skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak po skoro šesti letech rapid konečně hotov,až na pár drobností a značky. Začal se pěkně sypat a hnít,takže se komplet rozebral,rozřezal a rozbodal šroubovákem abych pak nadlouho upadnul do beznaděje jak to jenom dám do kupy. Navíc chvíli potom zavedeno ekovýpalné,což mě jen utvrdilo vtom že nic dalšího kupovat nebudu stím že bych těm k.revcům sypal zbytečně tisíce do kapsy,prostě šmoula musel přežít. Musely se udělat komplet prahy, zadní lemy a plechařina pod předníma blatníkama, alespoň že podlaha,kufr a nosníky zůstaly zdravé.jako materiál posloužily nakoupené plechy z druhošky v kombinaci s plechem z vany,pračky a nějaká ta rozřezaná kapota :-D , prostě co se našlo a bylo zdravé a aspoň trochu pevné šlo na kastli. samozřejmě hned po vyvaření vystříkané všechny dutiny voskem,přístupná místa vytřené vyjeťákem- teď už snad dluho hnít nebude,navíc přes zimu zustane v garáži. Odstín laku byl od začátku jasný,co jsem se dočet tak se tato barva dávala jen jeden rok na kupé,a moc jich vidět není, takže zase do stejné bledě modré. Motor zůstal původní 130ka,nové kruhy,rozvody, spojka a komplet přetěsněný. na zadní nápravě nové silentbloky a nějaká ta výztužka,no stejně to čapi ale co už:-) . Přední náprava zustala tak jak byla,je zdravá a nic není vymlacené,nebyl důvod do ní dupat, t osamé brzdy, které byly komplet zánovní včetně trubek. Původní černý vyšisovaný interiér vyměněn za zánovní světlý,sedačky na fotkách jsou zatím zabalené. Větší část auta se dělala v klasické malé garáži,když zrovna byla chuť nebo peníze, ale nebýt kamarádů a známých kteří rádi pomůžou,ležím pod autem ještě teď:-D.
Rapid je už od léta na značkách a jezdí, až na pár drobností které bylo třa doladit po dlouhé době stání a generálkování jinak paráda. Absolvoval cestu do Německa,Opava- Bamberk a zpět 1600km, ve čtyrech lidech v plné polní, takže až na zhoblované přední zástěrky cesta proběhla hladce.Jo akorát při prvním rozvášnění po nájezdu na dálnici za Fulnekem nevydržela pekelný nápor vzduchu guma v pravé beskydce a sklíčko bylo katapultováno na dodávku za mnou,díky bohu nestalo se nic,navíc se dá jet vklidu i bez ní,ta pravá je tam stejně spíše kvůli vzhledu,ale už je tam nová:-)v německu jsem akorát vyměnil klíňák a těsnění pod rozdělovačem,začlo nějak moc téct, není divu když motor kmital většinu cesty na dálnici v 5ti tisících otáčkách,myslím že už je zajetej... holt malé kolečka, ve 120-130ti dost hluk od motoru,výš už bylo ticho:-)takže většinu cesty tak 150-160 tachometrových a nebyl problém,auto stíhalo ostatnímu provozu a cesta utekla hezky. V listopadu končí pojistka a rapid pujde do depozitu na zimu, i když mi to zas bude chybět nějakou dobu,nerad bych řešil na jaře bubliny pod lakem a kdoví co ještě.
23.2.2015
Dnes radost veliká- sehnána dvoudílná maska a nasazeny světla s tmavými rámečky, uprava světel byla jednoduší než sem čekal, bez nějakeho rozbijení a střikání sprejem, takže dá se říct zadarmo a výsledek dobrý.
