skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Je to škoda Rapid 130, původní barva je pastelově hnědá. Původně měla 3 odstíny a byl pěkně prorezlý. Takže bylo nutné vyvařit prahy, podběhy a sloupky. Nekolikrát se měnily předníky blatníky a čelo.
Jednu dobu měl 5 barev. :)
Dělali si z něj srandu a začli mu říkat Drakouš. Mě se to zalíbilo a tak mu to zůstalo. Když odešel motor. Tak mi řekli, že generálka je zbytečně drahá, ať tam nacpu fáčko. Nějakým zázrakem se nám podařilo nic nezmršit a usadit do drakouška 136 favorita. Začínalo se s vypodložkovaným 130 karbecem a navařeným výfukem.
Pak začal vařit a nikdo nevěděl proč. Pak se zjistilo, že do 3. válce teče voda. Motor byl rozebrán a rozhodnutí o tuningu padlo.
Hlava byla snížená o 0,4 mm, setrvačník odlehčen a instalována vačka 280/280. Pak se mi povedlo sehnat originál 136 sání i paroží a 135 karburátor.
Autíčko, ale zlobilo, a teď byla nutná výměna hlavy je opět snížená o 0,2 mm. Karburátor přetryskován na 136 a bylo také instalováno bezkontaktní zapalování.
Z venku je sada spoilerů od firmy Tiler tuning, kapkovitá zrcátka od stejné firmy a na burze koupená zadní světla s půlenou optikou. Ten modrý nádech už tam byl. Má taky centální stěrač, ale ten půjde pryč.
Na výfuku je navařená dvojitá laděná koncovka.
Jo a je tam krásný nový lak od Dafu. :-)
Jednu dobu měl 5 barev. :)
Dělali si z něj srandu a začli mu říkat Drakouš. Mě se to zalíbilo a tak mu to zůstalo. Když odešel motor. Tak mi řekli, že generálka je zbytečně drahá, ať tam nacpu fáčko. Nějakým zázrakem se nám podařilo nic nezmršit a usadit do drakouška 136 favorita. Začínalo se s vypodložkovaným 130 karbecem a navařeným výfukem.
Pak začal vařit a nikdo nevěděl proč. Pak se zjistilo, že do 3. válce teče voda. Motor byl rozebrán a rozhodnutí o tuningu padlo.
Hlava byla snížená o 0,4 mm, setrvačník odlehčen a instalována vačka 280/280. Pak se mi povedlo sehnat originál 136 sání i paroží a 135 karburátor.
Autíčko, ale zlobilo, a teď byla nutná výměna hlavy je opět snížená o 0,2 mm. Karburátor přetryskován na 136 a bylo také instalováno bezkontaktní zapalování.
Z venku je sada spoilerů od firmy Tiler tuning, kapkovitá zrcátka od stejné firmy a na burze koupená zadní světla s půlenou optikou. Ten modrý nádech už tam byl. Má taky centální stěrač, ale ten půjde pryč.
Na výfuku je navařená dvojitá laděná koncovka.
Jo a je tam krásný nový lak od Dafu. :-)
Vašek / Drakouš - komentáře:
-> Láďa Smrčka: jo jo, vyřídím.. :o) Taky nevím co se mu na něm nelíbilo.. každopádně sem zvědav na ten nový.. prý už velmi velmi brzo :o)
-> Honza.net: Zdravím..a co se Vaškovi na tom laku nezdá?? VždyŤ je parádní..co bych za něj dal??
Pozdravuj ho, až ho uvidíš..

jak pravil crack, v jednoduchosti je 9 bodu

-> Honza.net:o důvod víc k oslavě:))
-> Crack: a to prý dostane na nový rok nový lak :o)
Pekný hezký krásný..v jednoducjosti je krása 9b
No, to se někdy může hodit, ale doufám, že si mu nic neprovedl....

No moc ne :o) Ale zase aby bylo veselo, tak mi hořela eletrika v motoru (menší zkrat) a omylem sem naučil svý auto skákat přes travnatý pás obehnaný obrubníkem.. :o/
Jinak ty světla Vašek koupil v den focení na burze.. :o)
Jinak ty světla Vašek koupil v den focení na burze.. :o)
Jé, už je tady taky....moc hezké autíčko...a dokonce už nový zadní světla..bomba....Jak dopadl srazík?? Kolik Vás tam bylo?


Tak sem přidal kamarádovou autíčko.. škoda že na fotkách ten lak nevypadá jako ve skutečnosti. je to žůžo.. :o)