skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 "Matylda"
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
*Rapid 130* - komentáře:
22:47:44
02.04.2010
02.04.2010
Kaprof-Pisařík
-> Zeke-ten šestý: no pravě že NIC
22:46:12
02.04.2010
02.04.2010
Zeke-ten šestý
-> Kaprof: no co
22:21:29
02.04.2010
02.04.2010
Kaprof-Pisařík
-> Zeke-ten šestý:
22:20:27
02.04.2010
02.04.2010
Zeke-ten šestý
-> Kaprof: tak muzes udelat i altik pro me zejo, ja ti to nevymlouvam
22:19:29
02.04.2010
02.04.2010
Kaprof-Pisařík
-> Zeke-ten šestý: to je škoda:-)
22:17:40
02.04.2010
02.04.2010
Zeke-ten šestý
-> Kaprof: dobre ty, to u nas ve skole delat nejde :D
22:17:14
02.04.2010
02.04.2010
Kaprof-Pisařík
-> Zeke-ten šestý: to sundam a vemu do školy s dalšíma dělam si tam repasy ted altiku včetně vzhledu za hubičku:-)
22:15:09
02.04.2010
02.04.2010
Zeke-ten šestý
-> Kaprof: to co pises mi presne delal ten stary starter-proste se jen rozlocil pastorek ale nezajel do vence
22:12:26
02.04.2010
02.04.2010
Kaprof-Pisařík
-> Zeke-ten šestý: Já ho mám v samantině spokojen jsem jen mi dela že 10krat jde a pak jednou zablbne a jakoby naprazdno takže to budu muset schodit a zkouknout ted mam novej origo 120 tak nebudu dál experimentovat:o)
21:43:56
02.04.2010
02.04.2010
Zeke-ten šestý
-> Kaprof: hele je tam prvni den, ale startuje to v pohode a zvuk je taky lepsi nez origo, takze ho tam zatim necham :)
21:32:51
02.04.2010
02.04.2010
doly120
-> Pavel P..:
21:32:43
02.04.2010
02.04.2010
Kaprof-Pisařík
-> Pavel P..: jen když sem měl litránka:o) to byla bomba
21:31:30
02.04.2010
02.04.2010
Pavel P..
Kaprof 02.04.10 21:30:11 napsal:
→ Zeke-ten šestý: Tady se maká co rikáš
na starter ja z toho elektrickyho jsem nejak na vážkach u sebe
to si doteď startoval klikou?
→ Zeke-ten šestý: Tady se maká co rikáš
na starter ja z toho elektrickyho jsem nejak na vážkach u sebe
to si doteď startoval klikou?
21:30:11
02.04.2010
02.04.2010
Kaprof-Pisařík
-> Zeke-ten šestý: Tady se maká co rikáš na starter ja z toho elektrickyho jsem nejak na vážkach u sebe
21:28:41
02.04.2010
02.04.2010
doly120
-> Zeke-ten šestý: Aha
21:24:30
02.04.2010
02.04.2010
Zeke-ten šestý
-> doly120: je to videt na fotce "konec křídla"
21:19:08
02.04.2010
02.04.2010
doly120
-> Zeke-ten šestý: Ještě si zapoměl dodat,že si s Matydly udělal kanárka
21:14:23
02.04.2010
02.04.2010
Zeke-ten šestý
09:44:00
01.04.2010
01.04.2010
Zeke-ten šestý
Kopretiny prodány
20:32:51
14.03.2010
14.03.2010
doly120
-> Zeke-ten šestý: No to vím taky,ale ty se vždycky hádáš