Škoda Rapid 130 "Matylda"
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ
ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
*Rapid 130* - komentáře:
-> GRED-Činpokomon :D: 
jj ale psst
-> castrol: když už ne jeho kamarádi,co

-> Zeke-ten šestý: tomu verim ,aspon niekto ocenil tvoju snahu

-> castrol: Díky, potěšilo to

-> Matsoft: ja to asi porad porovnavam s formanem :D chyba no
-> Zeke-ten šestý: UDAV SE TIM!

A autí dostalo ocenění :)
Pucování oken drahou polovičkou :) v zapůjčeném pracovním oděvu

-> Zeke-ten šestý: Vyhoď mechaniku a dej tam normálně podtlak...
-> minno: co jsem tak koukal, tankoval jsem celkem za 900,- kč, a najel jsem 320km. Pri vyjezdu byla rucicka presne na rezerve, ted je jeste kousek pred...
Ono ja mam na karburatoru udelany mechynicky otevirani druhe komory, ale nejezdil jsem casto s plynem na podlaze... jak to poštelovat tedy?

-> Zeke-ten šestý: u rapida sa musíš zmestiť do 6-7 litrov pri bežne dlhých trasách, max. 8 ak nejazdíš brzda-plyn.
-> minno: asi jsem zvyklej z formana, že ten žere znatelně míň :D
-> Zeke-ten šestý: ak to moc žere tak to ale nastavením bohatosti na voľnobeh moc neovplyvníš.
-> dragon_cb_cz: Jako volnoběh a bohatost atd? To jsme nastavovali, ale možná to je moc bohatý, protože to žere nějak moc
-> Zeke-ten šestý: A seřizoval jsi ten karbec po přehození na tenhle motor?
-> MOLSO: -> dragon_cb_cz: motor má rozvody nový, i rozdělovač je novej, vůle v něm nejsou, karbec na jinym motoru a v jinym aute fungoval jak má, takže asi zkouknu svíce, palce, kondík a tak dalé
-> dragon_cb_cz: vedel by som rozpravat ako sa zmenil chod motora po vymene rozdelovaca za nudzovy s volou v unasaci ... nic ine ako volnobeh a plny plyn to nevedelo.... ziadna poloha medzi a stale to cukalo ako sproste.
Ale inak ot ozu robit sviecky, kable palec .... a milion dalsich veci