6.9.2015
Rapid je po druhé dovolené do Německa, vše bez problému, dneska vyměněné plasty př. nárazníku za nevybledlé a spoiler už se mi nechtělo nasazovat, necham tak
Tak nějaké změny co proběhly, napíšu za poslední půlrok: Vyměněné plasty předního nárazníku + sundaný spoiler, uvidím časem možná ho dám zpátky. Dopředu jsem vrátil origo pružiny, vzhledem k tomu že nejezdívám sám a většinou s plným kufrem to docela bodlo, už mi nemlátí dorazy a stabilizátor na každé díře a už netrpím pocitem strachu že někde zalomím předek. trochu jsem dotáhnul svisláky a ložiska + doplnil vazelínu a je klídek.Do dutin jsem naflákal olej kde to šlo až jsem měl u garáže menší ekologicku katastrofu, lemy a některé spoje jsem očistil a vypatlal vazelínou-nejlevnější a nejůčinnější řešení. Dále jsem převařil držáky motoru na silentbloky z favorita a příčku jsem naplnil pískem, určitě se teď snížil hluk uvnitř auta, další zdroj kraválu byl origo výfuk, ta střílející trubička už mě tam vážně s.ala, tak jsem tam hodil jeden upravený co jsem kdysi koupil od jednoho člena tady na virtu a už mi dlouho leží v garáži, má sice na venek trochu hlasitější projev, ale neduní v určitých otáčkách jako tak konzerva co jsem tam měl.Když už jsem měnil ten výfuk tak jsem si na 3krát přehodil výfukové svody, protože jsou prostě z debilního bláta a vyjel mi šteft z praského závitu při dotahování, tak jsem dal druhé které byly samozřejmě taky nahovno, tak jsem dal třetí které byly ze 120 ky tak jsem v nich udělal těsnější 10 ky závity- zatím drží. Další věc v plánu je pořešit nějaké normální pásy místo těch příšerných škrtičů co se furt sekají :-P a nějaké lepší repro k rádiu, ty stávající mám schované pod palubkou a chtěl bych to udělat nějak podobně, rozhodně nechci řezat díry do tapecu. Dále musím dát nějak do kupy budíky, všechny žárovky z podsvícení jsou v pořádku a svítí, ale při zapnutém podsvícení svítí každý budík jinak silně, vypadá to jak nějaké předpotopní rádio nebo co.. Dále doladit táhla topení aby neprofukovalo když nemá, vyměnit gufero na klice, nějak se rozechcalo.. Prostě škodná, pořád se na tom něco posouvá,kroutí nebo povoluje,aby se člověk nenudil :-D
20.8.2016
sprotvní výfuk jsem nechal, převařil jsem koncovku, tak už to aspon vypadá normálně. Furt řeším karbec. To je prostě pomsta, to někdo dělal výlisky zeschlých hoven makaka nebo já nevim.. víko sem se snažil srovnat ve svěráku, těsnění jsou nové, všecko rozebrané vyčištěné, gumičky nové, tisickrát nastaven volnoběh , a stejně se to bude chovat pokaždé jinak. Taky mě zaráží že v karbecu pod šroubem kde má být kulička jsem žádnou nenašel, i když vím že sem si na to při skládání dával pozor, stejně jako podložka pod výpuštákem. Měním olej, povolil jsem několikrát přetáhlý výpušták protože prolínal olej, a podložka nikde. Asi fakt už blbnu nebo co, zaráží mě že bych na takovou věc zapoměl... No každopádně rapid je zas připravený vyrazit na dovolenou, snad se zadaří..
29.8.2016
Sedr už letěl impozantím obloukem do rohu skříně, a pomalu doladuju Lekra, zbývá mi dořešit uchycení bovdenu a vyříznout díru do filtrboxu. Koupil jsem nové vše co je na karbec třeba, všecko mě dohromady zatím vyšlo asi na 1500. Měl jsem z toho strach ale zatím se to nedělá špatně, jen kdyby bylo víc času..
