skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 "Matylda"
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
*Rapid 130* - komentáře:
11:45:26
20.08.2011
20.08.2011
Arnold
-> Zeke-ten šestý: tak to je jasny no sem zvedavy jak to tady dopadne vypada to zatim velice dobre postupujes spravnym smerem
11:44:22
20.08.2011
20.08.2011
Zeke-ten šestý
-> Arnold: ja se taky tesim, ale to nebude zitra :)
11:22:10
20.08.2011
20.08.2011
Arnold
-> Zeke-ten šestý: jo zapomel nevadi stane se i ten nejlepsim tak jsem zvedavy jak to tady dopadne,uz se tesim na vysledek pak se stav v tom nasem Ghetu
11:17:14
20.08.2011
20.08.2011
Voplik
-> Vojta P.: ja mam ted lemy KO a vršky pod blatníkama jako ma Zeke a asi i kufr u světel bude chtit poléčit
22:22:28
19.08.2011
19.08.2011
Vojta P. - zrušená registrace
-> Voplik: nene měl sem, model 87 najeto 97t km a bylo to jak brambora podběhy, prahy, lemy, pod blatníkama..všecko na*račku
-> Zeke-ten šestý: ale je to pěknej rapid..krásná barva
-> Zeke-ten šestý: ale je to pěknej rapid..krásná barva
22:01:23
19.08.2011
19.08.2011
Zeke-ten šestý
-> Vojta P.: no vyplati.....to asi ne žejo, ale na to nehledim, proste to mam jako konicek takze tak :)
22:01:12
19.08.2011
19.08.2011
Voplik
-> Vojta P.: ty máš rapida?
21:58:39
19.08.2011
19.08.2011
Vojta P. - zrušená registrace
-> Zeke-ten šestý: no bud rád že to je takle..že se to vyplatí zachranovat vůbec rapidi snad hnijou víc jak sedani
21:43:37
19.08.2011
19.08.2011
Zeke-ten šestý
-> Vojta P.: hele neni to tak echt jak se zda vizualne to bylo pekny, pak nastal test pana Šroubováka a už to jelo :( leva strana kufr u podběhu zhnilý.....ale ten tlumex to schovaval do posledni chvile, ale co už, opravi se to :)
21:42:19
19.08.2011
19.08.2011
Vojta P. - zrušená registrace
-> Zeke-ten šestý: no je fajn že tam nejsou díry to je hlavní já zas mam u tý mojí docela obavy
21:37:15
19.08.2011
19.08.2011
Zeke-ten šestý
-> Arnold: podbehy, na to sem nejak zapomnel no
21:36:51
19.08.2011
19.08.2011
Zeke-ten šestý
-> Vojta P.: dekuju, ale ty bobky co tam nekdo nafrkal se budou predelavat :)
21:35:33
19.08.2011
19.08.2011
Vojta P. - zrušená registrace
-> Zeke-ten šestý: pěkný pane, koukám pod blatníkama dobrý
12:26:26
19.08.2011
19.08.2011
Arnold
-> Zeke-ten šestý: jo to jsem videl jak mas napechovanyho formana
Edit:aspon jsi ho mohl umyt kdyz jde pod kudlu a vymyt poradne podbehy
Edit:aspon jsi ho mohl umyt kdyz jde pod kudlu a vymyt poradne podbehy
10:48:35
27.07.2011
27.07.2011
Zeke-ten šestý
-> Pavel P..:
10:46:24
27.07.2011
27.07.2011
Pavel P..
-> Zeke-ten šestý: feldu tam klidně hodim
10:46:03
27.07.2011
27.07.2011
Zeke-ten šestý
-> Pavel P..: a pojedes tam se svym autem taky? at mi tam neni smutno