skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Žádné fotky nebyly uploadovány
RAPID CAR
Toto je projekt, v němž bych chtěl ukázat, jak se dá svépomocí, relativně levně a vkusně postavit automobil na běžné používání ale s troškou sportovnějších vlastností.
Edit 1:To to neberte v zadne pripade jako navod na pouziti/stavbu. Spis jako odstrasujici priklad!!!
Edit 2:Tak uz ani to relativne levne neplati,co jsem tak pocital,v dilech tak 50.000 -+.Samozrejme ze prace se nepocita...
Edit 3:Bohuzel, na aute se uz par mesicu nic nedelalo a pristich nekolik mesicu ani delat nebude, tak jsem se rozhodnul, ze RAPIDCARa zatim ulozim ke spanku a pak nekdy (za rok, za dva) se uvidi co a jak....
Toto je projekt, v němž bych chtěl ukázat, jak se dá svépomocí, relativně levně a vkusně postavit automobil na běžné používání ale s troškou sportovnějších vlastností.
Edit 1:To to neberte v zadne pripade jako navod na pouziti/stavbu. Spis jako odstrasujici priklad!!!
Edit 2:Tak uz ani to relativne levne neplati,co jsem tak pocital,v dilech tak 50.000 -+.Samozrejme ze prace se nepocita...
Edit 3:Bohuzel, na aute se uz par mesicu nic nedelalo a pristich nekolik mesicu ani delat nebude, tak jsem se rozhodnul, ze RAPIDCARa zatim ulozim ke spanku a pak nekdy (za rok, za dva) se uvidi co a jak....
ULTIM / RAPID CAR - komentáře:
21:59:42
28.07.2009
28.07.2009
tunerlada
-> Ultim: je me sem nejdou vkladat fotky tk se kukni ke me do karty
21:58:58
28.07.2009
28.07.2009
tunerlada
-> Ultim: z maluvek nechapu moc tk sem vystrihnul kousek ze sve maluvky a domaloval v malovani jak to napadlo me to hnedy je original ten plech ve kterym je buchta pridelana,ja bych tam udelal takovej profil(ten cervenej)kterej by byl privarenej k prahu stim ze by tam byla dirka na klic a sbour aby sla buchta dotahnout nic jinyho me nenapadlo aby to bylo pevny
21:16:15
27.07.2009
27.07.2009
Ultim
Ted se jedna co dat do te srafovane oblasti... a)takove U-cko jejimz stredem by prochazel ted stredici trn-stupl nebo co to je.
b)Z-tko,ma tu vyhodu se hlava sroubu by byla volne pristupna. Ale zase se bojim ze kdyz ta vyztuha bude hodne daleko od okraje nosniku,tak ze ten stejne bude mit snahu se naklanet.
c)zase ucko ale tak ze by nebyla viditelna hlava sroubu. To je mozna nevyhoda,ale zase by byla vyztuha az na konci nosniku,tudis na konci ramene. coz je plus...
Tak a babo rad...
b)Z-tko,ma tu vyhodu se hlava sroubu by byla volne pristupna. Ale zase se bojim ze kdyz ta vyztuha bude hodne daleko od okraje nosniku,tak ze ten stejne bude mit snahu se naklanet.
c)zase ucko ale tak ze by nebyla viditelna hlava sroubu. To je mozna nevyhoda,ale zase by byla vyztuha az na konci nosniku,tudis na konci ramene. coz je plus...
Tak a babo rad...
21:11:22
27.07.2009
27.07.2009
Ultim
Jsem ted o tom trochu premyslel a jsou vlastne tri roviny ve kterych muzu dat vyztuhu. V jedne rovine uz plech je-vlastni nosnik. Zbyvaji dve. Ta co by byla rovnobezna s osou nosniku,tak by asi taky pruzila protoze s pevnejsi casti by byla spojena jen na konci,takze zbyva jedina moznost. A to udelat tu vyztuhu mezi nosnikem a prahem,ten je z 1.5mm plechu takze ma urcitou pevnost...
