skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 "Matylda"
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
*Rapid 130* - komentáře:
19:30:32
09.03.2011
09.03.2011
Arnold
-> Zeke-ten šestý: 09.03.11 19:28:04 a ted ti tam zdechnl i on?
19:28:04
09.03.2011
09.03.2011
Zeke-ten šestý
Tady je rápo focené před Olomoucí (na místě, kde zdechl forman)
14:25:01
22.01.2011
22.01.2011
doly120
-> Pavel P..: Taky pravda,ale co když koupí něco jiného,a bude mě tady pak buzerovat... já sme rád že mám od něj svatý klid
-> Zeke-ten šestý:
-> Zeke-ten šestý:
12:59:54
22.01.2011
22.01.2011
Zeke-ten šestý
-> Pavel P..: proto potrebuju tvuj zasah :D
12:58:37
22.01.2011
22.01.2011
Pavel P..
-> doly120: myslíš.. šak jeho současný wagen by tam ani nedojel..
12:57:48
22.01.2011
22.01.2011
doly120
-> Pavel P..: Je hodně jo?
Ale to mi nestojí za to... měl bych pražáka neustále za prdelí
Ale to mi nestojí za to... měl bych pražáka neustále za prdelí
12:12:03
22.01.2011
22.01.2011
Pavel P..
-> doly120: pospěš si, dokud dávaj hodně za železo
10:40:01
22.01.2011
22.01.2011
doly120
Dnes po dlouhé době nastartováno při -8 to chytlo fakt krásně,na podruhé,až sem se sám divil Chtěl jsem to i přeparkovat,ale nemohl sem se dostat do druhého auta pro škrabku a smetáček
09:47:38
06.01.2011
06.01.2011
Zeke-ten šestý
-> Tomaso435: kdybych nechtel tak ti neodepisu ani kdybys to sem napsal 30x
09:11:42
06.01.2011
06.01.2011
Tomaso435
-> Syny: vono se ho prosit o odpověď sz nebo icq je téměř nemožný, proto tohle. a zafungovalo to. hold jinak to nešlo
00:37:26
06.01.2011
06.01.2011
Syny
-> Tomaso435: Problemy si reste pres SZ nebo v tematech tomu urcenych a ne ze tady vyspamujes vsecky jeho auta a inzeraty
23:45:31
05.01.2011
05.01.2011
Zeke-ten šestý
-> Tomaso435: super
23:45:18
05.01.2011
05.01.2011
Tomaso435
-> Zeke-ten šestý: já taky... v žebříčku hitparády seš už na prvním místě. dýl se to netáhne s nikym :-/
23:44:07
05.01.2011
05.01.2011
Zeke-ten šestý
-> Tomaso435: jasne, pis sem vse co ti pisu na ICQ, proc ne, ty ses chytrej..... pro dobrotu na žebrotu, priste se na vas vyseru a bude
23:41:39
05.01.2011
05.01.2011
Tomaso435
-> Pavel P..: no ještě horší, on je totiž slíbil někomu dalšímu přitom je mám u něho od samýho začátku schovaný
23:36:00
05.01.2011
05.01.2011
Pavel P..
-> Tomaso435: až tak? tož to máš blbé
23:34:29
05.01.2011
05.01.2011
Tomaso435
-> Pavel P..: a on jak onda
23:33:38
05.01.2011
05.01.2011
Pavel P..
-> Tomaso435: ty seš jak spam ty vole