16.3.2017
Rapid se čím dál víc vrací do původního stavu :-D . Dal jsem zpět seriový výfuk, a dneska jsem pořídil nové gumky, rozměr který tam patří. S těmi malými koly se hrozně zkrátily převody a už mě to nějak nebavilo, jediné plus bylo že auto možná líp sedělo.. ale byl jsem to hned projet a žádná tragedie to není. Karbec z favorita funguje bezvadně, už jsem uplně zapomněl na nějaký sytič, parádně startuje a i za studena krásně jede, rozdíl je opravdu veliký. Loni byl rapid po 3 v německu a a všechno fungovalo bez problému. Po půl roce jsem auto umyl, a hned při první projíždce mi nějaký pták zesral komplet předek tak, že trefil světlo, dvě místa na kapotě, a ještě se to stačilo rozprsknout na přední sklo :-D se spotřebákem jezdím denně, ale tohle by se mi nikdy nestalo :-D
Vrácené původní zrcátka, na zkoušku pruhy na pneu, v plánu vyměnit repra k rádiu za 100w
Pár fotek z letní dovolené - nejdřív na jih Rakouska k řece Moll, a k moři nám zbývalo něco přes 200 km tak jsme se hecli a dojeli na 3 dny do Bibione. Je to příšerné místo, ale touha se zase dostat k moři po letech byla velká, drahá polovička se aspoň podívala do Italie poprvé v životě a rapid vlastně taky :-) byla to skvělá dovolená a užil jsem si i samotnou cestu, auto šlapalo jak hodinky celou dobu, i když pár otravných věcí budu muset vychytat, cesta samotná byla bez problému a po dálnici jsme to už zpátky švihali na jeden zátah, s jednou malou zastávkou v nočním Prateru ve Vídni a pak na jižní moravě. Bomba zážitek a hned bych jel znova, snad se příští rok zadaří a rapid opět bude budit pozornost cizích řidičů :-) cestou jsem dostal nejeden like přes okýnko, byla to radost z jízdy :-) no jedna z věcí je dobíjení, mám pár původních altíků ale všechno je to slabé, v autě to vypadalo jak dobíjecí stanice na mobily a navigace pro menší vesnici, tak by to chtělo něco silnějšího. Musel jsem vézt náhradní baterku a občas je někde v kopci přehodit a kopnout to přes kvalt aby se druhá baterie dobyla, abych pak neměl při startování problém. Další věc co mě dost štvala je že při 70- 90 km/h se z auta stal vybrátor, normálně to není moc znát ale jak jsme měli vzadu hromadu věcí tak se to při těch rychlostech začalo třepat dopředu dozadu, přitom motor šlape normálně a výkon tak nějak odpovídá škodovce, no snad to do příští dovolené vychytám.
Dovolená 2018 s rapidem klapla. Bohužel nezbylo nám jet než v půlce sezony, tak jsme to vzali přes slovensko, madarsko směrem na chorvatsko na ostrov murter. Zvykl jsem si jezdit v noci, je menší provoz, je méně čumilů a celkově je mi to tak nějak přijemnější. Ovšem když jsme v Madarsku sjeli na okresky a po nich jeli až k chorvatsku, nepotkali jsme za celou dobu téměř nic :-D za to chorvatsko v pondělí ráno byla chyba. dálnice přecpaná až za zagreb, vlastně po celou tu dobu to bylo tak na 1 a 2ku, za trest.. za zagrebem jsme sjeli, a byla z toho parádní cesta s přírodou kolem :-) dojeli jsme k pobřeží a po něm pokračovali ještě asi 3 hodiny dolů k našemu cíli. Cestou jsme potkali kolegy ze slovenska, červené Mko a bílá užovka. Na to jak se na 130kové motory nadává, ten muj ani po několika letech a dovolených stále nejde uvařit :-D prostě i v chorvatských kolonách si drží svých max 85 a dělá jako