zidlik rapid zidlik rapid

komentáře | popis | fotky | zidlik | 20.11.11 19:24 | 150x v oblíbených
-MOTOR

Fabia 1.4 naj.5000km



vačka-278/270 přijde 300

hlava z felicie mpi-zvětšený kanály

karburátory weber 40DCOE Difuzor 42 Tryska 140 Vzdušník 180 akcelerační tryska 40

sací potrubí vlastní výroba

elektrický čerpadlo benzínu s přepadem zpátky do nádrže přes vodbublinkovač z favorita

palec rozdělovače felicia

rozdělovač 120 pružinky vodstředivky z bezkontaktu a podtlak taky bezkontakt...testovalo se všechno možný a tohle je nejlepší...fungláč 105 jede nahovno

startér felicia

alternátor fabia sem ztratil :-D tak tam je nákej z toyoty

svody 4do1 od p.Hriciny www.hr-svody.eu

termopáska na svodech

výfuk-nerezová trubka .-)

chladič oleje

palivo:carrera 100

tvrdý silentbloky motoru



-PODVOZEK

plynové tlumiče KYB

vepředu pružiny z lokomotivy :-D,volná délka 180mm...tloušťka drátu 14,9mm

uřízlý dorazy vo 2,5cm

předělaný misky dorazů

vystužený podélný,úhlový a přední spodní ramena

vzpěra mezi tlumičema

zadní pružiny kyvka,domky vlečka

vše v barvách-alkyton

stabilizátor 21mm www.speedpro.cz

kola ATS CLASSIC 5,5Jx13, gumy dunlop sp   2000-175/50-roztrhan ý nasračku ,podložky 2cm vpředu, 3cm vzadu

vejška auta v nejnižšim bodě(uchycení stabilizátoru)je 6cm-předek cca o 20cm sníženej oproti serii :-D



-EXTERIÉR-KAROSERIE

zamračená kapota

barva ferarri červená 300 rosso corsa(mobihel)

(pisu to sem abych to nezapomel:-)

maska vlastní výroby s tahokovem

bílé kryty blinkrů a a zadní dvojbarevný světla

zrcátka beskydsport

průduchy v kapotách podlepený černym tahokovem

stínítko na přednim skle takový pěkný stříbrnočerný :-)

podběhy lakovaný do černobílý šachovnice

ve dveřích trojuhelníčky z plastu

zadní boční vokna plast

baterka v kufru-exide excell 55A





-INTERIÉR

červená hlavice řadící páky

sportovní volant 32cm

tuning type-R šlapky

čalounění po celym autě vlastní výroba ze zátěžovýho koberce

interspar tuning koberečky :-D

Lamino skořepinové sedačky JOM

4bodové pásy JOM

zadní sedačky fuč

nákej ten odhlučnovací materiál taky fuč

ochranej polorám vlastní výroby

budík teploty oleje





-VPLÁNU:

doladit pár věcí na podvozku

celkově vodlehčit vo pár drobností kapoty lamino-uvidíme

přes zimu umejt nápravy a udělat svisláky který už sou vprdeli a celej spodek trošku zkrášlit..už je to zase celý vod bahna-nevim jak to všichni děláte že se vám to furt blejská jak zrovna nastříkaný :-D









-POSTUP PRACÍ

2.8.-9.8.2008 broušení plniče

3.8.-5.8.2008 vyvaření

4.8.2008 zamračení kapoty

11.8.2008 odvezení auta do lakovny

12.8.2008 vyrobení masky

13.8.2008 přivezení z lakovny

15.8.2008 nasazení chladiče

16.8.2008 nandání blinkrů,světel,masky,natř ení prostoru kolem motoru, a pokus nandat zadní sklo :-D

17.8.2008 zasklení

18.8.2008 nandání motoru a nárazníků

19.8.2008 poskládání interiéru

20.8.2008 natření kufru

21.8.2008 zapojení světel

23.8.2008 natírání podběhů,zapojení elektriky kolem motoru,nandání startéru a indučky

25.8.2008 zprovoznění,seřízení motoru

26.8.2008 nandal sem stěrače :-D a předělal vejfuk

28.8.2008 nalepil sem červený polepy do budíků

19.9.2008 nandal sem podložky pod kola ..dozadu 4cm na každou stranu ,dopředu 3cm na každou stranu

21.9.2008 stříknul sem palubku do barvy

25.11.2008 upravený airbox nastavený nerezovou trubkou a na konci sportovní filtr pod průduchama v kapotě

28.11.2008 nandal sem startér z felicie

15.12.2008 schoval sem rápo do garáže

25.12.2008 nandanej sportovní volant 32cm

20.1.2009 spálili sme spojku takže se na autě začíná zase dělat

21.1.2009 natřeli se přední tlumiče,stabilizátor,kryc í plech trubek a kus podlahy

22.1.2009 navařil sem výstuhu na levý přední spodní rameno :-) a bětuška natřela podlahu

23.1.2009 navařil sem výstuhu na pravý přední spodní rameno :-) a solidně sem si nablikal :-(

