skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 "Matylda"
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
*Rapid 130* - komentáře:
-> Pavel P..: no, zatim vedu 1:0, bo muj flekaty motorovy clun ho predjel, musi bojovat chlapec :D
-> Voplik: jestli tě předjede i zrezlej sporák v kombíku tak to bude teda potupa

-> Voplik: no jiste ze s mírou :D ale jesi te dam s formanem, to se bude slavit
a jeste na LPG :p

-> Zeke-ten šestý: si piš že to budu točit,se nenechám předjed,ael s mirou

-> Voplik: teš se :D ta pojede jako břitva uvidis, az z formika bude ten bordel vyhazeny pryc a budou novy ty manzety :p
-> Zeke-ten šestý: doufam ze me ta tvoje druha popelnice taky nepředjede

-> Voplik: tak mi kup gumovy medvidky nejlip haribo

-> Zeke-ten šestý: pockej ja ti zavřu hubu
-> Voplik: ale motorovej clun te stejne vzdy da, mas to totiz pomale



-> Kaprof:




-> Zeke-ten šestý: soutež o nejvetší motorovej člun s predstihem vyhraješ neboj:o)
vobludááá flekatááá



-> Zeke-ten šestý: vzdálenost je veliká, no leda bys počkal do srazu (nějakého vhodného)
viz. zpráva Kaprofovi
-> Kaprof: a nedá si pokoj a nedá si pokoj
, ale máš to blíž, tak záleží jen na tobě 

viz. zpráva Kaprofovi
-> Kaprof: a nedá si pokoj a nedá si pokoj


-> Zeke-ten šestý: dyžtak dej echo:-))
jakmile sezenu cerny tak tyhle klido pustim, nemam je kam dat (aby byly dobre uskladneny)
-> Kaprof: blázny si ze mě dělat, to by ti šlo
, ale pokud by je chtěl dát pryč, tak máš přednost 


-> krtik: prosimte ja si dělám srandu on je stejně neproda je to starej sysel:o).......
-> Kaprof: ale nevím čím to je, že nic nechápu
...proč si má nechat zajít chuť? - já je chci taky
a chci a chci a chci
, ale pravda, že to máš blíž. Co s trebou mám dělat, hádat se neholám 
...edit: pochopil jsem dobře, ale nechtěl jsem tomu věřit :-D





...edit: pochopil jsem dobře, ale nechtěl jsem tomu věřit :-D
-> krtik: ty posledni dobou nechápeš nějak moc veci:o))prostě si nech zajit chut
