-> Šemik : díky, jojo, díval jsem se a taky pěkné autí, na to, že je jako pracovní...
jinak místo seříznutí pružin stačí narvat plnej kufr kamenů a je to krásně snížené....
-> petr1: díky.. budu se snažit, ale jelikož momentálně nemám k dispozici garáž, tak se jen modlím, aby bez úhony přestál zimu a pak se na něm opět začnou vychytávat mouchy....
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tohoto rapidka jsem koupil v listopadu 07 přes virt fórum od Zdenka.
Něco k autu:
z 86. roku
motor - 120 LS
převodovka - suchej 4q
kastle, po zběžném ohledání, vypadá v super stavu... prahy, lemy, podlaha, blatníky, podběhy, atd. bez koroze
vyroben v BAZce a měl by to být 1013. kus-pokud jsem to správně rozluštil....:)
toť asi tak na úvod vše...:)
Novinky
1.4.2008->Prodám...
8.3.2008-> Jelikoz se mi pro rapidka nepodarilo sehnat garaz za slusnou cenu, tak nejspis koncem mesice pujde do sveta, nez aby mi stal na parkovisti a reznul...:(
3.2.2008->Dána nová struna plynu a sytiče (jak jinak, od Noufa ze zásoby, jelikož všechny prodejny mají v neděli zavřeno :) ) a výměna u sytiče trošku spartánským způsobem v interiéru...
2.2.2008->Přetržená struna plynu..-dneska poprvé rapid nedojel do cíle cesty-cesta do Hradce Králové naprosto bez problémů, ale na zpáteční cestě se v kopcích před Mohelnicí přetrhla struna plynu(bohužel původní svorka se ztratila a taky já blbec neměl v autě náhradní strunu plynu) a jelikož všechny svorky, co byly v autě, ruply při utahovaní(cca 4, ani jedna to nevydržela a když nebyly dotažené na max, tak struna vylítávala), tak nezbylo nic jiného, než kopce projet na sytič a zařazenou jedničku úžasnou rychlostí cca 15km/h a poté v Mohelnici na benzínce počkat na odtah domů...Jinak nádherný zažitek v 11 večer zkoušet, která svorka by to mohla vydržet...:)
13.1.2008->Odešel přerušovač blinkrů, naštěstí byl v zásobě náhradní...
13.1.2008->Mlhovka už jede tak, jak má.
4.1.2008->Vyměněna vnitřní klika zámku a už zase můžu vystupovat jako každý jiný...:)
1.1.2008->Ulomen plast u vnitřní kliky zámku... tak snad nebude platit, jak na nový rok, tak po celý rok....
22.12.2007->
Tak už je rozhodnuto, Rapida se budu snažit dostat a udržet v původním stavu, takže žádný 5q a jiný motor.... Jinak ložiska zadních kol i podtlaková hadice je už koupená a čeká na nasazení, ale v této zimě se mi pod auto už moc nechce, takže nejspíš až na jaře, jak bude trochu větší teplo....
A ještě abych nezapomněl, tak dneska dostal rapid vánoční dárek-nové černé středové poklice na kola...:)
věci, které mě čekají v nejbližší době a nebo které jsem zrovna udělal:
už uděláno:
odřezán zmetkovej šroub mezi motorem a převodovkou (kdo ho slyšel drnčet, tak ten pochopí, proč to bylo tak důležité...:) )-díky noufově flexe :)
vyměněn startér ( za kus díky Noufovi )
nový vzduchový filtr
přetěsnění víka ventilů
rozebrán a vyčištěn karburátor (auto teď krásně jede...:) )
opravení sedačky řidiče
zprovoznění všech žárovek v palubce
zprovozněna mlhovka
co mě čeká a nemine:
oprava vyhřívání zadního skla-bohužel to není elektrikou, ale jedním ze dvou hlavních pásků...:(
ošetření odřených míst
opravení dveří-klasika problém u rapidů...
nová ložiska zadních kol- trochu hučí, ale není to nic extrémního
vystříkání dutin
nové kotouče a desky + podtlaková hadice + nové trubky a hadice
Velké díky patří Noufovi za pomoc a zásobárnu náhradních dílů...
