skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 "Matylda"
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
*Rapid 130* - komentáře:
20:15:02
20.08.2009
20.08.2009
Zeke-ten šestý
-> Petr Kalčík:
20:13:29
20.08.2009
20.08.2009
Petr Kalčík - zrušená registrace
děkuju
19:53:13
20.08.2009
20.08.2009
Zeke-ten šestý
-> Kaprof-Los Koramos: neboj, pracuje se na tom!
19:32:33
20.08.2009
20.08.2009
Kaprof-Pisařík
-> Zeke-ten šestý: radši už ten motor vyhod do prdele
18:34:04
20.08.2009
20.08.2009
Zeke-ten šestý
-> Syny: jj, ja tam vzdy mam nejakou paku.....
18:32:49
20.08.2009
20.08.2009
Zeke-ten šestý
a motor, posledni chvile 130citky, nene motor neni spinavej, on je osetrenej olejem aby se nezaspinil
18:32:28
20.08.2009
20.08.2009
Syny
-> Zeke-ten šestý: No ale pomaha to :)
12:45:54
06.08.2009
06.08.2009
Zeke-ten šestý
-> Kaprof-Los Koramos: no co no, tenhle vykend by to slo ale ja sem pryc a ten dalsi na to zase nejsou lidi.....je to na hovno
12:44:49
06.08.2009
06.08.2009
Kaprof-Pisařík
-> Zeke-ten šestý: no to mam radost
12:40:40
06.08.2009
06.08.2009
Zeke-ten šestý
-> Kaprof-Los Koramos: tak ja se snazim to urychlit co to de...ale tak do 14 dnu to jeste nebude urcite....
12:39:13
06.08.2009
06.08.2009
Kaprof-Pisařík
-> Zeke-ten šestý: co ja ja na to mrdam ale Jiri už garde vyčkava nevymlouvej se na detail typu zlomena ruka a hejbni prdeli
12:37:53
06.08.2009
06.08.2009
Zeke-ten šestý
-> Kaprof-Los Koramos: nojo, i pro 4 oko musis neco udelat
12:36:19
06.08.2009
06.08.2009
Kaprof-Pisařík
-> Zeke-ten šestý: mam svyho dost ja jen čekam na čtyrvočko
12:35:28
06.08.2009
06.08.2009
Zeke-ten šestý
-> Kaprof-Los Koramos: a nebo muzes prijet a motor mi prehodit, ja to s tou zlomenou pazourou neudelam
12:35:16
06.08.2009
06.08.2009
Kaprof-Pisařík
-> Zeke-ten šestý: no to sem s memfisem slyšet nechtěli
12:23:52
06.08.2009
06.08.2009
Zeke-ten šestý
-> Kaprof-Los Koramos: stejne chci kapotu z gardecka aby nemela diry pro stitky.....motor je porad v garde, nejak to co sem mel domluvenyho nevyslo....
12:22:12
06.08.2009
06.08.2009
Kaprof-Pisařík
-> Zeke-ten šestý: zavarit a zaretušovat.. co ten motor v garde už je prehozenej?