skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
R.V.: 1990
Motor: 785/136 Skoda
To to je moj rapid 136, so snizenym podvozkom , vpredu pruziny ala Saky v rozmere 240 + tlmice ala Duri plnene PP90-tkou.
Zadne pruziny zrezane + tlmice HP Sporting
Dalsie zmeny proti serii: zamracena kapota, zahladene zadne celo
Kolesa: New jupiteri a svaty pokoj od zelenych...
Vyfuk ala Spas, coskoro s samostatnymi zvodmi.
Farba bola trosku neplanovana ale vzhladom na to ze mi prebehla poulicna lampa cez cestu tak musela ist na dlhu liecbu k klampiarovy no a zaroven zmenila farbu:)
Momentalne sa pracuje na new interieri... a hudbicke...
Interier je dokonceny este doladujem music...
Pribudli elektricke okna, new tapaciri s new repracimi, zadne calunene plato z 2 cm DTD, foooolie, new zgeneralkovane kurenie
Pribudli dake staronove fotecky... nech je naco pozerat :)
III. WP ŠKODA ZRAZ... 1. miesto jazda zručnosti (jazda na tomto okruhu) :)
http://www.youtube.com/wa tch?v=1AA3dLP5vnw
The First Brno tym day... 1. miesto v tomto slalome
http://www.youtube.com/wa tch?v=ggjb1Znb5kM
Malokarpatsky Skoda zraz jar 2008, jazda zrucnosti - 2 najlepsi cas
Motor: 785/136 Skoda
To to je moj rapid 136, so snizenym podvozkom , vpredu pruziny ala Saky v rozmere 240 + tlmice ala Duri plnene PP90-tkou.
Zadne pruziny zrezane + tlmice HP Sporting
Dalsie zmeny proti serii: zamracena kapota, zahladene zadne celo
Kolesa: New jupiteri a svaty pokoj od zelenych...
Vyfuk ala Spas, coskoro s samostatnymi zvodmi.
Farba bola trosku neplanovana ale vzhladom na to ze mi prebehla poulicna lampa cez cestu tak musela ist na dlhu liecbu k klampiarovy no a zaroven zmenila farbu:)
Momentalne sa pracuje na new interieri... a hudbicke...
Interier je dokonceny este doladujem music...
Pribudli elektricke okna, new tapaciri s new repracimi, zadne calunene plato z 2 cm DTD, foooolie, new zgeneralkovane kurenie
Pribudli dake staronove fotecky... nech je naco pozerat :)
III. WP ŠKODA ZRAZ... 1. miesto jazda zručnosti (jazda na tomto okruhu) :)
http://www.youtube.com/wa tch?v=1AA3dLP5vnw
The First Brno tym day... 1. miesto v tomto slalome
http://www.youtube.com/wa tch?v=ggjb1Znb5kM
Malokarpatsky Skoda zraz jar 2008, jazda zrucnosti - 2 najlepsi cas
136RAPID MISHOOOO - komentáře:
16:42:35
20.09.2004
20.09.2004
Saky
jenze s takovym tuningem jdi do pr---)) o to tady nikdo nestoji aby mu to jezdilo min.. to uz je lepsi tuning prehodit kolecka na pohon tachometru jeste vic do rychla-)
16:12:00
20.09.2004
20.09.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Saky: Stačí namontovat digiťák z kola a hned Ti to jezdí o 20km/h míň :o))
16:02:06
20.09.2004
20.09.2004
Saky
kdyby ty kurvy vyrobci delali presny tachometry to by ubylo rychlejch aut-)
16:00:32
20.09.2004
20.09.2004
Saky
taky sem minule jen tak jel najednou sem minul boxstera a zavratnou rychlosti jsem se od neho vzdaloval.. bylo to tim ze mam tak nadupany seriovy motor? a nebo to bylo tim ze jel na druhou stranu?-)
15:30:24
20.09.2004
20.09.2004
minno
-> U-Geen: tak;)
14:23:28
20.09.2004
20.09.2004
U-Geen
no, jak bych to řek ... :-) já už předjel takovejch zajímavejch aut, ale pochybuju, že se mnou závodili :-)
14:16:35
20.09.2004
20.09.2004
TUNER
-> BEYER: "pocvicil aj peugo 1.9 GTI" ....... Tak ten byl fakt dobrej.....205 udělá přes 200 a zrychlení má kolem 8,5 s.....Tak to si můžem někdy dát sprintík a pocvičíš i mě?
13:42:54
20.09.2004
20.09.2004
Tuner#2 - zrušená registrace
-> BEYER: Pokud mě pamět neklame, tak 1,9 GTIčko má 122 - 130HP podle roku výroby a podle toho kam byla určená (na jaký trh), takže by mě zajímalo, jak jsi takovému motoru v 205, která váží skoro stejně jako škoda mohl stíhat - to za tím seděl nějaký děda, který šlapal místo plynu na brzdu ne????