že nic. Cestou mě trápily spíš takové směšné závady, jako ucpané odvětrání nádrže, díky kterému přestal uplně jít benzín do ac pumpy, no odpojil jsem ho.. pak začal pískat favo karbec, až doma jsem zjistil že se povolily šroubky na membránce ze zadní strany.. no a cestou zpět ze mě měli prdel madarští policajti, kteří mě zastavili kvůli světlům, spálilo se mi totiž rele v kufru.. tak jsem přehodil dráty na rele od dálkáčů a jelo se dál. Je super si takhle vyjet s mladou po vlastní ose rapidem, ale i ten týden dá dost finančně zabrat.. klobouk dolů a závist těm co takhle pořád někde jezdí. No snad zase za rok. Bylo zvláštní, jak v chorvatsku plno cizinců zvedalo palce a se zájmem se motali kolem auta, jen když jsme už potkali nějaké čechy tak většinou se tvářili jak kuři řit nebo uplně dělali že nevidí :-D
26.10.2022
Šmoula má za sebou 8 let ježdění v novém kabátě a co jsem počítal tak i 8 dálkových tras na dovolené, mezitím asi tisíckrát na chalupu a pár pěkných srazů. Čím déle s ním jezdím, tím jsem spokojenější. Vrátil jsem zpět původní karbec který už šlape jak hodinky, auto startuje za každého počasi poslušně, pár let zpátky je udělaná hlava a komplet nové válce. Nehnije, nekazí se, kupodivu se ani nezalepuje starým benzínem, a to jezdí dost nepravidelně. Vétšinou půl roku stojí a pak dostane šok a jezdí nonstop. Ještě jsem dal nové destičky ze žigula a nové zadní pakny a brzdovku, brzdí teď lépe než má pracovní felda. Letos dal znova další štreku do chorvatska a zpět, navíc tam zdolal pár prudkých kopců a kamenitých ostrovních cest. Jediné s čím bojuju a co mě trápí je zaklepávání ventilů a to i přes dolévání náhrady olova. A bohužel co tak zjištuju ani úprava na tvrzená sedla problém nevyřeší. Holt není to na dnešní benzín.. Ale dokud to pujde a dokud bude kam seřizovat ventily, budu jezdit kam mne napadne, a snad vydržím nějakou dobu recyklovat díly které mám schované
Rapid je už od léta na značkách a jezdí, až na pár drobností které bylo třa doladit po dlouhé době stání a generálkování jinak paráda. Absolvoval cestu do Německa,Opava- Bamberk a zpět 1600km, ve čtyrech lidech v plné polní, takže až na zhoblované přední zástěrky cesta proběhla hladce.Jo akorát při prvním rozvášnění po nájezdu na dálnici za Fulnekem nevydržela pekelný nápor vzduchu guma v pravé beskydce a sklíčko bylo katapultováno na dodávku za mnou,díky bohu nestalo se nic,navíc se dá jet vklidu i bez ní,ta pravá je tam stejně spíše kvůli vzhledu,ale už je tam nová:-)v německu jsem akorát vyměnil klíňák a těsnění pod rozdělovačem,začlo nějak moc téct, není divu když motor kmital většinu cesty na dálnici v 5ti tisících otáčkách,myslím že už je zajetej... holt malé kolečka, ve 120-130ti dost hluk od motoru,výš už bylo ticho:-)takže většinu cesty tak 150-160 tachometrových a nebyl problém,auto stíhalo ostatnímu provozu a cesta utekla hezky. V listopadu končí pojistka a rapid pujde do depozitu na zimu, i když mi to zas bude chybět nějakou dobu,nerad bych řešil na jaře bubliny pod lakem a kdoví co ještě.
23.2.2015
Dnes radost veliká- sehnána dvoudílná maska a nasazeny světla s tmavými rámečky, uprava světel byla jednoduší než sem čekal, bez nějakeho rozbijení a střikání sprejem, takže dá se říct zadarmo a výsledek dobrý.
