
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 "Matylda"
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
*Rapid 130* - komentáře:
-> Zeke-ten šestý: kdepak.. nemám správnou barvu

-> Pavel P..:
pridas se?





-> doly120: hošánci chtěj založit klub růžžovoučkých autíšek



-> tunerlada: jo dam, neboj, jakmile se to natvrdo domluvi, tak napisu
-> doly120: ja nic delat nebudu, ja na to mam lidi :p
-> doly120: ja nic delat nebudu, ja na to mam lidi :p
-> Zeke-ten šestý: Jojo,pak s toho uděláš holý plech
-> tunerlada: Co se to tu zase domlouvá?



-> tunerlada: Co se to tu zase domlouvá?


-> Zeke-ten šestý: hlavně pak dej vědět 

-> Pavel P..: je no
ale uz se blizi cas kdy nebude :)

-> Zeke-ten šestý: strakatý, flekatý

-> Zeke-ten šestý: nevím jak doly ale dovolím si mluvit i za Pavlíka - nám vozy fungují jak mají - není důvod jakéhokoliv destruktivního dopadu na jejich skelet, kterýžto je také v plné konidici 

-> VeTeV: -> Pavel P..: -> doly120: ale hovno, ze strane si hodte svoje auta.....
-> doly120: ja voll

-> Zeke-ten šestý: hele posli to ze strane a pozoruj kde se to zastavi 

-> Pavel P..: Jednoduší to bude zapálit...
-> Zeke-ten šestý: Máš už formana?
-> Zeke-ten šestý: Máš už formana?
-> Pavel P..: hadice netecou, rozdelovac drzi a tlumic....ehm....taky drží a vejfuk taky drzi!!

-> petr s: ano, na servisni kontrole po 20 000Km 

-> Zeke-ten šestý: Byl jsi v servisu u pana vedoucího?
je to hujda.... povolenej zadní tlumič, shnilý hadice, upadlej vejfuk, stržený závity a povolenej rozdělovač.... já bych to hodil ze skály

Tak změřěny tlaky, bude to nasledovne od zadniho cela smerem k domku termostatu
1 valec-13,5
2 valec-13,6
3 valec-14,2
4 valec-14,0
1 valec-13,5
2 valec-13,6
3 valec-14,2
4 valec-14,0