
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 "Matylda"
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
*Rapid 130* - komentáře:
-> doly120: ael netvr mi ze ti to svitilo!

-> doly120: to není důvod potom



-> Zeke-ten šestý: Důvod ti snad nemusím uvaádět ne? Ten si nechám jen a jen pro sebe

-> doly120: to sem zvedavej, proc moje vina jako :D
-> Zeke-ten šestý: meleš hovna,červený dojel jak tam,tak zpátky,a pořád jezdí...
Stejně to byla tvoje vina že zelený nedojel
Stejně to byla tvoje vina že zelený nedojel

-> doly120: zelenemu by se taky nic moc snad nestalo, nebylo to zhnily vepredu, ale kdyby se misto zeleneho jelo cervenym, tak se to asi rozpadne na místě :D
-> Voplik: Myslím,že kdyby si to do mě poslal,zelený je na tom mnohem hůř... Fialový by neměl ko ani narazník,zaprvé je tam tažné,a za druhé,se to při vyvařování vystužovalo

-> doly120: sem to mel vyfotit,nerikej mi ze si za celou cestu nebrzdil,takovy pohadky mi nerikejjo kdby si mel tyc tak nic nereknu ale lano? priste to do tebe poslu
se nedivim vy chytraci ze prevodovka vychcala kdyz to stalo 150 let jen tak
se nedivim vy chytraci ze prevodovka vychcala kdyz to stalo 150 let jen tak

-> doly120: a me si ty fotky samozrejme neposlal



-> Zeke-ten šestý: byla no,ještě mám někde fotky
jak tam strašíš u toho bileho auta


-> doly120:
byla prdel no
pak i na tom poli :D



-> Zeke-ten šestý: ty voe
to jo,jak sme se hádali
ale o tom nikdo nemusí vědět
jj,to je,v mnohem lepším,sůl a mrazy se na něm hodně podepsali,to nemohl nikdo tušit že upadnou lemy...



jj,to je,v mnohem lepším,sůl a mrazy se na něm hodně podepsali,to nemohl nikdo tušit že upadnou lemy...
sakra sotva si odskocim udelat vecu
a hned takova dizkuze no..dizkuze..





-> doly120: koukal no :D
a potom, jak sem si po naky dobe jel pro toho cervenyho formana....prijel sem tim bilym trhacem asfaltu a já prej, ne ja jedu fackem a ty nene já :D jak maly parchatni :D a nakonec......to facko je ted v lepsim stavu nez forman voe

a potom, jak sem si po naky dobe jel pro toho cervenyho formana....prijel sem tim bilym trhacem asfaltu a já prej, ne ja jedu fackem a ty nene já :D jak maly parchatni :D a nakonec......to facko je ted v lepsim stavu nez forman voe


-> Zeke-ten šestý: Jasně. A nejlepší bylo,jak ste nevěřili že to do toho kopečku vytáhnu
Na tom betoně totrochu prohráblo,ale vyjel sem
Voplik vlastně jen koukal že?


Voplik vlastně jen koukal že?

-> doly120: tak já to nevidel zejo :D jen to co rikal voplik :D
-> Zeke-ten šestý: Svítili,ale já nebrzdil
nebylo kdy
A blinkry mi pak šli



-> Zeke-ten šestý 09.03.11 19:45:21: hm hm, asi dobry matros

-> doly120: to jono :Dtobe prej nesvitili brzdovy svetla a co ja vim co tam jeste vyprave, kejvalo se ti kolo a tak :D :D
-> Zeke-ten šestý: a Voplik zbytečně brzdil
