skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 "Matylda"
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
*Rapid 130* - komentáře:
18:08:45
03.02.2010
03.02.2010
krtik
takže Doly dělal řidiče...?
22:46:21
01.02.2010
01.02.2010
Zeke-ten šestý
-> doly120: hele, to zase upravujes, predevsim sis sem jel vyzvednou dily cos u me mel :D
22:46:13
01.02.2010
01.02.2010
doly120
-> Kaprof: Že bys mohl být hodnej a mít respekt
Já sem z výfukem nic nedělal
Já sem z výfukem nic nedělal
22:43:16
01.02.2010
01.02.2010
Kaprof-Pisařík
-> doly120: a co ja s tim?
22:37:06
01.02.2010
01.02.2010
doly120
-> krtik: Nic,kolega ještě neměl papíry,tak sem jel do prahy abych mohl jet s jeho rapidem na doksy
-> Kaprof: Já sem tady....
-> Kaprof: Já sem tady....
22:32:16
01.02.2010
01.02.2010
Kaprof-Pisařík
-> Zeke-ten šestý:
22:30:00
01.02.2010
01.02.2010
Zeke-ten šestý
-> Kaprof: ty ses vul :D:D:D
-> krtik: jojo, cca 400km, nejsme preci troskari :)
-> krtik: jojo, cca 400km, nejsme preci troskari :)
22:26:09
01.02.2010
01.02.2010
Kaprof-Pisařík
-> krtik: nechtěj vedět radši Zeke radši po Doksech ten zneuctenej vejfuk bral wapkou:o)))
22:22:04
01.02.2010
01.02.2010
krtik
-> doly120: co si Zekemu dělal s Rapidem?
22:21:15
01.02.2010
01.02.2010
krtik
400km? to bydlíte takový kus od sebe?
22:41:11
31.01.2010
31.01.2010
Zeke-ten šestý
-> doly120:
22:29:59
31.01.2010
31.01.2010
doly120
-> Zeke-ten šestý: Nojo,rapid točí víc To sem zkoušel
22:18:21
31.01.2010
31.01.2010
Zeke-ten šestý
-> doly120: jo, motor tocil 4000 a jak to chvili tocis okolo tech 4000 tak se to pekne zahreje :D a uz to startuje, bylo opaleny vicko a palec (jinak je res o formanu) rapid toci mnohem lip a vic :)
22:16:53
31.01.2010
31.01.2010
doly120
-> krtik: No,jako,uvidíme,ale motor mu točí max do 4tis. a pořád píše že mu to nechce startovat ... Uvidíme Přece jen,400km je 400km
22:14:12
31.01.2010
31.01.2010
krtik
doly120 29.01.10 14:41:12 napsal:
→ krtik: → Zeke-ten šestý: Pěkně to
píšete… převážet.. taky tomu nevěřím že by to ujelo po vlastní
ose zas tak bych to neviděl, já myslím, že by to zvládnul
→ krtik: → Zeke-ten šestý: Pěkně to
píšete… převážet.. taky tomu nevěřím že by to ujelo po vlastní
ose zas tak bych to neviděl, já myslím, že by to zvládnul
19:36:29
30.01.2010
30.01.2010
Kaprof-Pisařík
-> Zeke-ten šestý:
19:11:16
30.01.2010
30.01.2010
Zeke-ten šestý
-> Kaprof: nevím no, ja z nej takhle aspon ten snih ometam...ale az se otepli, postavim mu pristresek :)
18:09:04
30.01.2010
30.01.2010
Kaprof-Pisařík
-> Zeke-ten šestý: si tsam maš postavit plechovou garaž jinak myslim že by mu na chatě bylo lepe pod plachtou treba:o))
18:07:04
30.01.2010
30.01.2010
Zeke-ten šestý
-> Kaprof: štve me to...
17:54:37
30.01.2010
30.01.2010
Kaprof-Pisařík
-> Zeke-ten šestý: