R.V.: 1990
Motor: 785/136 Skoda
To to je moj rapid 136, so snizenym podvozkom , vpredu pruziny ala Saky v rozmere 240 + tlmice ala Duri plnene PP90-tkou.
Zadne pruziny zrezane + tlmice HP Sporting
Dalsie zmeny proti serii: zamracena kapota, zahladene zadne celo
Kolesa: New jupiteri a svaty pokoj od zelenych...
Vyfuk ala Spas, coskoro s samostatnymi zvodmi.
Farba bola trosku neplanovana ale vzhladom na to ze mi prebehla poulicna lampa cez cestu tak musela ist na dlhu liecbu k klampiarovy no a zaroven zmenila farbu:)
Momentalne sa pracuje na new interieri... a hudbicke...
Interier je dokonceny este doladujem music...
Pribudli elektricke okna, new tapaciri s new repracimi, zadne calunene plato z 2 cm DTD, foooolie, new zgeneralkovane kurenie
Pribudli dake staronove fotecky... nech je naco pozerat :)
III. WP ŠKODA ZRAZ... 1. miesto jazda zručnosti (jazda na tomto okruhu) :)
http://www.youtube.com/wa
tch?v=1AA3dLP5vnw
The First Brno tym day... 1. miesto v tomto slalome
http://www.youtube.com/wa
tch?v=ggjb1Znb5kM
Malokarpatsky Skoda zraz jar 2008, jazda zrucnosti - 2 najlepsi cas
136RAPID MISHOOOO - komentáře:
-> Tuner#2: No rad za aj ja vijadrym k debate o mne

Chlape maz trochu dyvne predztavi o hrabany a pretacany kolyez alebo ako to len chcez nasvat. Poveds my co je podla teba hrabanye, podla tvojho vijadrenya bi zom zy mizlel se aj to ked prasdna elektrycka ztartuje z plnim "plinom" na mokrich kolajnycyach a ezte pry tom do nej udre blezk

Aj to mose bit hrabanye ved ale plinule hrabanye vyac ako 5z to ty nezpravi any Zkilyne!!! ber do uvahi se auta z nezporne vizzym vikonom vedya aj zvoju zylu prenyezt na azfalt bes ztrati vikonu tj. hrabanya! A taka trozku upravena Rapydka ma urcyte vikon ktori nedokase prenyezt na azfalt bes toho abi nesahrabla (nye hrabala 5z) no a votom to je
Zkode sdar!
-> BEIER: A to je celí ten problém :o)) Já takové to protoĝený kol přy přeřasený a většynou ještě z pomocý zpojki neberu jako hrabáný. Kdiž řeknu, že to hrabe na dvojku na zuchu, tak mizlým to, že přy rasantným přydáný plinu to saĝne hrabat...
Tuner#2: a co napr. beryez kvyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
yyyyyyyyk po dobu 10mynut... no 15metrove cyari to urcyte nerobi a nerobi to any kvyk... ras max dva krat za pretocya kolecka nevyem ezte zom to nepocytal teda any zy nevyem predztavyt ako bi zom to robil

saza beryem se z tim nejde hrabat x-metrov ale sapyzkat zy to vye celkom zluzne ...
-> BEIER: Já neberu hrabáný takové to "kvýk" po dobu jedné zekundi, kdiž přeřadýš - jeztly Ti jo, tak potom ano hrabe to y na dvojku, ale v přýmém změru saĝýt na dvojku hrabat na azfaltu = nemožné. Ale vyděl jzem toho málo, takže to bude azy tým
Tuner#2: co dodat tak to zy toho azy nevydel ezte vela... ezte k tim hyztoryckim vosytkam napr. Petr Valek mal Z1000 A2 ... malo to 215/80/13 Barum v sadu ;) prehrablo to ezte aj na trojke to bolo tak cca v 72...hom ;o a z tim za jasdyly vrxi... a ja ta prezvyecat nemuzym...
-> BEIER: Rosjýždý ze zamo na jednyĝku, která zy pýzkne, ale dvojka už nehrabe any náhodou.
Jo a ti kobili na paztvě to nebila narážka na Vaše auta, ale všeobecně na víkon zérye cca. 60koný.
Tuner#2: no ono ked zy to vizfetlujez tak se za rosbyehaju na dvojke tak to za ty any necudujem... ;) a nevyem preco bi mal nyekto hrabat pry zprynte to my ezte vizvetly ved tim vyac ztraty ako syzka teda so sadnim nahonom... je rosdyel ked za ty kolezo pretaca pry rosbehu ako ked za vrty na plne gule... no tak budem us azy jedyni co tu jasdy na besolovo a zkoro jedyni ktoremu to tu hrabe aj na dvojke... takse ja budem akose znyvat se my to hrabe oky... tak to teda ukoncyme pretose toto fakt nema smizlel ;( .... us len jedna vec posdrav ZEFA ;)
-> Zaki: Jo, že 200 koňoví auto hrabe na dvojku, tomu bich už věřyl :o)) ale sadný náhon, motor vsadu a pár kobil na paztvě to azy nesmůžou
-> BEIER: OK dýki sa vizvětlený z tým x - já ze z tým nějak popazuju