zatím jsem zde přidal pouze fotky, které fotil Zdenek... své foto brzy přídám....:)
4.12.2007-> přidány fotky od Noufa
kdyby někdo věděl, jak dotáhnout ty 3 šroubky pod krycím plechem, aniž bych kvůli tomu musel vytahovat nebo posouvat celé topení, tak tomu budu neskonale vděčný
Něco k autu:
z 86. roku
motor - 120 LS
převodovka - suchej 4q
kastle, po zběžném ohledání, vypadá v super stavu... prahy, lemy, podlaha, blatníky, podběhy, atd. bez koroze
vyroben v BAZce a měl by to být 1013. kus-pokud jsem to správně rozluštil....:)
toť asi tak na úvod vše...:)
Novinky
1.4.2008->Prodám...
8.3.2008-> Jelikoz se mi pro rapidka nepodarilo sehnat garaz za slusnou cenu, tak nejspis koncem mesice pujde do sveta, nez aby mi stal na parkovisti a reznul...:(
3.2.2008->Dána nová struna plynu a sytiče (jak jinak, od Noufa ze zásoby, jelikož všechny prodejny mají v neděli zavřeno :) ) a výměna u sytiče trošku spartánským způsobem v interiéru...
2.2.2008->Přetržená struna plynu..-dneska poprvé rapid nedojel do cíle cesty-cesta do Hradce Králové naprosto bez problémů, ale na zpáteční cestě se v kopcích před Mohelnicí přetrhla struna plynu(bohužel původní svorka se ztratila a taky já blbec neměl v autě náhradní strunu plynu) a jelikož všechny svorky, co byly v autě, ruply při utahovaní(cca 4, ani jedna to nevydržela a když nebyly dotažené na max, tak struna vylítávala), tak nezbylo nic jiného, než kopce projet na sytič a zařazenou jedničku úžasnou rychlostí cca 15km/h a poté v Mohelnici na benzínce počkat na odtah domů...Jinak nádherný zažitek v 11 večer zkoušet, která svorka by to mohla vydržet...:)
13.1.2008->Odešel přerušovač blinkrů, naštěstí byl v zásobě náhradní...
13.1.2008->Mlhovka už jede tak, jak má.
4.1.2008->Vyměněna vnitřní klika zámku a už zase můžu vystupovat jako každý jiný...:)
1.1.2008->Ulomen plast u vnitřní kliky zámku... tak snad nebude platit, jak na nový rok, tak po celý rok....
22.12.2007->
Tak už je rozhodnuto, Rapida se budu snažit dostat a udržet v původním stavu, takže žádný 5q a jiný motor.... Jinak ložiska zadních kol i podtlaková hadice je už koupená a čeká na nasazení, ale v této zimě se mi pod auto už moc nechce, takže nejspíš až na jaře, jak bude trochu větší teplo....
A ještě abych nezapomněl, tak dneska dostal rapid vánoční dárek-nové černé středové poklice na kola...:)
věci, které mě čekají v nejbližší době a nebo které jsem zrovna udělal:
už uděláno:
odřezán zmetkovej šroub mezi motorem a převodovkou (kdo ho slyšel drnčet, tak ten pochopí, proč to bylo tak důležité...:) )-díky noufově flexe :)
vyměněn startér ( za kus díky Noufovi )
nový vzduchový filtr
přetěsnění víka ventilů
rozebrán a vyčištěn karburátor (auto teď krásně jede...:) )
opravení sedačky řidiče
zprovoznění všech žárovek v palubce
zprovozněna mlhovka
co mě čeká a nemine:
oprava vyhřívání zadního skla-bohužel to není elektrikou, ale jedním ze dvou hlavních pásků...:(
ošetření odřených míst
opravení dveří-klasika problém u rapidů...
nová ložiska zadních kol- trochu hučí, ale není to nic extrémního
vystříkání dutin
nové kotouče a desky + podtlaková hadice + nové trubky a hadice
Velké díky patří Noufovi za pomoc a zásobárnu náhradních dílů...
