skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
SKODA RAPID 136
Mam novy motor, je to favo 135, je po GO, nove vlozky, krouzky, pisty, remenice a setrvak odlehceny podle LA specifikace, odvetrani kliky, vacka 300/300, hlava snizena a zvetsene kanaly, lehce upravene spalovaky, lestene sani, jiny karbec, jsem zvedavy jestli to aspon trochu pojede :)
Chtěl bych Vám představit mého Rapida, který se teď kompletně předělává.
Auto se bude kompletně vyvařovat,
přitom chci:
Zmena - vzhled kastle zustane seriovy, zustanou puvodni svetla
- rozklepat přední a zadní lemy (tahle uprava se rusi)
- protáhnout přední kapotu a dopasovat do s cirou optikou z Pola (dodal Rosta RS) (tahle uprava se rusi)
- zavařit zámky
- zavařit žlábky na střeše (tahle uprava se rusi)
- odstranit chromované lišty pod okny
- udělat odvod vzduchu z chladiče přední kapotou
Motor: (tohle zatim neplati viz vyse, ale casem se udela i tenhle motor)
- 742.136
- startér BOSH
planuji:
- komplet GO motoru
- vačku 280/280
- odlehčit setrvák a řemenici
u motoru nastala zmena, zatim bude z facka po GO
- vačka 300/300
- upravy podle L/A (odlehceny setrvak a remenice, odvetravani skrine)
- jine krmeni
- hlava fabia udelana od p. Čepka MOTORExcel (sniženi, kanaly, spalovaky, odlehcene ventily)
Podvozek:
- vyztužit přední a zadní nápravu podle L/A specifikace + GO
- "LA250" od Sakyho
- převařit misky dorazů
- stabilizátor 18, možná 20
- tužší tlumiče
- predni napravu zapustit do kastle o 3cm
Kola:
ZENDER CHALENCE BASIC 7x15 ET35
pneu TOYO PROXES T1S 195/50/15
- předek na předělaných nábojích + možná 2cm duralová podložka
- zadek zatím na 3,5cm duralových podložkách později nové unašeče od Sakyho
- zmena v zadu budou 2,8cm duralove podlozky z ocelovyma vlozkama
Brzdy:
- předek
zrepasované 4-pístky, chlaďáky Brembo
- zadek nevím ale nejspíš půjdu zrovna do kotoučů se 4-pístky
Interiér:
- MTX ram (dodal Rosta RS)
- Volant Victor na náboji z duralu
- středový panel Felicie (doufám že ho seženu - už mám)
- elektrické stahování oken
- centrální zamykání
Muzika:
- ///ALPINE 9835R (konecne jsem se dockal tohoto naprosto super radia)
- přední, zadní repro SPIRIT S160
- pohánět to bude 4kanál SIGNAT ROC1 (4x50RMS) + SIGNAT RAP2 (4x70RMS, v mustku 2x224RMS)
- k tomu SUB HERTZ HS300 asi v uzavřené ozvučnici za sedačkami
Mam novy motor, je to favo 135, je po GO, nove vlozky, krouzky, pisty, remenice a setrvak odlehceny podle LA specifikace, odvetrani kliky, vacka 300/300, hlava snizena a zvetsene kanaly, lehce upravene spalovaky, lestene sani, jiny karbec, jsem zvedavy jestli to aspon trochu pojede :)
Chtěl bych Vám představit mého Rapida, který se teď kompletně předělává.
Auto se bude kompletně vyvařovat,
přitom chci:
Zmena - vzhled kastle zustane seriovy, zustanou puvodni svetla
- rozklepat přední a zadní lemy (tahle uprava se rusi)
- protáhnout přední kapotu a dopasovat do s cirou optikou z Pola (dodal Rosta RS) (tahle uprava se rusi)
- zavařit zámky
- zavařit žlábky na střeše (tahle uprava se rusi)
- odstranit chromované lišty pod okny
- udělat odvod vzduchu z chladiče přední kapotou
Motor: (tohle zatim neplati viz vyse, ale casem se udela i tenhle motor)
- 742.136
- startér BOSH
planuji:
- komplet GO motoru
- vačku 280/280
- odlehčit setrvák a řemenici
u motoru nastala zmena, zatim bude z facka po GO
- vačka 300/300
- upravy podle L/A (odlehceny setrvak a remenice, odvetravani skrine)
- jine krmeni
- hlava fabia udelana od p. Čepka MOTORExcel (sniženi, kanaly, spalovaky, odlehcene ventily)
Podvozek:
- vyztužit přední a zadní nápravu podle L/A specifikace + GO
- "LA250" od Sakyho
- převařit misky dorazů
- stabilizátor 18, možná 20
- tužší tlumiče
- predni napravu zapustit do kastle o 3cm
Kola:
ZENDER CHALENCE BASIC 7x15 ET35
pneu TOYO PROXES T1S 195/50/15
- předek na předělaných nábojích + možná 2cm duralová podložka
- zadek zatím na 3,5cm duralových podložkách později nové unašeče od Sakyho
- zmena v zadu budou 2,8cm duralove podlozky z ocelovyma vlozkama
Brzdy:
- předek
zrepasované 4-pístky, chlaďáky Brembo
- zadek nevím ale nejspíš půjdu zrovna do kotoučů se 4-pístky
Interiér:
- MTX ram (dodal Rosta RS)
- Volant Victor na náboji z duralu
- středový panel Felicie (doufám že ho seženu - už mám)
- elektrické stahování oken
- centrální zamykání
Muzika:
- ///ALPINE 9835R (konecne jsem se dockal tohoto naprosto super radia)
- přední, zadní repro SPIRIT S160
- pohánět to bude 4kanál SIGNAT ROC1 (4x50RMS) + SIGNAT RAP2 (4x70RMS, v mustku 2x224RMS)
- k tomu SUB HERTZ HS300 asi v uzavřené ozvučnici za sedačkami
PepaS/Rapid136 - komentáře:
tak jsem ti odepsal.