08:18:47
20.09.2004
20.09.2004
BEYER - zrušená registrace
Mishoooo & minno: vykon je ten isty ako u fava a formana... potom uz len zalezi na prevedenych upravach na danom motore... ;o) ja som mal seriovu 742.136 a v rozbehoch a na dialnici som pocvicil aj peugo 1.9 GTi ;) a to som mal seriu teda dufam ;o a uplne postacovala ...
09:41:13
19.09.2004
19.09.2004
minno
-> Mishoooo 19.09.04 00:08:16: neviem prečo takto reaguješ ale ako chceš...
00:13:17
19.09.2004
19.09.2004
darkness999
-> Mishoooo: bacha aby sa to nedopocula Eva lebo ti ju v zavistnom zachvate rozbije
00:10:28
19.09.2004
19.09.2004
Mishoooo
-> darkness999: nooooo dost som uvazoval aj nad ciernov ale bal som sa ze to bude ako parenisko a tiez ze na nej bude dost vydiet kazda spinka... Ale teraz by som tu Orange nevymenil za nic, vazne! To bude laska...
00:08:16
19.09.2004
19.09.2004
Mishoooo
-> minno: kasli na to, to nema cenu ale diki za tvoj nazor a neber to v zlom
00:02:24
19.09.2004
19.09.2004
darkness999
vidim ze rapidka zase fakci no mohol si skusit tu ciernu farbu
11:05:11
18.09.2004
18.09.2004
minno
-> Mishoooo: neviem presne, čo mi tými článkami chceš vlastne povedať :-) Poznám obidva.
Ja len hovorím, že do Formanov sa dávali rovnaké motory ako do Favoritov - takže to, že máš motor z Formana (785) neznamená, že práve preto "máš nejak moc koníkov" - viac ako keby si mal motor z "obyčajného" Favorita. A tiež nexapem, čo si mi chcel naznačiť tými hlinikovými rozvodovými tyčkami do Fa motorov... Tie ti výkon asi nepridajú, iba ak tichší chod a dlhšiu životnosť...
Takže môžme pokračovať ďalej v debate.
Tak koľko kW má ten tvoj motor? (už som sa raz pýtal) (P.S. to výrobné číslo motora 785 je podľa mňa len preto, aby sedelo s číslom karosérie Formana (785). proste napr. dva rovnaké motory dostali číslo podľa toho, či šli do Favorita (781) alebo do Formana (785)...) Necháp ma zle, je to len môj názor
Ja len hovorím, že do Formanov sa dávali rovnaké motory ako do Favoritov - takže to, že máš motor z Formana (785) neznamená, že práve preto "máš nejak moc koníkov" - viac ako keby si mal motor z "obyčajného" Favorita. A tiež nexapem, čo si mi chcel naznačiť tými hlinikovými rozvodovými tyčkami do Fa motorov... Tie ti výkon asi nepridajú, iba ak tichší chod a dlhšiu životnosť...
Takže môžme pokračovať ďalej v debate.
Tak koľko kW má ten tvoj motor? (už som sa raz pýtal) (P.S. to výrobné číslo motora 785 je podľa mňa len preto, aby sedelo s číslom karosérie Formana (785). proste napr. dva rovnaké motory dostali číslo podľa toho, či šli do Favorita (781) alebo do Formana (785)...) Necháp ma zle, je to len môj názor
23:52:06
17.09.2004
17.09.2004
Mishoooo
-> minno: vrele ti doporucujem prestudovat nasledovne clanky na www.skoda.panda.cz/clanek
.php3?id=227 a este www.skoda.panda.cz/clanek
.php3?id=283 a skus aj pokecat s chalanmi co maju fava no a potom mozme pokracovat na tuto debatu
21:19:24
16.09.2004
16.09.2004
minno
-> Mishoooo: pokiaľ viem tak do všetkých prevedení Fa/Fo/PickUp sa dávali tie isté motory, t.j. 135/43kW, 136/46kW a striekačkové 135/40kW a 136/50kW... Takže do formanov sa nedávalo nič zvláštne "s nejak moc koníkmi". Koľko kW má ten tvoj motor?
20:18:57
16.09.2004
16.09.2004
Mishoooo
-> Nojmis: no seria to nieje aj ked mohla byt lebo je to super! no a je to z formana (asi) vid nizsie lebo ma nejak moc konikov
20:14:09
16.09.2004
16.09.2004
Mishoooo
-> BEYER: Tak sa nabuduce zastav! ak budem mat cas urobime exkurziu zakutiami rapidy
Teeraz je velm pekna, da sa povedat ze presne podla mojich predstav
Teeraz je velm pekna, da sa povedat ze presne podla mojich predstav
20:12:39
16.09.2004
16.09.2004
Mishoooo
-> minno: Len taka mala oprava! Favorit: 781.xxx az 782.xxx, Favorit kupe(prototyp): 783.xxx Forman: 785.xxx a 105-136: 742.xxx, a Favorit (myslim) 200 tj. okruhovy freepickup mal:787.xxx