zatím jsem zde přidal pouze fotky, které fotil Zdenek... své foto brzy přídám....:)
4.12.2007-> přidány fotky od Noufa
kdyby někdo věděl, jak dotáhnout ty 3 šroubky pod krycím plechem, aniž bych kvůli tomu musel vytahovat nebo posouvat celé topení, tak tomu budu neskonale vděčný
Baller/Rapid 120 - komentáře:
01:06:22
03.01.2008
03.01.2008
Baller
21:58:12
28.12.2007
28.12.2007
Šemik
20:23:31
22.12.2007
22.12.2007
petr1
moc pěknej rapídek myslim že by bylo dobrý zachovat ho originál
12:13:59
08.12.2007
08.12.2007
Baller
-> Shade Nouf: ahoj, díky...
jj, když mě tam pustíš, tak tam budu pomalu pečenej vařenej, abych to dal do tip ťop stavu...
jj, když mě tam pustíš, tak tam budu pomalu pečenej vařenej, abych to dal do tip ťop stavu...
15:36:47
05.12.2007
05.12.2007
Shade Nouf
Jo a myslím že u mě před garáží až bude zase pěkně na práci bude docela často, aby byl vážně tip ťop :) vlastně jako všichni tady z okolí :) Takže kdo tady ještě nebyl, tak jste zváni :)
skoukněte www.skoda-olomouc.wz.cz
skoukněte www.skoda-olomouc.wz.cz
15:34:54
05.12.2007
05.12.2007
Shade Nouf
Krásný auto, neuvěřitelně zdravý, řízení úplně bez odporu, takže zaparkovat je slast a dostal podle mě poctivého a pečlivého majitele, takže ho čeká jen to nejlepší
11:40:37
05.12.2007
05.12.2007
Baller
neví někdo, kolik bylo vyrobeno kusů Rapida 120?? na stránkách škodovky je, že Garde a Rapid dohromady 11 179 kusů a na techwebu je počet vyrobených Garde 11 088 a u Rapida tam není počet uveden (pouze otazníky)....
11:34:11
05.12.2007
05.12.2007
Baller
-> dial K for Karlos: díky... pokličky a světla budou, ale asi to nebude tak rychle, protože teď ještě musím dodělat ložiska a nejspíš se poté vrhnu na brzdy... takže nejspíš to bude až někdy na jaře, nebo v létě....
10:24:32
05.12.2007
05.12.2007
Baller
-> magor-no1: jo, jo, Noufova garáž...
-> Petr105l: měl být zapálen na začátku prosince-údajně, jestli by to původní majitel opravdu udělal, nevím....
-> Petr105l: měl být zapálen na začátku prosince-údajně, jestli by to původní majitel opravdu udělal, nevím....
21:30:44
04.12.2007
04.12.2007
Petr105l
To je ten jak ho chtel nekdo na tuzingaci na jare zapalit?
20:51:18
04.12.2007
04.12.2007
dial K for Karlos
Jo a ještě bych mu vrátil dvoudílnou přední masku, která na tom musela být,ale to je jen detail a především jen můj subjektivní názor.
20:48:44
04.12.2007
04.12.2007
dial K for Karlos
-> Baller: Krásný autí . Líbí se mi pro svou střízlivost, původnost a v tom je ta elegance. Tunit toto jakkoli nemá smysl, naopak je vzácnost že to je 120 4 speed, čili podobnost s Garde. Jediné, co bych mu dal jsou nevyšisovaná světla, středové plastové černé pokličky na tyhle plechové disky, novou sadu OR 34 pneumatik a je jak z fabriky. Pro svou jednoduchost a původnost by pak měl jedinečné kouzlo. Ale je to jen moje představa. Takovýchto originálů, jaký si v 1984. mohli naši tátové dovolit koupit je už dnes málo. To že exportní verze měly nějaký doplňky (hliníkový disky, opěrky, později kabriolety, vstřikování atd..) tady nikoho netrápilo a mladý člověk byl asi šťastný, že si mohl koupit nejlevnější verzi vysněného rapida. V tomto duchu bych to auto držel já a byl bych na to hrdý, že je bez jediné třeba jen samolepky.
20:39:03
04.12.2007
04.12.2007
magor-no1
koukám vy vtěch garážích máte hnízdo , najaře sem tam byl u jednoho virťáka pro díly
20:19:50
04.12.2007
04.12.2007
Baller
přidány nové fotky - fotil Nouf