cau, jestli si se chtel zeptat na neco kolem ty posunuty napravy, tak mi kdyztak napis mail ...
-> Wrcteam: S tim ramem ted nevim presne kupoval jsem ho od Rosti a bylo s tim i okna svetla. Takze ted nevim presne myslim ze za samotny ram chtel asi 8tis.
dost dobra karka,..hele za kolik si mel ten ram? s tema svetlama to bude libustka,...drzim palce,.taky chci davat jiny svetla,.ale newim jaky,...
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Vojta: Ne zatim ne dam je tam az s celou z generalkovanou napravou.
Mas uz ty 250 na aute? Asi ne ze?
->Bery: To bylo kdyz jsem ji kupoval, pred 3roky. Ted uz tak nelestim spis je sama zabita muska.
Jinak endurko se zaflaga lehko. :)
Jinak endurko se zaflaga lehko. :)
máš to odporně naleštěný-)půjč mi ji na hoďku a udělám ti z toho motorku)))
Tak jsem po vzoru Beryho pridal taky foto meho jednostopeho milacka.
->Tuner: Sony neeebrat
-> TUNER: když HDD tak bych premýšlel spíš o něčem jak mstation...www.autohifi.cz/shop_good
s.php3?g_id=1122
-> PepaS: nee, ja vim co mam, vim proc. a vzhledem k tomu ze mi jde i o vzhled radia, tak je pro me Pioneer jasna volba, a to je zaroven odpoved pro TUNERa proc nechci ///A :-) Pio se mi libi vic, resp ze soucasne produkce neznam lip designove provedeny radia.
2 U-GEEN : Tak se přidej do budoucí party ////A.....
Jinak jsem ještě přemejšlel o SONY MEX-1 HD i když ostatní sony nemusim, hadrdisk by se hodil,ale kdo dá za rádio 50 litrů...já teda ne...Takže s časem se ukáže a třeba než za pár let něco našetřim tak budou rádia ůplně někde jinde...
Jinak jsem ještě přemejšlel o SONY MEX-1 HD i když ostatní sony nemusim, hadrdisk by se hodil,ale kdo dá za rádio 50 litrů...já teda ne...Takže s časem se ukáže a třeba než za pár let něco našetřim tak budou rádia ůplně někde jinde...
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
jj, za ty prachy je to good, a graf displey je taky pekny. Doufam ze to neberes tak ze bych ti radio nejak pomlouval.
-> PepaS: njn. na druhou stranu, za ty prachy bych radio se 3 parama vystupu sehnal tezko, a tohle zas tolik nevadi. za jizdy to slyset neni a normalne jenom pri velmi maly hlasitosti.
me to tusim ze delala ta PIO 3500MP taky, a pak pri prvni prilezitosti sla do sveta. Nove PIO jsem nemel moznost zkusit.
-> PepaS: jo ta mechanika tam slyset je, ale pouze u MP3 :-/ trochu me to stve, nastesti je to konstantni a nezvysuje se to s hlasitosti. koupil sem ho za 8ku, kdyby bylo za full price tak by me asi kleplo. Novy Pio uz to snad maj vyřešený líp.
Jinak taky zarizuju bejvani, takze vse de pomalu. :(
-> Tuner: Vyber kompnentu pro autohifi vychazi jak ze zkusenosti tak z rad na autohifi.cz, predni kompa Spirit jsem koupil na zaklade testu z autohifi. Byly za super prachy a nejsou spatne, Signat mel bracha v aute jako prvni zesik, ja jsem si koupil Magnat Xcite560, papirove vetsi vykon ale hral oproti tomu Magnatu hur a tak sel magnat z domu. Pak jsem sehnal ten samy Signat co mel bracha a spokojenost. S radii mel jsem Panasonic CD, nebyl spatny, pak bracha koupil ///A tak jsem zkusil prohodit, a bylo to neskutecne, pak prisel na radu PIO 3500MP, vydrzel chvili ale pres zesik byl slyset sum ve vyskach, ted mam v aute stareho sonaka na kazety a setrim na ///A, vsechno jineho jsou vyhozene prachy a stejne by prisel TUS. Jinak nic proti U-Geenove PIO 7400 ale kamos (Milan_K) z autohifi ji mel chvili v v G3 a sla z domu, byla slyset v repro mechanika jak nacita. Pak prisla ///A7498 TUS zase ///A9815 a zase ///A9835. Tak asi tak nejak
-> TUNER: no akorat ja ale moh ses pridat :-)