Zeke-ten šestý 12.12.09 18:57:06 napsal:
→ David29: toz esi je OK, ho asi vemu…at mi to nekde
nezdechne a ja uz neodjedu :D
Nojo,to Matylda ráda zdechá žejo A taky se ráda nechává tlačit do kopce
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 "Matylda"
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
*Rapid 130* - komentáře:
19:14:50
12.12.2009
12.12.2009
doly120
19:14:04
12.12.2009
12.12.2009
Zeke-ten šestý
-> David29: ok, pridelas na to skodovackou remenici? at to je Plug and Play :D
19:00:27
12.12.2009
12.12.2009
David29
-> Zeke-ten šestý: Neručim za něj... ale kdyby byl v prdeli, tak to zase vyměníme zpátky...
18:57:06
12.12.2009
12.12.2009
Zeke-ten šestý
-> David29: toz esi je OK, ho asi vemu....at mi to nekde nezdechne a ja uz neodjedu :D
18:48:51
12.12.2009
12.12.2009
David29
-> Zeke-ten šestý: Řemenice je už dole dokonce.... dal jsem za něj 250kč, tak uvaž sám-)
18:44:53
12.12.2009
12.12.2009
Kaprof-Pisařík
-> Zeke-ten šestý: a co je vymenit na motoru a pumpě spíš:o))
18:24:13
12.12.2009
12.12.2009
doly120
-> Zeke-ten šestý: jo
18:20:45
12.12.2009
12.12.2009
Zeke-ten šestý
-> David29: kolik za ten z feldy? tam je potreba vymenit remenici coz?
17:16:38
12.12.2009
12.12.2009
David29
-> Zeke-ten šestý: Něco tam je, ale za ty se nemůžu zaručit... pak tu mám jeden z feldy.
11:28:34
12.12.2009
12.12.2009
Zeke-ten šestý
-> David29: jo, musim ale vymenit ten altik....tak hledej, snad nakej budes mit :D
11:28:02
12.12.2009
12.12.2009
Zeke-ten šestý
-> Dale_Estelle: nojo, ja se polepsim
09:46:44
12.12.2009
12.12.2009
David29
-> Zeke-ten šestý: Na každý roční období jedna sada
07:12:53
12.12.2009
12.12.2009
Dale_Estelle
-> Zeke-ten šestý 11.12.09 21:43:04: tsss, slabý
01:53:22
12.12.2009
12.12.2009
David29
-> Zeke-ten šestý: Připrav se... příští tejden možná pojedem
21:43:04
11.12.2009
11.12.2009
Zeke-ten šestý
Tak na jedno auto už mam Kopretiny, Meteory II,Pavučiny a zimáky(plechy) na jedno auto dobry
22:31:20
15.11.2009
15.11.2009
Zeke-ten šestý
-> David29: tak jako snad kdyz jeste nekdo pojede se mnou tak by to bylo v pohode....ale asi to ze zacatku bude nezvyk, kdyz vedle tebe nebude sedet instruktor
22:29:54
15.11.2009
15.11.2009
Zeke-ten šestý
Kaprof 15.11.09 22:27:59 napsal: → Pavel P..: a kde neni českobrodska je tragedie dalnice je jak mamuti skokanskej mustek po dvaceti metrech ale staropodebradska je pak od kerska celkem obstojna navic v prirode:o)
22:29:30
15.11.2009
15.11.2009
Kaprof-Pisařík
-> David29: ale nechaš Zekeho motat pres celej kolin no ale což at si zvyka na tragedii to je to samy co praha kor všedni den
22:27:59
15.11.2009
15.11.2009
Kaprof-Pisařík
-> Pavel P..: a kde neni českobrodska je tragedie dalnice je jak mamuti skokanskej mustek po dvaceti metrech ale staropodebradska je pak od kerska celkem obstojna navic v prirode:o)
22:26:09
15.11.2009
15.11.2009
David29
-> Pavel P..: Tak na starokolínský to je zase jak v tramvaji... jedeš po kolejích