsem neměl vůbec odhad
Ale jelikož mě ten můj altík stál 0kč tak jsem spokojen

Ale jelikož mě ten můj altík stál 0kč tak jsem spokojen

-> Zeke-ten šestý: běžná cena nového od někoho je tak 1000-1200,-
v prodejně stojí tak 2300,- až 2500,-
v prodejně stojí tak 2300,- až 2500,-
-> Zeke-ten šestý: V nedávnej době jsem kupoval dva, pokaždý cca za pětikilo.
-> dragon_cb_cz: Za kolko je novej? Nemám přehled, mám jen nová části na altík, ale celej novej jsem na skladě neměl

-> Zeke-ten šestý: To se taky vyplatí shánět repas, když novej stojí prd?
Repasovanej altík 55A. Aneb pomalá příprava na novej motor

-> MOLSO: Příště, už sem neměl čas, a ted je v garáži krutá zima

-> Zeke-ten šestý: skusil si tam tu poloosu drazit ?