skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130 "Matylda"
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
Koupena na podzim roku 2008, a jelikož mi v té době nebylo 18, jsem jejím vlastníkem a provozovatel je moje máti, která nikdy v životě neměla řidičský průkaz :))) Zajímavé, jak to v této republice funguje :o))
Bylo to moje první auto, a tvrzení, že první auta končí z pravidla špatně se nevyplnilo :) Teda tak to vnímám já :D
A plány do budoucna? Žádný tuning se nekoná, auto si udělám k obrazu svému ať se vám to líbí nebo ne :) Přiznávám, že trochu preferuji funkčnost nad vzhledem, takže ani barvičkování motru a jiných částí auta nebude.
Něco k historii:
-Bývalé SPZ ADE 40-89 a HBC 77-71
Rok výroby: 1987
Karoserie:
-Kompletní vyvaření (prahy, lemy, vršky podběhů, kus podlahy, mosník levý zadní, kufr)
-Nový celolak
-Pocínované rohy oken
-Přední blatníky a čelo pozinkované
Převodovka:
-Suchý 5q po GO (nové ložiska, synchrony, komplet přetěsněná)
-Převod klasika 3,9 Rapid
Interiér:
-Komplet černý, vytepované sedačky
-Neoriginální strop a plato :)
Nápravy:
-Zadní:
-Opískované šikmé ramena + komaxit, podelné vyztužené + komaxit
-Nová ložiska, tuk, gufera.....
-Přední:
-Komplet po opravě, pružiny od Sakyho, jak vepředu tak vzadu, jízdní vlastnosti jsou dobré :)
Motor:
-742.136
-Hlava Felicia 50KW MPI Upravená od Motor-Excel
-Vačka 265/265 Motor-Excel
-Písty, vložky kolbenschmidt
-Kompletně přetěsněn
Krmítko je SEDR 3223, takže natryskován na 136 motor od pana Kratochvíla.
Kola:
-Ronal 13", pneu 185/60
-MTX 13", pneu 185/60
Audio:
-Autorádo Clarion, 4x repro a subwoofer
Poděkování patří všem, kdo mi s autem jakkoli pomohli, nebudu je vyjmenovávat, protože bych na někoho určitě zapomněl :)
*Rapid 130* - komentáře:
07:42:54
27.05.2010
27.05.2010
Zeke-ten šestý
-> VeTeV: no je to tak
00:10:07
27.05.2010
27.05.2010
VeTeV
-> Zeke-ten šestý: rychle běžel ale ještě rychleji odešel
20:59:47
23.05.2010
23.05.2010
doly120
-> Zeke-ten šestý: Nojo,pražák
20:58:41
23.05.2010
23.05.2010
Zeke-ten šestý
-> doly120: na roztlaceni taky jede :D
20:52:25
23.05.2010
23.05.2010
doly120
-> Pavel P..: No počkej,to není sranda,to bylo poslední auto,které jelo
20:32:29
23.05.2010
23.05.2010
Pavel P..
19:17:12
23.05.2010
23.05.2010
doly120
-> Zeke-ten šestý: Rapid v rozkladu
19:12:41
23.05.2010
23.05.2010
Zeke-ten šestý
Rychlobežný starter odešel do věčných lovišť
->nestartuje....
->nestartuje....
07:46:46
21.05.2010
21.05.2010
Zeke-ten šestý
-> krtik: jel jsem na Meteorech a nechlastalo se, bo se tam bylo jen na jeden den :)
23:49:09
20.05.2010
20.05.2010
krtik
-> Zeke-ten šestý: až nas tartér... ... na jakých si jel kolech? (křídlo pryč, tak mě zajíma jestli bylo kam odkládat lahváče )
19:58:48
17.05.2010
17.05.2010
Zeke-ten šestý
Tak Doksy 2010 autí zvládlo na jedničku, až na nestartujici starter pri odjezdu z chaty
21:11:07
17.04.2010
17.04.2010
Zeke-ten šestý
A mažeme novým olejem
07:09:30
05.04.2010
05.04.2010
doly120
-> Pavel P..: No kam asi Na mém autě křídlo je
22:50:16
04.04.2010
04.04.2010
Zeke-ten šestý
Hurá, spojka spojkuje už jak má a už mi to i hrabe :)
23:14:54
03.04.2010
03.04.2010
Kaprof-Pisařík
-> Pavel P..: klidně:o))ikdyž ja už se tešim na podzim na plastovy spíš no:o)
23:13:39
03.04.2010
03.04.2010
Pavel P..
-> Kaprof: zapomeňte šupáci bo si odložim orosenýho lahvoně na vaše chromovaný nárazníky
23:12:24
03.04.2010
03.04.2010
Kaprof-Pisařík
-> Pavel P..: my inteligentnější( já a MYschel Platini) volíme verzi bez spoilerku tam se lahvon nechyta ale ten černej spoiler je dobrej stojánek:-))
23:06:48
03.04.2010
03.04.2010
Pavel P..
-> Kaprof: to bys zkusil jednou a naposled
23:05:10
03.04.2010
03.04.2010
Kaprof-Pisařík
-> Pavel P..: na tvůj pekáč