
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Rapid 130L
Auto jsem zakoupil zacatkem zimy 2007 za 6 000,-Kc, v aute byl zaveden alternativni pohon LPG.
Cena byla tak nizka z duvodu zavad s kterimy jsem byl seznamen (urvany levy predni pricny stabilizator napravy, nefunkcni ventilator chladice), ale pocet skritych zavad byl podrtatne vetsi, no co bych chtel za ty prachy... :-(((
Technicke udaje:
r.v. 1987
Motor: seriovy zazehovy ctyrvalec 43 kW (58 PS) 1 289 ccm
Podvozek: seriove vyrobi v dobrem stavu.
16.06.2008
konec existence Rapla v 19:30 jsem to poslal do skarpy a otocil pres boudu, jestli ma nekdo zajem o nejakej nahradni dil at da vedet na tel 774215742
Auto jsem zakoupil zacatkem zimy 2007 za 6 000,-Kc, v aute byl zaveden alternativni pohon LPG.
Cena byla tak nizka z duvodu zavad s kterimy jsem byl seznamen (urvany levy predni pricny stabilizator napravy, nefunkcni ventilator chladice), ale pocet skritych zavad byl podrtatne vetsi, no co bych chtel za ty prachy... :-(((
Technicke udaje:
r.v. 1987
Motor: seriovy zazehovy ctyrvalec 43 kW (58 PS) 1 289 ccm
Podvozek: seriove vyrobi v dobrem stavu.
16.06.2008
konec existence Rapla v 19:30 jsem to poslal do skarpy a otocil pres boudu, jestli ma nekdo zajem o nejakej nahradni dil at da vedet na tel 774215742
Aifell / RapidGT130 - komentáře:
-> Peca: Zdar, no nevim, to zatim neresim, prvni co se musi vyresit jsou ramena, mam trosku rozhazenou geometrii, kdo umi ten umi...
PaK se bude montovat motor a v neposledni rade prijdou nove plechy, a casem novy lak

Ahoj, co mas v planu s tou kastli? Aby to tak nekvetlo 

karburator uz jsem sice opravil, pretesnil a tadne vycistil, ale ted se na nem projevila dalsi zavada... volnobeh drzi jen dokud neprekrocim 3tis. ot., jakmile tovytocim nad a posleze pustim plyn otacky lesnou a na urovni volnobehu to parkrat skytne a zase to zdechne, a v cem je zase kur.. problem.... 

-> Vena: Správně, v jednoduchosti je krása
. A kola dělají auto 


-> Vena: jsou to jen uvahy, nerikal jsem ze je tam dam, kola bych chtel davat druhe, aspon skodovacky
-> Aifell: pěkný rapid
spojlery by mu ale neslušely a už vůbec né nárazníky s fáva,stačí ho snížit a nějaké ty kola... v jednoduchosti je krása


-> Pavel P.: 120L tam davat nebudu, uz jen proto ze to bude sice min zrat, ale taky to nepojede...
, 120Ls by tam pasl, ale nevim jestli ho sezenu, mozna bych ho mel, ale musel bych hodne premlouvat. a taky me napadlo ze bych tam dal 120L a trysky ze 130L. jen takova informace, kdyz je motor zahratej a vyhonim ho do 4 tis. a pustim plyn ta zdechne, totez dela i za jizdy, zmacknu spojku a....

-> Aifell: bile lampy



-> Aifell: pokud to dáš někomu kdo je opravuje tak hřídelky vymění a karbec zrepasuje, ale jestli je to zkroucený tak s tim se už nic neudělá a je lepší sehnat jinej karbec...a 120kovej tam bude taky fungovat, popřípadě karbec ze 120LS bude stačit
to je opravdu lepší sehnat jyný a vyměnit ho
mi chces rict ze opravi karbec kdyz mam vsechny hridelky v haji???
proč ne , nani tu chvilku odjezdíš než si opravíš tenhle
no tak dobre, tak naraznik z fazola nhebude, ale na tu kapotu se vazne divat nemuzu... blatnik bude, jen si pro nej dojet a hodit ho do barvy, asi nebudu mit takovy stesti jak s kapotou, kterou jsem sehnal ve stejne barve.lampy mam bile, akorat tady nemam foto.mam ale vetsi problem, zlobi me arburator a problem je ze nemuzu sehnat druhej a 120 tam dat nemuzu
nárazník z fazola , promiň





Kristovanoho, nárazníky z fakera

Zachvíli dojdou netknuté škodovky, a zoufalí škodovkáři budou tuningové obludy pracně předělávat na originál.

-> Pavel P.: Přesně tak, originál je to pravé. Málo kdo renovuje, a pořád jenom tuning, tuning a zase tuning. Zachvíli bude machr ten kdo má auto v originále.

-> Pavel P.: máš pravdu předsedo
pěknej rapid.... a radu ti dám, nárazníky z favorita, prodlouženou kapotu a podobný tuzerský přežitky vynech a bude vypadat dobře, radši sežeň pěkný kola, dej novej blatník a nový zadní světla a hned to bude vypadat líp