20:09:14
27.07.2009
27.07.2009
aceboss
-> Ultim: Jednoduchá odpověd jako vždy zadní nápravy Škoda:kyvka,vlečka nemájí moc rádi drifty ono s uchycením a vystužením uložení moc neuděláš stejně se to bude dost namáhat kor na širokých pneumatikách a se silnějším motorem.
18:58:35
27.07.2009
27.07.2009
Ultim
Ale muze nastat situace ze auto pojede bokem. Smyk,drift... v tom pripade by se sila prenasela kolmo na osu nosniku a tam se uz bojim ze by to mohlo neco udelat. Jakoze by se mohl ten nosnik zkroutit,pruzit a same takove veci... Takze moje otazka zni: co,kde a jak vyztuzit aby k tomu nedoslo?
18:55:59
27.07.2009
27.07.2009
Ultim
takze sila se prenasi na ten plech a nijak ho zvlast nenamaha protoze pusobi rekneme rovnobezne s osou toho nosniku. Ano?
18:54:29
27.07.2009
27.07.2009
Ultim
Takze panove jelikoz budu ted pracovat na casti ulozeni buchty podelneho ramene,napadlo me jak ho jeste vyztuzit. Nejdrtiv si dame ale takovy maly mechanicky rozbor... Rekneme ze na pricce je to ulozeno otocne a tudis pri akceleraci a brzdni dochazi k pouze suvnym silam resp. tlaku a tahu...
12:08:37
26.07.2009
26.07.2009
Ultim
-> Fén: -> aceboss: -> tunerlada: Tak jsem zase neco varil na aute a ta svarecka snad vari uplne sama. Pekne to slo do ruky... dokonce se s ni da i bodovat. Jakoze ne normalne bodovat,ale tak ze ji nastavim na max,dam tomu max posuv a chvilku bodnu. Ono to udela krater jak padesatnik a protavi se to pres dva plechy. Takze nemusim navrtavat diry.
23:08:46
25.07.2009
25.07.2009
Fén
-> aceboss: Moc práce a málo času. :o)
-> tunerlada: Pokud tam budu, tak jenom na sobotu.
-> tunerlada: Pokud tam budu, tak jenom na sobotu.
23:06:36
25.07.2009
25.07.2009
tunerlada
-> aceboss: akoby néé -> Ultim: -> Fén: héj soudam ze vas v Brně uvidim oba
13:32:15
25.07.2009
25.07.2009
aceboss
-> Ultim: -> Fén: Tak co pánové jak se daří koukám,že pořád makáte co .
21:57:28
19.07.2009
19.07.2009
Fén
-> Ultim: Felda jezdí pořád, teda pokud se na ní zrovna něco nedělá. :o) Bohužel musím dělat GO za provozu, protože si nemůžu dovolit mít nepojizdé auto déle než 14 dní.
21:42:27
19.07.2009
19.07.2009
Ultim
-> Fén: Takze snad,mozna to konecne pojede do podzimniho srazu v brne?
20:31:40
19.07.2009
19.07.2009
Fén
-> Ultim: Jj, Pick-Up. Hliník svařovat umím, ale aktuálně nemám čím. TIG jsem si ještě nepořídil.
18:26:59
19.07.2009
19.07.2009
Ultim
-> Fén: Pick-up? Ty varis hlinik? Ja vim ze neni felda z hliniku,to je otazka bokem ...
15:59:12
19.07.2009
19.07.2009
Fén
-> Ultim: Vyvařovala se Felda.
15:54:09
19.07.2009
19.07.2009
Ultim
-> Fén: Cos vyvaroval? To 4x4T ?
22:20:17
18.07.2009
18.07.2009
Fén
-> tunerlada: Už tři tejdny. :o) Ale jenom první etapu.