6.9.2015
Rapid je po druhé dovolené do Německa, vše bez problému, dneska vyměněné plasty př. nárazníku za nevybledlé a spoiler už se mi nechtělo nasazovat, necham tak
Tak nějaké změny co proběhly, napíšu za poslední půlrok: Vyměněné plasty předního nárazníku + sundaný spoiler, uvidím časem možná ho dám zpátky. Dopředu jsem vrátil origo pružiny, vzhledem k tomu že nejezdívám sám a většinou s plným kufrem to docela bodlo, už mi nemlátí dorazy a stabilizátor na každé díře a už netrpím pocitem strachu že někde zalomím předek. trochu jsem dotáhnul svisláky a ložiska + doplnil vazelínu a je klídek.Do dutin jsem naflákal olej kde to šlo až jsem měl u garáže menší ekologicku katastrofu, lemy a některé spoje jsem očistil a vypatlal vazelínou-nejlevnější a nejůčinnější řešení. Dále jsem převařil držáky motoru na silentbloky z favorita a příčku jsem naplnil pískem, určitě se teď snížil hluk uvnitř auta, další zdroj kraválu byl origo výfuk, ta střílející trubička už mě tam vážně s.ala, tak jsem tam hodil jeden upravený co jsem kdysi koupil od jednoho člena tady na virtu a už mi dlouho leží v garáži, má sice na venek trochu hlasitější projev, ale neduní v určitých otáčkách jako tak konzerva co jsem tam měl.Když už jsem měnil ten výfuk tak jsem si na 3krát přehodil výfukové svody, protože jsou prostě z debilního bláta a vyjel mi šteft z praského závitu při dotahování, tak jsem dal druhé které byly samozřejmě taky nahovno, tak jsem dal třetí které byly ze 120 ky tak jsem v nich udělal těsnější 10 ky závity- zatím drží. Další věc v plánu je pořešit nějaké normální pásy místo těch příšerných škrtičů co se furt sekají :-P a nějaké lepší repro k rádiu, ty stávající mám schované pod palubkou a chtěl bych to udělat nějak podobně, rozhodně nechci řezat díry do tapecu. Dále musím dát nějak do kupy budíky, všechny žárovky z podsvícení jsou v pořádku a svítí, ale při zapnutém podsvícení svítí každý budík jinak silně, vypadá to jak nějaké předpotopní rádio nebo co.. Dále doladit táhla topení aby neprofukovalo když nemá, vyměnit gufero na klice, nějak se rozechcalo.. Prostě škodná, pořád se na tom něco posouvá,kroutí nebo povoluje,aby se člověk nenudil :-D
20.8.2016
sprotvní výfuk jsem nechal, převařil jsem koncovku, tak už to aspon vypadá normálně. Furt řeším karbec. To je prostě pomsta, to někdo dělal výlisky zeschlých hoven makaka nebo já nevim.. víko sem se snažil srovnat ve svěráku, těsnění jsou nové, všecko rozebrané vyčištěné, gumičky nové, tisickrát nastaven volnoběh , a stejně se to bude chovat pokaždé jinak. Taky mě zaráží že v karbecu pod šroubem kde má být kulička jsem žádnou nenašel, i když vím že sem si na to při skládání dával pozor, stejně jako podložka pod výpuštákem. Měním olej, povolil jsem několikrát přetáhlý výpušták protože prolínal olej, a podložka nikde. Asi fakt už blbnu nebo co, zaráží mě že bych na takovou věc zapoměl... No každopádně rapid je zas připravený vyrazit na dovolenou, snad se zadaří..
29.8.2016
Sedr už letěl impozantím obloukem do rohu skříně, a pomalu doladuju Lekra, zbývá mi dořešit uchycení bovdenu a vyříznout díru do filtrboxu. Koupil jsem nové vše co je na karbec třeba, všecko mě dohromady zatím vyšlo asi na 1500. Měl jsem z toho strach ale zatím se to nedělá špatně, jen kdyby bylo víc času..