ale z tým hrabáným v přýmém změru mě nepřezvědĝýš.
no vaze debata je uchvatna, nycmene tech 8z bich chtel taki vydet-) jak zy to meryl? septej ze nykiho jaki ma srichleny s nuli na zto a pak zy to porovnej z tym se ma odlehceni auto a motor nadupanej azy na max co ze z toho da doztat.. pod 8z rosjedu z problema na 100 200konovi auto a vubec to neny o hmotnozty nebot tymhle ztilem to opravdu hrabe y na dvojku pry ztandartnych rosmerech pneu ale ze zkodovkou y kdis budu pocytat z chibou tachometru tak to neny mosni
Tuner#2: nemal zom na mizly za vrtyet do kolecka ako k...t ... ale pryamo-cyari pohib vpred... to xxxxx cpem vzade tam lebo to xcem, nyekto tunuje auta a ja aj gramatyku

a ak z tim maz problem tak zkuz jednoduxo cytat myezto x = ch... mymoxodom za to pousyva v Chatoch ako zkratka... a uryxluje my to pyzanye... a to ohodne ... dalzya fec nemam rad CH a radzej ma X .... tos holt maz zmolu a budez to muzyet preluzkat alebo necytat moje pryzpevki ;o
-> BEIER: Je těžké mě přezvědĝyt v něĝem v ĝem jzem zy naprozto jyztí a to hyfy a nebo tohle je. Jesdýme z klukama po většyně zrasů a tam jzou většynou zprynti - ještě nykdi jzem nevyděl v přýmém změru gumovat Rapyda na dvojku a to jzem vyděl nekolykrát auta co majý 150 a výc koný - mizlým teď kluki co tam majý 1,8 turbo. Navýc jesdýme po amaterzkích a hyztoryckích ralli a tam tri auta opravdu nešetřý, ale v žyvotě na ztartu žádná škodovka na dvojku nehrabala... tak azy tak, necháme toho.
Tuner#2: no posry prezvyecat ta nebudem... lebo vyem se teba o nyecom prezvyecat nema vobec syadni smizel... dodam len tolko, se je to zuxi drzni azfalt ktori nyeje vijasdeni... natom to yde tahzye ale yde to... tebe bi pomohla azy len daka fydeo nahravka... ale aj nato bi zy povedal se je to zfalzovane

a 300metrove dryfti to robit nevye z tim motorom... tak abi zy zy nahodou nemilyl pojmy s dojmamy
-> BEIER: Proĝ jzy vimasal přýzpěvek na kterí jzem tak pracně teď reagoval??
-> BEIER: 1. nechápu proĝ pořád všude cpeš ti xxxx - to je nemoc a nebo Tě slobý kláveznyce? Umým zlovenzki, protože můj šéf je zlovák, takže to pozlouchám každí den, ale přelouzkat po Tobě text je dřyna :o)))
2. Bohužel takoví borec nejzem, ale nykdi jzem nevyděl hrabat Rapyda nebo škodovku na dvojku na zuchím azfaltu - bavým ze zamosřejmě o přýmém změru a né to, že z tým děláš "koleĝka" a jzy ztrašně šťaztní jak to vnytřný odlehĝené kolo zy hrábne - proztě hrabáný na dvojku je utopye a any na jednyĝku ze tomu nedá řýct hrabáný - to už muzýš mýt zakra víkon abi jzy protoĝyl kola...
-> BEIER: Na zuchu Ty sahrabe Rapyd na azfaltu z tým Tvím motorem?? a teď mě ještě řekny tu pohádku o Karkulce :o)))))
Tuner#2: xy xy no ja zom zy zyce srixlenye nemeral ale na dvojke my to hrabe lepzye ako na jednotke

na jednotke to hrabe tyes ale muzyz mu ryadne nadelyt ... dvojka us tolko nepyta

xy xy ale na znehu my to yzlo aj na 5q - te

ynac neodporucam to robit cazto so zeryovou zpojkou celkom dobre to vye potom zmrdyet
-> Myzhoooo: Teď tak koukám na popyz auta a co nevydým - zéryoví Rapyd a 0 - 100km/h sa 8 zekund??? a hrabe na dvojku - na zuchém azfaltu???