skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 "Matylda"
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
*Rapid 130* - komentáře:
11:22:55
01.07.2010
01.07.2010
VeTeV
-> Zeke-ten šestý: nevím jak doly ale dovolím si mluvit i za Pavlíka - nám vozy fungují jak mají - není důvod jakéhokoliv destruktivního dopadu na jejich skelet, kterýžto je také v plné konidici
11:21:07
01.07.2010
01.07.2010
Zeke-ten šestý
-> VeTeV: -> Pavel P..: -> doly120: ale hovno, ze strane si hodte svoje auta.....
23:33:32
30.06.2010
30.06.2010
Pavel P..
-> doly120: ja voll
23:33:01
30.06.2010
30.06.2010
VeTeV
-> Zeke-ten šestý: hele posli to ze strane a pozoruj kde se to zastavi
20:20:04
30.06.2010
30.06.2010
doly120
-> Pavel P..: Jednoduší to bude zapálit...
-> Zeke-ten šestý: Máš už formana?
-> Zeke-ten šestý: Máš už formana?
15:02:37
24.06.2010
24.06.2010
Zeke-ten šestý
-> Pavel P..: hadice netecou, rozdelovac drzi a tlumic....ehm....taky drží a vejfuk taky drzi!!
15:01:59
24.06.2010
24.06.2010
Zeke-ten šestý
-> petr s: ano, na servisni kontrole po 20 000Km
14:57:43
24.06.2010
24.06.2010
petr s
-> Zeke-ten šestý: Byl jsi v servisu u pana vedoucího?
14:56:34
24.06.2010
24.06.2010
Pavel P..
je to hujda.... povolenej zadní tlumič, shnilý hadice, upadlej vejfuk, stržený závity a povolenej rozdělovač.... já bych to hodil ze skály
14:55:49
24.06.2010
24.06.2010
Zeke-ten šestý
Tak změřěny tlaky, bude to nasledovne od zadniho cela smerem k domku termostatu
1 valec-13,5
2 valec-13,6
3 valec-14,2
4 valec-14,0
1 valec-13,5
2 valec-13,6
3 valec-14,2
4 valec-14,0
21:57:53
23.06.2010
23.06.2010
Zeke-ten šestý
-> doly120: ja? vzdy a ja mam pravdu :p
21:52:50
23.06.2010
23.06.2010
doly120
-> Zeke-ten šestý: Ty? Nikdy
21:47:33
23.06.2010
23.06.2010
Zeke-ten šestý
-> doly120: ja snad nejsem?
21:44:55
23.06.2010
23.06.2010
doly120
-> Zeke-ten šestý: To bys musel být jo hodnej
21:42:37
23.06.2010
23.06.2010
Zeke-ten šestý
-> doly120: tyvoe ticho, ja ti dam vehykl a kdyz to chces vedet, reknu to jeste jednou, TY na tom budes makat
21:40:54
23.06.2010
23.06.2010
doly120
-> Zeke-ten šestý: Skuz vyměnit čidlo,a nebo napiš mému el.
Já makat na te paštice nebudu... stejně nevím,kdo ti bude renovovat takovej vehykl
Já makat na te paštice nebudu... stejně nevím,kdo ti bude renovovat takovej vehykl
21:38:52
23.06.2010
23.06.2010
Zeke-ten šestý
-> doly120: to nevadi, stejne budes makat :D
21:38:33
23.06.2010
23.06.2010
Zeke-ten šestý
jo bando, chtel sem se optat, teplomer mi na palubce ukazuje picoviny, stal sem treba v kolone a sepla mi sahara a teplomer ukazoval zahrati ani ne na provozni teplotu, pak jedu a teplomer ukazuje teplotu nekde v bílym poli a sahara nezapla, a pak ukazoval asi i chvili spravne, bude to spis cidlo v domku nebo budik?