16.3.2017
Rapid se čím dál víc vrací do původního stavu :-D . Dal jsem zpět seriový výfuk, a dneska jsem pořídil nové gumky, rozměr který tam patří. S těmi malými koly se hrozně zkrátily převody a už mě to nějak nebavilo, jediné plus bylo že auto možná líp sedělo.. ale byl jsem to hned projet a žádná tragedie to není. Karbec z favorita funguje bezvadně, už jsem uplně zapomněl na nějaký sytič, parádně startuje a i za studena krásně jede, rozdíl je opravdu veliký. Loni byl rapid po 3 v německu a a všechno fungovalo bez problému. Po půl roce jsem auto umyl, a hned při první projíždce mi nějaký pták zesral komplet předek tak, že trefil světlo, dvě místa na kapotě, a ještě se to stačilo rozprsknout na přední sklo :-D se spotřebákem jezdím denně, ale tohle by se mi nikdy nestalo :-D
Vrácené původní zrcátka, na zkoušku pruhy na pneu, v plánu vyměnit repra k rádiu za 100w
Pár fotek z letní dovolené - nejdřív na jih Rakouska k řece Moll, a k moři nám zbývalo něco přes 200 km tak jsme se hecli a dojeli na 3 dny do Bibione. Je to příšerné místo, ale touha se zase dostat k moři po letech byla velká, drahá polovička se aspoň podívala do Italie poprvé v životě a rapid vlastně taky :-) byla to skvělá dovolená a užil jsem si i samotnou cestu, auto šlapalo jak hodinky celou dobu, i když pár otravných věcí budu muset vychytat, cesta samotná byla bez problému a po dálnici jsme to už zpátky švihali na jeden zátah, s jednou malou zastávkou v nočním Prateru ve Vídni a pak na jižní moravě. Bomba zážitek a hned bych jel znova, snad se příští rok zadaří a rapid opět bude budit pozornost cizích řidičů :-) cestou jsem dostal nejeden like přes okýnko, byla to radost z jízdy :-) no jedna z věcí je dobíjení, mám pár původních altíků ale všechno je to slabé, v autě to vypadalo jak dobíjecí stanice na mobily a navigace pro menší vesnici, tak by to chtělo něco silnějšího. Musel jsem vézt náhradní baterku a občas je někde v kopci přehodit a kopnout to přes kvalt aby se druhá baterie dobyla, abych pak neměl při startování problém. Další věc co mě dost štvala je že při 70- 90 km/h se z auta stal vybrátor, normálně to není moc znát ale jak jsme měli vzadu hromadu věcí tak se to při těch rychlostech začalo třepat dopředu dozadu, přitom motor šlape normálně a výkon tak nějak odpovídá škodovce, no snad to do příští dovolené vychytám.
Dovolená 2018 s rapidem klapla. Bohužel nezbylo nám jet než v půlce sezony, tak jsme to vzali přes slovensko, madarsko směrem na chorvatsko na ostrov murter. Zvykl jsem si jezdit v noci, je menší provoz, je méně čumilů a celkově je mi to tak nějak přijemnější. Ovšem když jsme v Madarsku sjeli na okresky a po nich jeli až k chorvatsku, nepotkali jsme za celou dobu téměř nic :-D za to chorvatsko v pondělí ráno byla chyba. dálnice přecpaná až za zagreb, vlastně po celou tu dobu to bylo tak na 1 a 2ku, za trest.. za zagrebem jsme sjeli, a byla z toho parádní cesta s přírodou kolem :-) dojeli jsme k pobřeží a po něm pokračovali ještě asi 3 hodiny dolů k našemu cíli. Cestou jsme potkali kolegy ze slovenska, červené Mko a bílá užovka. Na to jak se na 130kové motory nadává, ten muj ani po několika letech a dovolených stále nejde uvařit :-D prostě i v chorvatských kolonách si drží svých max 85 a dělá jako že nic. Cestou mě trápily spíš takové směšné závady, jako ucpané odvětrání nádrže, díky kterému přestal uplně jít benzín do ac pumpy, no odpojil jsem ho.. pak začal pískat favo karbec, až doma jsem zjistil že se povolily šroubky na membránce ze zadní strany.. no a cestou zpět ze mě měli prdel madarští policajti, kteří mě zastavili kvůli světlům, spálilo se mi totiž rele v kufru.. tak jsem přehodil dráty na rele od dálkáčů a jelo se dál. Je super si takhle vyjet s mladou po vlastní ose rapidem, ale i ten týden dá dost finančně zabrat.. klobouk dolů a závist těm co takhle pořád někde jezdí. No snad zase za rok. Bylo zvláštní, jak v chorvatsku plno cizinců zvedalo palce a se zájmem se motali kolem auta, jen když jsme už potkali nějaké čechy tak většinou se tvářili jak kuři řit nebo uplně dělali že nevidí :-D