24.1.2009 dobarvičkovaná náprava a auto schozený zpátky na kola

25.1.2009 navařil sem rozpěru mezi tlumiče

26.1.2009 zvednul sem zadek auta a začal rozebírat

27.1.2009 urval sem pár šroubů voddělal hadice a lanovody

28.1.2009 celej den sem mlátil do čepu úhlovýho ramene a stejně nešel ven a bětuška natřela bubny,podložky a pružiny

29.1.2009 nasranej sem vindal nápravu i s mostem z auta a nakonec sem ten zasranej čep vyrazil 2kilovim kladivem ale ted nejde vyrazit čep zase na tom druhym rameni :-)

30.1.2009 vobrousil sem levý podélný a levý příčný rameno navařil sem výstuhy a natřel alkytonem

31.1.2009 vobrousil sem pravý podélný a pravý příčný rameno navařil sem výstuhy a natřel alkytonem

1.2.2009 sešrouboval sem polonápravy ksobě a nasadil příčku převodovky

2.2.2009 nandal sem levou půlku nápravy (ještě musim koupit voba čepy na úhlový ramena)

19.2.2009 zasilikonoval sem trojúhelníčky ve sklech protože tam foukalo

20.2.2009 nainstaloval sem krásný svítící vypínače na subáč a větrák

20.3.2009 nandání motoru z fábky

20-28.3.2009 elektrika MPI

29.3.2009 konečně dodělanej hallův snímač tam kde má bejt

31.3.2009 udělal sem vejfuk s lambda sondou a zapojil diagnostickou zásuvku---pořád to nejede :-(

1.4.-13.5.2009 tak sem tady zpátky s popisem bohužel jak auto pořád nejelo tak sem ani neměl chut sem něco psát a dokumentovat to---mpi se odkládá na neurčito zatim sem se rozhod to přestavět na karburátor abych nepřišel vo všechny srazy

20.5.2009 vyměněna kapota za seriovou a sundal sem podložky

21.5.2009 rapid prošel technickou a zase se to na něj všechno nazkládalo z5 :-)

28.5.2009 vystříkali se dutiny vyjetákem antirezinem a pak nákou spešl sračkou z práce :-)

22.6.2009 přetryskovanej karbec 210/120 160/145

20.7.2009 nasazený nový svody vod hriciny a new vejfuk

4-5.8.2009 stříkání a broušení novejch kol

17.8.2009 vyrobení podložek

18.8.2009 nasazený nový kola

19.8.2009 sníženej už tak dost sníženej předek takže ted to je asi vo 3 závity,uřezaný dorazy a bětuška natřela zadní podběhy do šachovnice a já natřel přední zatim jenom na bílo a vyměnil sem brzdový destičky který už byli vprdeli

20.8.2009 opravenej vejfuk doladěnej spodek most pomlácenej kladivem kvuli stabilizátoru,auto umytý :-) a vyměnil sem olej a filtr ted to je zase krása jenom vitáhnout měrku .-)

23.8.2009 nandanej 21mm stabilizátor ze speedpra

24.8.2009 udělanej novej trubko vejfuk..už na tlumič seru

31.8.2009 vyrobili jsme servisní kufřík poslední záchrany a je vněm skoro všechno i lžíce s vidličkou :-D

19.10.2009 udělal sem plastový vokýnka ve dveřích vyhodil vodhlučnění kolem motoru a natřel to tam a začal sem za zadníma sedačkama taky vodstranovat vodhlučnění-odtučnovací kůra začína-pak napíšu kolik kilo sem celkově ušetřil až bude vše hotový

20.-31.10.2009 odlehčování,natírání kolem motoru

3.11.2009 nakoupeny skořepiny a pásy

4.11.2009 koupeny trubky na rám

5.-29.11.2009 výroba rámu

30.11.2009 nasazení sedaček a pásů

1.12.2009 nasazenej chladič voleje

9.1.2010 navařená nová, pevnější rozpěra mezi tlumiče a kastlik na baterku do kufru

20.2.2010 koupili sme koberec a začalounili kolem rámu

28.2.2010 spasovaný čelo s nárazníkem po kolizí se srnkou :-)

10.3.2010 pošteloval sem motor

28.3.2010 bětuška vystříhala tabulky na startovní čísla

29.3.2010 udělal sem nový dorazy

1.4.2010 nalepili sme tabulky

6.4.2010 snížil a zaklonil sem sedačky

1.5.-31.5.2010 příprava na nový kola-podběhy,pružiny,dora zy,kola-oprava

1.6.2010 budík teploty oleje

celej červen vyvařování a broušení plastizolu

3.7.2010 zkulturnění kufru











-VIDEA

kdysi dávno

rapid drift




-ALBUM NA RAJČETI

zidlik.rajce.idnes.cz/rap idek



zidlik rapid - komentáře:

