88´ Rapid
Karoserie a Exteriér:
- kastle komplet vyvařena, opravena a ošetřena
- odstraněny mřížky z "C" sloupků, zámky ze dveří a nerezové lišty
- lak PPG 8151 Corrida (Fabia I)
- drobnosti (bílé směrovky, zpětná zrcátka Vitaloni Californian)
Motor:
- 742.136
- objem 1341ccm
- vrtání/zdvih 77/72
- písty Almet HK; vyvážena kliková hřídel s řemenicí a setrvačníkem (obojí odlehčeno); odlehčené a svážené ojnice; upravená hlava (spalovací prostory, kanály); vačka Motor Excel 265/258; karburátor SEDR 136; K&N filtr; L/A výfuk (Lukáš Žandovský); upravené uložení agregátu; startér 1kW - Felicia
Podvozek a převodovka:
- repasované nápravy, zadní vystužená dle L/A; většina brzdové soustavy nová, trubky taženy interiérem; repasované řízení; přední pružiny by Tuner#2, zadní kyvkové; tlumiče HP Sporting; vzpěra mezi předními tlumiči; převodovka s SP 4,22 by DAVON, upravená kulisa řazení
Kola:
- Jupiter MK2 a MK3, Semperit Comfort-Life 175/60 R13
- Ryesa 7x14 ET: hrozně malý - otázka budoucnosti, jestli na ně dojde, vzadu je vše OK, ale vpředu jsou vedle auta :)
Interiér:
- přední sedadla Suzuki Swift GTi, zadní origo (oboje přečalouněno); nová stropnice; nové koberce a tapecírunky; středový tunel; semiš volant Speedpro; přepínače pod volantem, pásy a vnitřní zpětné zrcátko Felicia
Tímto bych rád poděkoval mnohým lidem z Virtu (oni budou vědět :)) za jakoukoliv pomoc a podporu, které se mi tu dostalo. Věřte, že to pro mne bylo mnohdy dost podstatné. Takže dík ;)
Rapid05 - komentáře:
-> Rapid05: : nojo no,kolikrát je lepší dát starší originál, než nová čína, či co
tak já teda čekam,až se polepšíš, že už teď to vypadá slibně

-> T: Málo nó :) Já se polepším.
Jinak závada odhalena, fungl nový zapalování vydrželo celých 129 km. Dneska se fakt vyrábí hodně kvalitní věcičky
-> De&coN: -> EdCoan: Díky pánové, ale to nadšení bych mírnil, prostě normální Rapid...

nejde slovy říct jak je úžasná, šup s ní do oblíbených
nádhera

My chceme víc fotek!

... neskutečná krása!
-> Rapid05: : málóóó
pak řekni jaký problém,taky jich pár nacházim

-> T: Jeden problém se dostavil včera, tak uvidím co z toho bude. Nějaký pořádný focení jsem zatím nestihnul, nicméně něco málo mám, tak pak zkusím aspoň jedno foto interiéru nahodit, taky už to slibuju pěkně dlouho...
-> Rapid05: : děkuju
jinak teda koukám, že už jezdíš :-) a bez problému,tak očekávám fotky,moc mě zajímý ten iteriér

-> De&coN: Dík
-> T: Taky děkuji a nápodobně, máš to parádní
Jinak v sobotu jsem najel 115 km bez jedinýho problému, to auto mi dělá radost. Hlavně, aby mu to vydrželo...
gratulace

Super !

-> Tuner#2: No po těch letech slibování, že příště už určitě...

letos už snad ano

-> Rapid05: Jasný, tak Běšky na podzim se snad dočkám...
-> Tuner#2: Premiéra snad bude, jen né v Blatné, ale tady u ČK. Je třeba začít postupně, kdo ví jestli by to tam dojelo :)
-> Rapid05 02.06.10 19:55:42: Paráda, takže teď v Blaté bude premiéra?
-> MATTESS: Musel jsem tam s tím poslat známýho, tak ani nevím. Pravděpodobně bych asi v šoku odjížděl já, no co si budem povídat...

-> Tuner#2: Nenajel jsem zatím prakticky nic, musím s tím hnout, abych to prohnal technickou a mohl si zajít pro značky, pak může začít testování.

-> Rapid05: To je škoda, na Tvoje auto jsem se těšil... tak snad na podzim až doladíš podvozek. Už jsi se byl project s novýma pružinama?