26.10.2022
Šmoula má za sebou 8 let ježdění v novém kabátě a co jsem počítal tak i 8 dálkových tras na dovolené, mezitím asi tisíckrát na chalupu a pár pěkných srazů. Čím déle s ním jezdím, tím jsem spokojenější. Vrátil jsem zpět původní karbec který už šlape jak hodinky, auto startuje za každého počasi poslušně, pár let zpátky je udělaná hlava a komplet nové válce. Nehnije, nekazí se, kupodivu se ani nezalepuje starým benzínem, a to jezdí dost nepravidelně. Vétšinou půl roku stojí a pak dostane šok a jezdí nonstop. Ještě jsem dal nové destičky ze žigula a nové zadní pakny a brzdovku, brzdí teď lépe než má pracovní felda. Letos dal znova další štreku do chorvatska a zpět, navíc tam zdolal pár prudkých kopců a kamenitých ostrovních cest. Jediné s čím bojuju a co mě trápí je zaklepávání ventilů a to i přes dolévání náhrady olova. A bohužel co tak zjištuju ani úprava na tvrzená sedla problém nevyřeší. Holt není to na dnešní benzín.. Ale dokud to pujde a dokud bude kam seřizovat ventily, budu jezdit kam mne napadne, a snad vydržím nějakou dobu recyklovat díly které mám schované
zedd/smoula130 - komentáře:
21:37:36
26.10.2022
26.10.2022
zedd
Kuwa co to, z mojeho posledniho komentare se ulozily dve slova
20:43:18
26.10.2022
26.10.2022
Hanz1912
-> zedd: Pastelky v pouzdře . Příště jedu s Vámi!
09:50:25
08.09.2018
08.09.2018
zedd
-> Felinka 1.3mpi: díky :-)
-> peter13789: no já měl takový dojem, ale je fakt že třeba letos jsme potkali o dost více slováků a čechů celkem málo no, ale já to třeba taky dělám, ale jen v případě že potkám typicky uječenou českou rodinku
-> peter13789: no já měl takový dojem, ale je fakt že třeba letos jsme potkali o dost více slováků a čechů celkem málo no, ale já to třeba taky dělám, ale jen v případě že potkám typicky uječenou českou rodinku
01:47:10
08.09.2018
08.09.2018
peter13789
-> zedd: To ako pises ze sa cesi otacali a "nevideli" mame zasa my opacne skusenosti. Slovaci ani nepozdravili,zato cesi zdravili z dialky a obdivovali...
23:21:30
07.09.2018
07.09.2018
Felinka 1.3mpi
moc pěknej kousek...
22:46:36
03.04.2018
03.04.2018
zedd
Tak nakonec se nabarvené lemy pneu neosvědčily loni na delší cestě, tak jsem nakonec zkusil atlasy kterým jsem se dlouho vyhýbal. byl trochu porod to správně vystředit při dofukování, ale výsledek celkem ujde, nechal jsem vyvážit, a hned jsem to prohnal na menší výlet za město, abych zkusil jak drží. S kolama to nijak neškube, nikde nic nevylézá, tak snad při tom mém ježdění vydrží nějaký čas :-) vyměněny svíčky a baterka, a dostal pořádně naloženo na první jarní projíždce :-) Rapid v zimě přežil vykradení garáže, den před vánocemi, dost mi zatrnulo když mě ráno budila policie před barákem, ale naštěstí zmrda zajímaly jen věci co se daly odnést, aby bylo na fet.. zmizela trafosvářečka, stará seškvařená horkovzduška a laceiné nýtovačky... akorát mi zmrd lehce škrábnul blatník když odnášel svářečku, naštěstí nic nápadného. Jen bohužel jak jsem čekal, policie případ zametla a zmrd si dál běhá po světě..