20:36:38
10.04.2010
Tommyk
-> zidlik: s těma nedostatkama mě ani nemluv 3 je to nekonečnej běh na dlouhou trať.. a jsem docela i rád že na to nemám peníze, protože fakt do toho auta nechci nacpat bambilion a pak to prodat za 15tisíc a ještě tomu člověku děkovat, že si to vůbec vzal... 3

víš co myslim.. je to přesně to co říkáš.. nacpeš do toho pytel peněz, ale pořád to není nikde vidět (pokud to není zrovna lak :-D)
20:29:12
10.04.2010
zidlik
-> Tommyk: tak jako studuju vid..přes prázdniny se vydělalo nejvíc peněz a taky to bylo hned vidět a taky na to je semnou přítukyně...ale stejně co to je- já tam furt vidim takovejch nedostatků a potřeboval bych aspon 100tisíc abych je vodstranil a stejně by se pak zase voběvily další...já když někomu řeknu částku kterou sme do toho vod začátku vrazili tak mě nikdo nevěří ale je to hned a ani to není vidět
20:03:54
10.04.2010
Tommyk
-> zidlik: tak třeba ty plánovaný gumy, to taky neni "nejlevnější" ... a i tak jako, jestli se nemýlím, tak ještě studuješ.. jinak 33tis je mazec, za to jsem já auto koupil a udělal rozvody, olej a pár prkotin... 3

tiše závidím
20:00:24
10.04.2010
zidlik
-> Tommyk: jinak já nevim brigády a co se našetří....tak co máš ty prachy prochlastat nebo je vrazit do auta3
19:55:25
10.04.2010
zidlik
-> Tommyk: na co třeba?dyt já do toho ted moc nevrážim...za minulej rok tak 10tisíc do motoru,6,5tis svody,5tis kola,8tis sedačky a pásy,2litry materiál na rám a pak náký prkotinky do 2 tisíc....takže asi tak za minulej rok 33tisíc a tehle rok zatim akorát tak 500kč za chladič voleje 500kč koberec vevnitř polepy 300kč a 500kč pokuta takže tehle rok do dvou litrů sem se vešel
19:49:50
10.04.2010
Tommyk
-> zidlik: tyv*le mě by zajímalo kde na to všichni berete pořád prachy 3
19:34:44
10.04.2010
zidlik
-> Tommyk: už vymejšlim další úpravy3 ty nižší gumy potřebuju a až budou gumy tak mě bětky máma udělá to spojení kotoučů s nábojema na zadek a pak už budu schánět webery a takový udělátka drahý3 3
19:09:02
10.04.2010
Tommyk
-> zidlik: přesně tak, žádný sraní 1
18:58:40
10.04.2010
zidlik
už sem jí vytáhnul3 jestli váží nákejch 10kg tak už mám rapida vo 64kg lehčího než serii1
18:57:26
10.04.2010
zidlik
-> jarda.u1: nojo ale jako u jinejch aut to není součást deformační zony?podle mě je ikdyž maj rezervu třeba vzadu furt je to deformační zona-> Tommyk: no já si myslim ještě ktomu když tam moc velkou mezeru nemám aby se tam pořádně podíval3
18:21:59
10.04.2010
Tommyk
-> zidlik: tak to nevim, ale krerej poliš si bude lehat na zem jestli tam máš rezervu? 3 já bych jí kvuli němu nevyndaval...
17:55:56
10.04.2010
jarda.u1
-> zidlik: rezerva je u skodovky vepredu hlavne kvuli deformacni zone pri havarii,vzdyt tam jinak dohromady skoro nic neni na tom predku.
17:54:13
10.04.2010
zidlik
-> Tommyk: tak jako udělal bych to ale nevim co to je za vejmysl že škodovky rezervu mít musej...to vubec nechápu proč škodovky musej a vostatní auta nemusej
17:40:20
10.04.2010
Tommyk
-> zidlik: vyhoď a kup si za 250 tu sadu na zalepení defektu :-)
17:39:13
10.04.2010
zidlik
asi vyhodim rezervu...jeto zbytečná zátěž a stejnak když píchnu tak ji nevytáhnu3
16:00:02
10.04.2010
zidlik
-> Sp4rc0: no pokuta nevim ani radši sem se neptal3 no zajíček má tu voranžovou hrozně měkou-chtělo by to poladit pružiny a tlumiče...jinak si myslim že je hezčí zepsodu než rapid...protože von to stříknul na černo a já sem chtěl nutně barvičky a ted když to je zasraný tak to je akorát hnusný3 nejsou lidi který by to umyli...to víš trubka byla vždycky nejlepší1 jinak to má zajíc taky vystužený ale navařil blbec špatně výstuhy na podélnejch ramenech3
15:36:59
10.04.2010
Sp4rc0
Ta oranžová je hodně libová, ale koukal sem na ní zespoda a nic moc..8 za co byla ta pokuta? Za vyfuk? Mimochodem ten zvuk je nádhernej, tak pěknej zvuk sem ze škůdky už dlouho neslyšel..4
19:36:54
09.04.2010
zidlik
-> Mahulka: to na to máš ještě tak měsíc dokud tam budem..pak tam budeš jezdit sám3
15:15:46
09.04.2010
zidlik
-> Mahulka: koukám fido-žeby filip3 koukám na fotky auta-to je v nechanicích focený ne?
Extreme Tyres