13:08:32
12.01.2017
12.01.2017
Nanka
hmmmm...má nadhernú farbu
09:13:54
12.01.2017
12.01.2017
Čokin
Super auto, nádhera
01:51:13
01.05.2016
01.05.2016
zedd
-> Bajou: já vím, ani mě se ten výfuk moc nelíbí, kupoval jsem ho kdysi ještě v tunerské době a teď jsem ho znova nasadil protože se mi hrozně líbí ten zvuk a řekl bych i že to má určitě i lepší průtok než ta origo trubička, stačí jen fiknout tu příšernou koncovku a navařit tam něco normálního nenápadného, stejně teď pujde dolů kvuli stk tak to asi rovnou pořeším :-)
17:56:21
30.04.2016
30.04.2016
bajou
-> zedd: krásné fotky, vypadá to moc hezky Jen teda ten výfuk....
15:06:23
28.04.2016
28.04.2016
zedd
-> šrek: Díky :-)
-> radekp: Ahoj ahoj,jéj no tvoje auto znám od vidění :-). no já právě vždycky u Vilda splašil co jsem potřeboval, a většinou za pár kaček, Pavelek taky většinou vyhoví, ale asi měl židovské předky protože za kašovitou vlečku si řekl 2500, za tu cenu sem ještě nějaký rok zpátky sehnal nápravu s převodovkou i motorem na díly
-> Robert 106: jo no je to tak že to pak někde vyleze, já to teda nechal stříkat jen zvenku a kolem dveří a kapot, zbytek nebylo třeba, podběhy a spodek jsem si už ošetřil sám, ale jsem s lakem maximalně spokojen, naštěstí to myju tak 2krát do roka, mám strach na to šáhnout i houbou
-> radekp: Ahoj ahoj,jéj no tvoje auto znám od vidění :-). no já právě vždycky u Vilda splašil co jsem potřeboval, a většinou za pár kaček, Pavelek taky většinou vyhoví, ale asi měl židovské předky protože za kašovitou vlečku si řekl 2500, za tu cenu sem ještě nějaký rok zpátky sehnal nápravu s převodovkou i motorem na díly
-> Robert 106: jo no je to tak že to pak někde vyleze, já to teda nechal stříkat jen zvenku a kolem dveří a kapot, zbytek nebylo třeba, podběhy a spodek jsem si už ošetřil sám, ale jsem s lakem maximalně spokojen, naštěstí to myju tak 2krát do roka, mám strach na to šáhnout i houbou
09:16:17
28.04.2016
28.04.2016
Robert 106
Pěkná barva taky sem hodně přemýšle,l když sem dělal celolak jestli půjdu do týhle modrý,
ale pak se to nechal v originálu, protože jak člověk změní barvu tak ta stará na něj někde dřív nebo později vykoukne.
ale pak se to nechal v originálu, protože jak člověk změní barvu tak ta stará na něj někde dřív nebo později vykoukne.
06:08:29
28.04.2016
28.04.2016
radekp
-> zedd: Zdravím Opaváka! Co jsem bral díly od Pavelka tak se s ním celkem dalo domluvit, to Wild z Opavy, to byl vždycky zážitek!
19:54:02
26.04.2016
26.04.2016
šrek
Pěkný to máš
18:39:56
29.09.2015
29.09.2015
zedd
jo takhle jsem kdysi měl rozložený ten svůj motor po celém psacím stole, na skříni sedačky a tapece, horší bylo jak jsem začal v tom pokoji čistit karbec,smrad po celém baráku co by člověk pro škůdku neudělal
15:33:20
29.09.2015
29.09.2015
Přema
-> zedd: No já všechny přístřešky a garáže které se dají použít mám bez izolace a topení takže jakmile nastane zima tak bude možná tak skládání motoru v obýváku
22:11:34
28.09.2015
28.09.2015
zedd
-> Přema: jj koukal jsem, rád to někdy zkouknu osobně, tak teď začne to období že už jezdit stejně moc nepujde tak se toho aspoň dá víc stihnout v garáži :-)
21:54:32
28.09.2015
28.09.2015
Přema
-> zedd: já zrovna taky rozebírám skoro do šroubku tak snad na jaro budeme konečně nachystaní...